Dringend tip nodig vlees in zn neus?!

ja dat was 3 dagen geleden, er komt niet veel meer uit, hij geeft het nu telkens aan: moet plassen
en rent dan naar de pot maar het is telkens al gebeurd als hij het aangeeft zeg maar

Lekker dan, zit je even een paar uurtjes in de zon, wordt er meteen de spot gedreven met jou en je kind

Erik zit idd in de anale fase, nasaal heeft niets te maken met die fases van Freud De fallische fase komt na de anale fase, die bedoel jij zeker Inge.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@Mriek: sorry haha maar het was ook zo ontzettend grappig
enne ja die bedoelde ik inderdaad.
nou dan zit freud er flink naast, want rico is totaal niet bezig met de anale fase,
maar wel met de orale fase… en die zou toch ook allang voorbij moeten zijn als ik hem moet geloven.En geen nasale fase in zijn oh zo briljante stuk? wat een zwetsjanus zeg

@mriek, sorry, kun je het ons vergeven?

liefs woezel

Ja hoor dames, het zij jullie vergeven. Ik kan wel tegen een stootje

En tja, de een vindt Freud een zwetser en de ander niet. Ik moet zeggen: die Oedipale fase (dat meisjes met hun vader willen trouwen en jongetjes met hun moeder) die is toch niet zo bizar, vind ik. Ik heb iemand in m’n familie (een man) en toen hij als kind in die fase zat en heel erg naar z’n moeder trok, haalde z’n vader hem steeds bij z’n moeder weg (jaloezie ofzo?). Hoe dan ook, hij kon die fase dus niet goed doorkomen en is tot op heden een drama in relaties met vrouwen; naar mijn weten heeft hij nog nooit een vriendin gehad en hij is echt een beetje ‘raar’ op dat gebied. Dus ik neem geen risico en zeg: toffe gast, die Freud!

Groetjes,
M

@Mriek: oh maar ik zeg niet dat kinderen die fases niet doormaken maar de leeftijden kloppen volgens mij alleen niet.
misschien dat dat vroeger zo was maar bij Rico gaat alles kriskras door elkaar.
ik bedoel hij is nu al een mama’s kindje hij heeft die orale fase eerder gehad maar nu weer (en daar verteld onze Freud niets over)
ook noemt hij de “nasale” fase niet en ook daar komen blijkbaar veel kinderen in.
Erik ligt dan wel weer op schema met de anale fase (grinnik haha) maar ik denk dat ik maar afklop want voor je het weet zitten hier de muren vol… kijk rico heeft dat dus nog niet gedaan he poep op de muren smeren… wat hij wel heeft gedan is met kleurpotloden de hele muren onder getekend, maar als die kleurpotloden uit zijn billen kwamen zou er iets goed mis zijn vrees ik

Haha, gek wijf

Groetjes,
M

@mriek, gelukkig! hahahahaha
PErsoonlijk geloof ik ook wel in de theorie van Freud, ik heb deze theorie uitgebreid gehad tijdens mijn opleiding, en ik moet zeggen dat ik toch wel een boel herken van wat hij beschrijft. Maar goed, er zijn voor en tegenstanders, maar goed dat is bij elke theorie zo!

@Inge, je weet toch dat de “nasale fase” geen echte fase is zoals bv de anale fase?

liefs woezel

@MRiek:

@Wil: nee duh haha, maar bij rico is dat dus wel een fase, wat ik al zei daar schrijft onze freud niets over

@inge, dan is het goed!! hahahahahaha

liefs woezel

@Wil…jahaa daar heeft onze freud een steekje laten vallen