Drammen..hoort het bij de leeftijd?

Kan de stormloop ernaar zijn Michelle. 13, 15 en 17 maanden zijn een sprong

Groetjes,

Michèle

week 59 toch pas???
Hij wordt dinsdag pas 58 weken, al moet ik zeggen dat hij meestal wel een week eerder is.
Ik heb daar zo GEEN zin in hahahahha.
We hebben hem net achter de rug hahaha. Wat gaan die weken dat ze vrolijk zijn snel

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Inge Rico zit volgens mij wle midden in een sprong hoor

Liefs Michelle

nee hoor?? volgens mij over anderhalve week ofzo pas
en daarbij…dit is al een paar weken aan de gang, zelfs in de "zonnige’ fase had ie er last van

quote:
Ze had overigens het krukje naar de deur geschoven en probeerde de deur open te maken. Siamezen zijn extreem intiligent.

Groetjes,

Michèle

Had die Siamees het krukje naar de deur geschoven?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hahahaha, rico maakt ook kastdeuren open bij mn ouders. de kledingkast staat langs zijn bed en hij had die deur open gegooit.
hoor ineens "klap! Ik kijken, stond de deur dus open en de gordijnen had ie open gedaan hahaha

@ Mriek en Inge De siamees heeft inderdaad het krukje verschoven. Ze kan namelijk deuren open maken als de klink normaal zit, maar bij Morgan staat ie omhoog dus kan ze er zo net niet zij met springen, maar met een krukje wel.

Met haar shows die we gedaan hebben moesten we haar kooi ook dichtbinden met touw want zij kon hem open maken. Ze schoof gewoon de schuif omhoog met haar poot en dan deed ze het deurtje open.

Groetjes,

Michèle

@Inge de sprong begint bij week 59 en indien Dylano dinsdag 58 weken wordt en Rico 2 weken ouder is, is die dus aankomende week 60 weken

Liefs Michelle

@Michele: echt knap van dat beestje! cirus kat

@Michelle: dan heb ik me wel heel erg verkeken hij is inderdaad 59 weken.
gosh… telde er helemaal langs hehe… maar dan NOG was ie al zo in zn “zonnige” periode. ik dacht dat die zonnige periode met 58 weken was namelijk. en toen was ie dus ook zo.
en normaal is hij pas echt lastig rond de donderwolk en voor die tijd dus echt niet.
bedankt voor de herinnering

Nu al zo en dan moet het ergste nog komen Inge, maak je borst maar nat

Liefs Michelle

haha, ik denk als die 2 kiezen eenmaal door zijn (de gevoeligste plekjes) dat het dan juist wat minder is.
hij deed met tandjes veel huilen, en nu is ie gewoon baldadig en schreeuwt veel.
is ie zoiezo al uit zn humeur.
en die donderwolk moet idd nog komen maar ben allang blij dat dan die kiesjes wel genoeg door zijn dat DAT in ieder geval geen probleem er meer bij is.
want dan denk ik dat ik echt een terroristje zou meemaken

@Michèle: je meent het! Whahaha! Wat een bizarre kat…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

@ Inge en Mriek. Ze is ook heel apart. In het begin moesten we haar ook steeds bezig houden ander gaat ze zelf op onderzoek uit.

Groetjes,

Michèle

Hi Inge, ik heb de andere reacties niet gelezen, dus misschien ten overvloede:

Ja. het hoort bij de leeftijd en het houdt nog wel even aan! Niet aan toegeven dus!

Succes! liefs!

Rico heeft vandaag een kleine straf gehad hahaha
hij ging drammen schreeuwen en gillen (lekkere driftbui dus)
en rijco had m op zn kamer in bed gezet
lamp aangelaten.
daar was ie nog even bezig met schreeuwen maar na een paar minuten was ie weer rustig.
na 10 minuten heb ik m gehaald en zei: nie meer doen he! hahahaha
enfin…daarna was ie even lief geweest…voor zolang het duurde. maar goed de kans dat we dit 100 keer moeten herhalen is groot…heeeel groot
maar hij snapte het wel! en daar gaat het om. Heb ik m niet op zn vingers hoeven tikken want ik wil dat dus echt niet doen. en ik vond rijco’s manier eigenlijk ook veel fijner

Ha ha ha Morgan ging vandaag op de grond liggen en dan met der hand op de grond slaan en gillen, Ze wilde kaas Echt totaal over de zeik was ze alleen maar omdat het te lang duurde… juffertje ongeduld

Groetjes,

Michèle

Kun je hem niet anders straffen Inge, straks ziet hij zijn bedje als straf en wil hij niet meer slapen

Hier gaat meneertje in zijn kinderstoel, in de hal, ook tip van hier.

Liefs Michelle

In de gang zetten met stoel doen we ook ! Goeie tip van Mini-boy.

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Oooo Eva wordt ook kwaad als iets niet snel genoeg gaat. Dan zit ze al in de stoel en dan ziet ze dat ik naar de keuken loop voor haar melk. Ze hoort dan dat ik sta te rommelen (ze draait haar hoofdje ook zowat 180 graden om in de gaten te houden wat ik aan het doen ben) en dan jengelt ze al. Steeds harder en als ze dan de fles ziet, graait ze die heel agressief uit mijn handen! En laatst at papa een Sint-kikker, zo’n ding met chocola en vulling. Ze wilde ook een kikker, maar dat vonden we toch iets te heftig nog. Gillen dat ze deed! Kwaad! Ze kreeg iets anders, maar dat wilde mevrouw niet. Ze smeet het weg en kroop woest snuivend door de kamer! Diva!

Wij moeten nog een ‘strafplek’ zoeken. De gang is bij ons te leuk, want daar staat een schoenenkast met leuke knoppen. En die kast staat niet vast en ik ben bang dat ze die omgooit. Een andere plek dan maar! Dit is trouwens een JoJo (Supernanny)-tip! The naughty place.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Heeeeeeeel herkenbaar
wat mij wel enige “troost” gaf was dat de laatste keer op het cb Toen was bjorn 14 maanden de arts aan mij vroeg Krijgt hij al een beetje een eigen willetje???
Jahaaaaaaaaaaa absoluut
Oh goed zei ze Dat moet ook Lastig voor de moeder maar ze hebben het nodig om hun plekje te leren kennen
Okeeeeee dan
Maar het kost soms een hoop nee en af en toe t bloed onder je nagels
keep up

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers