Drammen..hoort het bij de leeftijd?

Rico is de laatste tijd ontzettend drammerig soms.
hij kan heel lief spelen maar bijvoorbeeld in de winkel, dan wil ie iets uit de schappen pakken en ik draai m daar dan weg, dan gaat ie schreeuwen en huilen
ik begrijp er helemaal niks van, ik kan dit niet aan een sprong koppelen omdat ie er niet in zit.
hij heeft wel 2 kiezen in 1 a2 weken tijd gekregen, 1 is voor de helft door en die ander 'n puntje.
kan het daarmee te maken hebben?
of is het echt puur leeftijd? en hoe gingen jullie hiermee om?

Oh ja das de leeftijd. Hier ook zo’n mamma ik beslis wel wat ik wil monster. Morgan wil nu steeds uit der buggy. Vooral als we moeten wachten zoals bij tramhaltes en zo. Of in de tram. En met boodschappen doen gaat ze achterover hangen om de spullen uit de wagen te halen. Ook kon je haar niet naast een schap zetten want ze haalt het leeg en gillen op alles dat nee is nu. Gillen en heel boos kijken. Is maar 1 toverwoord voor Negeren. Ik negeer haar ook en dan gaat het AHAGHAHAHAHAHGGGG snel over in ahaaha ah ah ah en dan zucht en dan stopt ze. Oh ja en dat mensen kijken heb ik schijt aan, zij zijn ook klein geweest.

Groetjes,

Michèle

ja hier ook uit de wandelwagen willen, en gaan huilen als je stilstaat niks is goed.
af en toe vraag ik me af of ik m dan te weinig aandacht geef, maar het is dus heel normaal? gelukkig!
ik negeer m ook wel maar af en toe zeg ik tegen rico: hee doe is even normaal jij!
dan zeurt ie ook nog even en is dan stil… maar ik dacht echt dat het aan mij lag snapje, dat ik wat fout deed ofzo m te weinig aandacht gaf ofzo

Nee hoor dit is de voor fase van de peuterpuberteit

Overigens heb ik nu een heel braaf luisterend meisje. Ik zei om 15.00 dat ze moest gaan slapen want dan zou der neusje sneller beter zijn en ze slaapt nog steeds Wel weer even nieuwe neusspray voor der gehaald. Hopelijk komt het goed los dan.

Groetjes,

Michèle

oke… gezellig pff haha, zal me vmaar vast voorbereiden dan!

Enne hier ook hoor, net otrivin baby extra care bijgekocht en ook dentinox met zn 2 kiezen ineens.
en luuf natuurlijk.
want zn neus zit s’ochtends vol korsten van het snotteren en hij snurkt als een bulldog

Ha ha ha ja meer kun je niet doen. Het is overigens wel van belang dat je dan echt heel consequent bent want voor je het weet heb je een mini teroristje.

Groetjes,

Michèle

heel consequent negeren dus

Inderdaad…:smiley:

Groetjes,

Michèle

de arme ziel is ziek,
was al de hele dag aan het schreeuwen, en idd negeren helpt wel
en ook hoe jij dat beschrijft van dat “afbouwend” schreeuwen/huilen. maar goed er zijn 2 kiezen aan het doorkomen 1 is voor de helft bijna door, en de ander 'n puntje maar dat wringt m ontzettend…
maar goed, hij is nu constant aan het overgeven, diaree en nu dus koorts. geen hoge koorts hoor, 38,3 maar goed, heb m toch een pcm gegeven voor de nacht (120 mg)
dus nu negeer ik m even niet

Nee moet je nu ook niet doen nee, ik negeer morgan ook niet tenzij ik zie dat er echt niks is. Maar ik hoop dat het bij haar kiezen zijn en dat ze snel doorkomen want dit is niks.

Groetjes,

Michèle

Heerlijk die leeftijd he hahahahha. Hier valt het nog wel mee gelukkig, maar wat niet is kan nog komen

Beterschap voor de dame en heer

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Natuurlijk is de derde van de drieling ook een drammer! Ze wil constant opgetild worden, ze doet dan haar armpjes omhoog en oh wee als je dat niet accuut doet! Dan is het gillen. Of als je iets afpakt. Vandaag deed ik een nieuwe vuilniszak in de bak en er viel een broodkorst uit. Pakt mevrouw die op en gaat ze er aan zitten eten. Die had bij haar luiers gelegen! Ik dus meteen: nee! En afpakken. Gillen dat ze deed! Ze wil steeds haar zin hebben. Als ze echt dramt, gaat ze haar benen heen en weer bewegen, zo van: nnnnnn, ik wil mijn zin! In winkels trekt ze ook aan kleren. Ik negeer het ook gewoon. Anders gaat zij de dienst uitmaken en dat doen we maar niet! Ik vrees dat het alleen maar erger wordt ladies!

Groetjes Rainbow, trotse mama

haha rainbow, ik sta er echt op te springen, het voelt goed te weten dat rico niet de enigste is…niet dat ik ook maar ieder ander een drammerig kind gun hoor hahaha, maar het hoort er dus gewoon bij…gelukkig maar!

ook dan nnnnnn herken ik
en dan echt op zo’n katterige manier zovan: VAN MIJ!!! NIET VAN JOU AFBLIJVUHH!!! en dan NEEEEEEEEEEEEEEEE
uhu…

nou ik ging net bij rico kijken, had hem met een pcm op bed gelegd, en nu gloeit ie toch helemaal! hij kreunt een beetje in zn slaap, maar ja ik weet niet of ie dat normaal ook doet omdat ik dan niet zo vroeg kijk al…
hou m goed in de gaten…kan ook niet anders want logeer weer een weekendje bij mn ouders met rico en slapen dus samen op een kamer.
de arme zieletjes onder ons hebben het zwaar

Ja he, zo dat NNNNNNNNNN! Zo van: oprotteeeeeeeee! Dat NNNN is echt zo’n ergernisgeluidje. Grappig dat Rico dat ook doet!

Ik las dat je mannetje weer aan het overgeven is. Wat rot zeg! Arm kind. Hou 'm inderdaad maar in de gaten, want door de koorts ijlt hij misschien een beetje. Gelukkig lig je wel naast hem, kun je hem toch even checken…Beterschap voor je mannetje!

NNNNNNNNNNNNNNNNN!

Groetjes Rainbow, trotse mama

NNNN wil niet slapen
NNNN wil nie ete “neh neh!!!” (en met de handjes heel lomp mijn hand wegduwen met lepel…alles over mn broek)
NNNNNNNNNNN! mag nie afpakken!!

kleine N N’ert!

dat is rico de laatste dagen dus.
hij doet zn tongetje daarbij ook wat buiten zn mond en kijkt dan ontzettend chagerijnig.
en ohja het is dan ook een traantjes perser haha!

ja dat ijlen… hallelujah… dat is wel heftig dan maar als ie echt ziek wordt wordt ie wel wakker hoop ik.
vanahct was ie ook allemaal aan het dromen gegaan.
nog net geen nnnn in zn slaap maar wel BAL!! BAL!

Hier gelukkig een heel rustige nacht. Voor het eerst sinds tijden weer eens doorgeslapen en om 7 uur was ze het zet. Pappa slaapt nog maar die was waan het blaffen gegaan vanacht.

Maar eh vanmorgen was het weer tegen het bed aan schoppen letterlijk. Het ging allemaal niet snel genoeg en meteen gillen en huilen. Dat pappa daar doorheen kan slapen is me nog steeds een raadsel. Beneden moest ik even der nieuwe pak pap zoeken dus op de rond gezet en ja hoor ging de sirene weer. Die klinkt hier in huize van Rijn Vermeer regelmatig

Groetjes,

Michèle

Ik lig hier helemaal in een deuk. Ow wat is Dylano dan nog heilig en dan kan ik al mopperen

Liefs Michelle

hahah ja die sirene ken ik

vanacht ging brak, werd constant wakker, was aan het hoog gillen en aan het piepen. vanochtend was ie ook vroeger wakker dan normaal en hij wilde daarna niet meer slapen omdat ie mij zag (shit!) hij had de kastdeur open gekregen en de gordijnen open geschoven (zo krap is het hier boven bij mijn ouders, kan niet verzet worden helaas!)

Oh lekker is dat he. Ik werd overigens geroepen door morgan omdat een van de katten in der kamer zat. Ze had overigens het krukje naar de deur geschoven en probeerde de deur open te maken. Siamezen zijn extreem intiligent. Maar goed die had dus vanacht bij Morgan op der kamer geslapen en dat kent ze niet dus ik moest wel stante pe komen van der. Ze was net heel vervelend en nu zit ze in der bed te spelen.

Groetjes,

Michèle

Hier ook heel de ochtend al een vervelend mannetje Zou de sprong nu al begonnen zijn???

Liefs Michelle