Drama koning laat zich vallen

Thoby heeft weer wat nieuws.

Als hij erg boos wordt laat hij zich spontaan voorover op de grond vallen en gaat dan heel hard liggen huilen!
Ik moet er (nog) erg hard om lachen want dat zo’n kleintje zo verschrikkelijk dramatisch kan doen! Niet te geloven wat een drama koning!
Waar leert hij zoiets vraag ik me dan af…hij moet dat toch ergens gezien hebben ofzo?? Hij gaat niet naar opvang en mama doet niet zo gek! hihi

Is dit niet pp gedrag?? en uuh…is hij daar niet een beetje jong voor?

Ohja…en…ik negeer hem natuurlijk als hij dat doet

Groetjes
Margot

Jessie heeft dit voor kort geleden ook gehad nu is het weer over (gelukkig!)
Is in het begin een grappig gezicht haha maar na een tijdje toch echt niet meer!
Laat het hem niet zien als je erom lachen moet en negeer het zoals je al doet dan is het zo over tenminste bij ons duurde het niet zolang gewoon een andere kant op kijken en weglopen alsof je het niet ziet

Of je doet gewoon wat die mama in de reclame doet weet je wel waar dat kindje in de winkel begint te schreeuwen en te doen, en die mama gaat dan gewoon ff op de grond liggen en doet het zelfde hahaha moet je dat gezicht eens zien
(Grapje!)
Succes met de kleine drama koning!

Groetjes!

Morgan heeft het ook gedaan, maar hier hebben we het ook genegeerd. Ik heb me inderdaad een keer op de grond geworpen en ben door Morgan en pappa hartelijk uitgelachen dus dat doen we ook niet meer

Groetjes,

Michèle

hahahah michelle dat had ik willen zien :smiley:
Kan me voorstellen dat morgan ook zoiets had van wat een gekke mama

Groetjes!

Daar heb je zeker geen foto’s van Michèle

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha ha nee dan heb ik weer de mazzel dat pappa het fototoestel iets minder snel grijpt dan mamma

Groetjes,

Michèle

Ja, Eva doet het ook. Niet vaak hoor. Ze werpt zich dan op de grond en doet zo heel dramatisch van: oeoeoeoeoe, boehoeboehoe! Laatst nog in de IKEA. We hadden daar gegeten en ze moest terug de buggy in, wat mevrouw niet beviel. Ze hield zich slap, viel voorover en krijste alles bij elkaar. Mensen keken en lachten een beetje en ook wij lachten haar gewoon een beetje uit. Niet dat dat hielp, maar ok…Maar negeren is het beste, ze doet het nu een stuk minder vaak.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Inderdaad, gewoon negeren. Dan merkt 'ie dat 'ie er niks mee opschiet en is de lol er snel af. En dat leren ze niet per se van iemand hoor, dat zit gewoon lekker in z’n temperamentvolle karaktertje…

Erik was gisteren zo driftig om iets dat 'ie zichzelf tot kokhalzen aan toe opfokte…dat sloeg ook nergens op. Dus ik heb 'm maar even in de box gezet en laten gaan en toen was het vrij snel over.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier was het net ooik drama. Mamma zegt “morgan jij gaat lekker even slapen” Nee nee nee nee nee ZzzzzzZZZZZZZ

En het is nu nog stil

Groetjes,

Michèle

ha,ha. Hier net ook. Slapen, neeeeeee. Maar ondertussen ligt meneer lekker onder zeil

Gelukkig ken ik die op de grond gooi praktijken nog niet. Nick gooit zich wel voor de grap op de grond, meer niet… ssssst, afkloppen

Groetjes Bianca

k moet zeggen dat Seth het ook af en toe doet.
Voornamelijk als hij zijn jas aan moet.
Ik negeer hem altijd of pak hem op en zet hem ergens anders neer, en dan is het zo over.

Liefs, Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/1A4Dp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Dat is heel jammer Michèle

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ja lalala dat doet Thoby ook!
Als hij mij met zijn jas aan ziet komen ligt hij al plat! haha!

Vandaag heeft hij alweer een paar keer languit op de grond liggen brullen…ach ja Zal inderdaad wel weer overwaaien.

Slapen daarin tegen is geen enkel probleem.
Als ik zeg, ‘kom Thoby we gaan even lekker slapen’ loopt hij al naar de trapdeur.

Groetjes
Margot

nee rico heeft dat nooit gedaan eigenlijk, dus ik weet niet hoe of wat
denk niet persee dat het peuter pubertijd is maar gewoon wat driften,
ze willen weer meer natuurlijk dan ze kunnen,
en ze voelen zich soms groter dan ze zijn

Rico laat zich alleen op zijn bed vallen of in de box maar dan als spelletje.
dan zeg ik: ga je met mama mee? even pyjama aan?
gaat ie zich lachend laten vallen.
maarre
ook thoby’s fase gaat over meid

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

@ Michelle

Groetjes,

Michèle

Eva was in de IKEA ook een keer zo kwaad omdat ze in de buggy moest, dat zij ook bijna overgaf van woede! Ze kokhalsde gewoon. Belachelijk!

Grappig dat Thoby en Seth kwaad worden als ze hun jas aan moeten. Eva gaat haar jas zelf halen, zegt ‘jasj’ en komt ermee naar de kamer (tenzij hij aan de kapstok hangt natuurlijk). Dan doet ze alvast een armpje in een mouw, zo van: ik ben klaar om te gaan. Ze doet het alleen bij haar hertenjas, die is favoriet!

Vandaag weer (stiekem) zo hard gelachen!

Hij liet zich dus weer eens boos op de grond vallen.
Dus daar lag meneer huilend op de grond…oh wat zielig!
Ik draai meteen mijn rug naar hem toe en ging gewoon verder met was vouwen.
stiekem keek ik over mijn schouder en zag hoe hij heel zielig met zijn hoofd op de grond lag te huilen.
En toen zag ik hoe hij zich nog een keer liet vallen…maar dit terwijl hij al op de grond lag!! kan niet he? haha, hij duwt zich met zijn armpjes een stukje omhoog van de grond en laat zich weer boos vallen! Om vervolgens nog harder te huilen natuurlijk!
Ik ga het de volgende keer proberen te filmen ofzo…leuk voor als hij 18 is! }

Groetjes Margot

Ooooo, die Thoby! Hij wilde gewoon weten of jij wel zag hoe zielig hij was! De stinkerd! En mama keek niet, dus…dan moet hij nog een keer hetzelfde doen! Heel gehaaid. Maar zo kweekt hij straks wel een wasbordje, met al dat opdrukken.

Haha, wat een draak die Thoby!

Tjaah… Seth vindt het geweldig om naar buiten t gaan, maar hij gaat het liefst zo zonder jas, en gaat echt brullen!
Maar zodra de buitendeur open gaat is het ook weer over

Liefs, Anne

Ik heb hier nu een muts die brult als der jas uit moet. Ze loopt de hele dag in der jas met der gympies aan en der muts op en oh wee als je iets af of uit wil doen. Alleen als ze gaat slapen mag het uit anders echt niet…

Groetjes,

Michèle