Drama koning laat zich vallen

haha dan zal Morgan het wel lekker warm hebben

Groetjes
Margot

Wat een kuren allemaal!

Hier is het bij moeheid ook weer een flinke nee-intolerantie. Gister was ze heel moe, omdat ze smiddags niet wilde slapen en (ook!) heeft ontdekt hoe haar slaapzak open gaat dus steeds in haar bed stond te dansen. Rond 5 uur was ze op, maar gingen wij bijna eten. Dan is niets meer goed natuurlijk. Ze vroeg helpen? toen ze met dr puzzel bezig was en ik zei: nee, mama is even aan het koken. Nou, het drama was compleet! Brullen, zich op de grond gooien en mamaaahahahaha… roepen. Toen zei ik na een minuutje of wat: waar is de poes, Nora? En alles was over, op zoek naar de poes. Echt pure aanstelleritus.

Het moeilijke is dat ze inderdaad van aanstellen over kunnen schieten in echt verdriet of paniek, zodat je die kokhalsneigingen krijgt. Dat vind ik het lastige, ik wil me niet gewonnen geven, maar ik wil mn kind ook niet aan haar lot over laten, zelfs als ze zichzelf gek aan het maken is. Die balans is best lastig. Zullen we ook wel moeten leren. Over het algemeen reageert ze heel goed op hoe we haar ‘opvoeden’, dus ook hierin maar weer t gevoel volgen!

Lilypie Second Birthday tickers