Vervelend he, die nachtvoedingen af en toe! Thije kan er ook wat van. Vannacht schrok ik voor het eerst wakker, hij lag ook voor de eerste keer op zijn eigen kamer. Om 22:00 had hij de laatste voeding gehad, en om 5:00 schrok ik dus wakker! Is voor dit mannetje heel knap! Kans is heel klein dat de komende nacht weer zo gaat hoor, maar voor een keertje was ik al blij!
Misschien kan je smiddags ook even gaan liggen? SLaapt hij snachts bij jullie? Dat scheelt weer lopen, en kan je hem zo aanleggen. Als je liggend voedt, dan kan je zelf ook een beetje suffen. Ik heb ook wat luiers en doekjes naast het bed liggen, hoef ik er helemaal niet uit, ben nogal lui ![]()
Probeer niet op de klok te kijken en laat lekker het licht uit. Dit is allemaal ook tegen mij gezegd, en ik moet zeggen, het helpt wel. Ik kan alleen niet smiddags gaan liggen, want dan is luca er ook. Wat je ook kan proberen is de nachtvoeding met de fles te geven (afkolven of kunstvoeding), maar dan kan je productie wel teruglopen. Kijk anders hier even:
http://www.borstvoedingsforum.nl/index.php
He, en als het echt niet gaat… je hebt al 3 maanden bv gegeven… een vermoeide mama is ook niets! Het is al hartstikke knap dat je het zolang doet!!!
Hallo Heleen,
Ik wil wel even zeggen dat het met borstvoeding een beetje anders gaat dan met de fles. Je kan wel een beetje op tijd voeden, zeker de laatste voeding, die doe ik ook altijd om 22:00, maar dat is ook de enige voeding die op tijd gaat. Voor de rest weet je het gewoon niet. Op vraag voeden is echt veel beter, anders loopt je productie terug.