Doorslapen

Chris heeft een klein probleem en slaapt nog steeds niet door, om te zeggen dat hij overdag veel slaapt, nou nee 1 1/2 uur dan heb ik het gehad.
Soms maakt hij er zo’n potje van dat hij elke 2 uur wakker is en dan de boel opstelten zet. Is het nou 1 nacht denk je oke, nee maar zo is het al maanden.
Heb hem zelfs al VAldispert Kids gegeven maar zonder resultaat.
Wie heeft er tips.

groetjes Bianca mama van Rick en Chris

Hallo,

Ja dat ken ik hier. Mijne oudste wordt vier jaar en de kleinste twee in mei.
Die heeft in zijn twee jaar nog nooit één nacht doorgeslapen, ben ten einde raad.
Dikwijls met gevolg dat mijn oudste zoontje ook wakker wordt.
Laat hem wenen zegt de dokter heel gemakkelijk maar dan is iedereen wakker en geeft niet op.
Dat is niet gewoon praten maar roepen dat hij kan heb ook van alles geprobeerd ben ten einde van mijn latijn.

snoeckx eveline

ow ik herken het ook.
jimmy heeft ehct 19mnd lang niet door geslapen.
elk uur was hij wel wakker om gek van te worden.
ik heb toen een tip ghad om van vsm kindival te geven.
dat heb ik gedaan en dat werkte goed.
maar voor een lange duur werkt het averrechts en dat heb ik toen gemerkt.
de ellende begon weer opnieuw.
tot ik het zo zat was en hem s’nachts op een matras heb gelegd in een lege kamer.
en hij schreeuwde het echt uit.
zo zielig maar ik ben er niet heen gegaan en ineens was hij stil en vanaf dat moment sliep hij door.
al moet ik wel zeggen dat hij 1x op een avond op een vast tijdstip wakker wordt dan geef ik hem zijn speen en hij slaapt door tot de volgende morgen.
je moet proberen als je je kindje hoord er niet aan toe te geven en zo min mogelijkna hem toe gaat.
je zult zien het werkt ooka l is het zo moeilijk wnat je kindje laten huilen is nooit leuk.
succes

lianda moeder van giovanni 5jr en jimmy 2jr

Even afkloppen maar hij slaapt nu al 2 dagen in de week al door,alleen als ik nachtdienst heb maakt hij er een potje van en is hij om het uur wakker.
Vind het zo zielig voor mijn man.
Mijn probleem is ook dat ze samen op een kamer slapen, en ik leg hem wel eens in het campingbedje in de woonkamer en laat hem dan huilen, maar doorslapen ho maar.

nou meid gelukkig zijn het er wel weer 2 in de week.
ook ik heb zelfs geprobeerd om ze beiden op 1 kamer te leggen maar dit was ook een ramp al sliep mijn oudste er wel doorheen.
als je bij hem een bom af schiet hoord hij nog niks.
weet je wat bij mijn zoontje ook goed heeft geholpen?
een muziekje aan.
echt iedere nacht slaapt mijn zoontje met een cd van frans bauer aan en die staat altijd op repead.
als hij rond de 3 jaar is wil ik ook dat weer afleren.

lianda moeder van giovanni 5jr en jimmy 2jr

Om in te slapen werkt lionel Ritchie
3 times a Lady maar als Rick naar bed gaat moet K3 aan, om rustig te worden helpt hetwel maar om door te slapen niet,

Hoi Bianca,

Mijn dochter is wel wat jonger dan jou kindje (8,5 maand), maar ze heeft ook een tijdje heel omrustig geslapen. 's Avonds wilde ze niet slapen en in de nacht werd ze één à twee keer wakker, ze heeft overigens wel een hele tijd goed geslapen. Nu heb ik haar bedje op een andere plek geset in haar slaapkamer (ook het hoofdje de andere kant op) en nu valt ze makkelijk in slaap en slaapt ze lekker weer de gehele nacht door.

Succes ermee en hopelijk hebben jullie weer snel wat rust. Groetjes Patricia.

Hoe herkenbaar…

Anfernee is 3,5 en word nog steeds wel wakker snachts…
nu de laatste twee weken merk ik dat t minder word.
Hij is niet vervelend dan , hij wil graag een slokje drinken ff en dan slaapt hij weer verder. maar ja toen Yuna geboren was en die ook om de zoveel uur kwam brak het me goed op als Anfernee dan ook nog steeds wakker werd…
Ik heb hem eigenlijk nooit laten huilen, mede denk ik omdat t om een slokje water gaat en hij dan altijd rustig verder sliep.

Ja Tamara, ik heb hetzelfde met Emilie. Die wordt wakker omdat ze haar speen kwijt is en 9 van de 10 keer slaapt ze dan gelijk weer door. Dit gebeurt over het algemeen 1 x en soms 2 x per nacht. Dus ik blijf dat ook gewoon doen hoor, er naar toe gaan om de speen te geven. Als ze echt huilt heeft het vaak een reden, nachtmerrie of tandjes. Ze heeft laatst wel een fase van verlatingsangst gehad 's avonds maar die was met een week over.

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Hoi .

Het gaat de goede kant op, hij heeft nu zelf al 4 dagen doorgeslapen waarvan er 2 in zijn eigen bedje.
Chris is een mannetje wat graag overal bij is,

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=2283 Hier was onze meid 15 maanden en nu slaapt ze prima. Behalve als er, zoals nu, een spannende tijd voor dr is ( logisch ook) ze is naar de basisschool gegaan nu net 1 week en ook nog bijna jarig. Maar ook dan is het een enkele keer.

Gewijzigd door - Asje op 02 Apr 2007 09:18:30