Daar kan ik me even niets over herinneren dat daar iets specifieks over gezegd werd. Ze vond het geen probleem als ik dus zou overslaan, maar dan moeten we de 4 voedingen overdag groter. Daarbij dacht zij ook dat hij dan zowiezo niet doorslaapt tot 7 uur in de ochtend (vanaf half 8 in de avond). Dat is vannacht dus ook gebleken, toen kwam hij zonder avondvoeding ook tegen 4 uur (en toen echt met honger). Lastig, hoor! Weet gewoon eigenlijk niet waar ik goed aan doe. Mijn gevoel zegt nu, gewoon de avondvoeding geven en vannacht blijven troosten totdat het niet meer werkt (ben morgen toch vrij). Absoluut geen zin in natuurlijk, maar ja…hopelijk is het voor een goed doel! Het kan gewoon bijna geen honger zijn in de nacht…
Tja, ik weet ook niet of ik die rijstebloem ga gebruiken. Ik heb het nu al twee avonden niet gebruikt, maar merk wel dat mijn zoontje de hele tijd windjes laat en geen poepbroek produceert. Zou dat ermee te maken kunnen hebben? Misschien heeft hij daar 's nachts ook gewoon last van en wordt daar wakker van. Er zijn honderden redenen te bedenken, vrees ik.