Eva had altijd Pampers en die bevielen me prima. Maar nu zag ik dat de eigen merk luiers van de ETOS zijn vernieuwd. Er hing er eentje in de winkel en die voelde heel soepel aan. Ik heb dus een pak geprobeerd en ik moet zeggen: prima. Ze sluiten mooi hoog aan en zijn inderdaad niet meer zo kartonnig als de vorige. Het scheelt 2,50 per pak met Pampers, dus best de moeite.
Nu heeft Eva al zeker een paar dagen last van lekkende luiers. Een keer was ze nat en ik moet elke dag haar romper uitdoen omdat er poep aan zit. Nu heeft ze wel wat diarree en is haar poep dus wat ‘vloeibaarder’ dan normaal. Maar zou het toch ook aan de luier kunnen liggen? Ik heb maatje 4 en 4+ geprobeerd. Het valt me ook op dat de voorkant soms wat ‘wijd’ zit als ik haar verschoon, soms kun je bijna je hand ertussen doen (ik heb wel een klein handje haha), tussen haar buikje en de luierrand. Hoe valt die luier bij jullie kindje aan de voorkant? Mooi aansluitend? Ik vraag me af of ik die luiers nog zal blijven gebruiken? Verder bevallen ze wel goed…
Groetjes Rainbow, trotse mama