Doorlekkende luiers

Ik had nog een volle spaarkaart bij ETOS en kocht daarmee een megapak Pampers 4 met 5,- korting. Ik hoopte dat het beter zou gaan, maar helaas daarnet wéér een vieze romper en nat aan de voorkant. Ik denk dat het toch komt doordat ze wat diaree heeft. Ze poept ook wel 5x op een dag en steeds loopt het langs haar luiertje. Ik denk dat er niks anders op zit dan gewoon veel kleertjes en rompers wassen. Verder is ze niet ziek ofzo. Wel diarree dus en knalrode billetjes!

Net riep ze me de hele tijd. Ik ging kijken en helaas…weer alles vol. Ze is wel gewoon vrolijk en kletst me de oren van mijn hoofd. Ik heb haar een pcm gegeven en ze riep heel vrolijk: ‘doei doei’, dus ik hoop dat ze een rustige nacht heeft zonder al te veel diarree! Ze heeft nu gewoon weer even een ETOS-luier aan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Let wel op dat ze geen uitslag van de etos-luier krijgt. Sommige kindjes krijgen nl van bepaalde luiers/pampers uitslag…

Klopt Mini-Boy, ze kan bv ook niet tegen hun lotiondoekjes. Nu vermoed ik dat het komt door de diarree, maar ik hou het wel in de gaten!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Freubeltje: nee echt? hahaha duh
nee dat snapte ik dat je die zo open krijgt.
zelfde als met luierbroekjes… nee dat bedoelde ik niet ik bedoel dat het een deel wel kan absorberen ipv helemaal niet.
het moet ook niet zo dik worden als dat je een pamper in het water gooit maar gewoon wel een beetje want nu loopt het er langs af als ze poepen/diarree hebben…dat bedoelde ik meer

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik gebruik van Libero maat 7 voor Mika,en hij heeft geen last van lekken snachts.
Dit zijn de gewone luiers want de broekjes gaan maar tot maat 6 helaas.

Met pampers ging het vaak goed bij Mika maar met 24 maanden waren ze al te klein
die vond ik tot nu toe het beste.
Ik had pas geleden nog vaak dry nites,maar die werden mij te duur.
Dat zijn broekjes voor de oudere kindjes,maar zijn helaas zo duur,ook die waren wel goed.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Gewijzigd door - Biebske op 15 May 2010 10:08:49