Mogge mama’s,
Het is een bijzondere combinatie: Julia en haar bedje…Zoals jullie weten hebben we veel moeite met uitbakeren, hebben we vaak speentjesdienst en nu…banjert ze voortdurend haar bedje door. Vannacht heb ik haar 4x terug onder de dekens moeten leggen. Zelfs in haar bakerzak - en strak ingestopt - gaat ze nu op pad. Ze ligt dan op z’n kop, schuin, helemaal tegen de spijlen aan…in allerlei houdingen behalve recht! Ze gaat dan huilen omdat ze het koud heeft denk ik (al voelt ze niet koud aan) en omdat het niet lekker ligt zo, die spijlen tegen je knarretje aan.
Ik weet dat het normaal is dat ze gaan banjeren, maar doen jullie daar iets aan? Ik kreeg van een echte goeroe op bakergebied (de schrijfster van boeken over inbakeren) de tip om een Safe T Sleep te gebruiken, een band die je om het lijfje legt. Ik mocht daar zelfs de handjes onder stoppen. De meningen hierover zijn nogal verdeeld en ik vind dat Julia gewoon los moet liggen. Straks wil ze misschien ook eens op haar zij slapen. Of dat ding echt veilig is? Hmmm…ze zijn ook 50,- en dat vind ik nogal wat. Gaan jullie moppies ook huilen als ze zo raar in hun bedje liggen?
Tips please!
Groetjes Rainbow, trotse mama