Nog eens een vraagje… Je hebt zo van die rollen bladerdeeg die je kan kopen in de winkel. Nu staat er altijd op dat je het deeg in je vorm moet doen en dan enkele gaatjes erin moet prikken. Die gaatjes, moeten die helemaal door het deeg geprikt worden? Of oppervlakkig?
Domme cakejesvraag
Ik verwacht dat je die helemaal door moet prikken om het vocht/vet erdoor te kunnen laten lopen, dat het er niet in blijft staan.
Volgens mij heb je het baken te pakken, of niet?
Liefs, Anne
ja, heb het idd te pakken… Moet me eigelijk intomen. Heb nu sinds vorige woensdag niks meer gebakken. Maar nu toch maar aan zandkoekjes begonnen…
Ik heb van de week voor het eerst samen met Danielle koekjes gebakken. Heb bij de supermakt een pak mix voor kinderkoekjes gekocht waar alleen water bij moet. Samen lopen kneden, bolletjes gemaakt en toen heb ik ze plat gedukt. even in de oven en goed af laten koelen in de keuken. een paar uur later een halve reep chocolade gesmolten, in een kom in een pannetje heet water en de koekje daar in gedoopt met 2 vorken, de choc was zeer warm . Nu zijn ze nog lekkerder
Misschien heb je iets aan de tip, succes met bakken