Doekje aan fopspeen

ik doe het er maar even mee. Ik ben blij dat ik thuis ben na me werk dus geen zin om de deur weer uit te gaan voor zo’n tostiapparaat.

Groetjes,

Michèle

haha tostiapparaat?

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Ha ha ha ja zonnebank waar je in ligt. Is toch net een tostiapparaat. Je hebt alleen geen ruitjes op je buik en bips

Groetjes,

Michèle

haha hahahaha ow zo hier vandaag ook lekker lui dagje heerlijk

groetjes wendy

[img]http://b1.lilypie.com/kuW6p1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Defineer lui

Ik zit op me werk, maar ik ben volgende week maandag en dinsdag vrij en dan kan ik nog uitslapen ook want Morgan gaat uit logeren (voor de eerste keer)

Groetjes,

Michèle

zit nog steeds in mijn huispak heel lui dus haha lekker crousant uit de oven en gewoon lekker genieten van die kleine als die met mamma wil spelen hij kletst tegen zijn speelgoed vind ie veel intressanter dan mamma haha

groetjes wendy

hahahaha michèle ik bedoelde geen zonnebank maar die potjes, Waag ik me trouwens ook niet aan hoor lolll een keer gedaan die nieuwe van dove is gelijk bodylotion 1 keer gedaan was net zo’n gevlekte koe hahahahha

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha ha ha hier nog 1 Oh ja en moslima ook want ik had hele rode handpalmpen. Leek net of ik een islamitisch feest gehad had

Groetjes,

Michèle

Tja, bruin zonder zon en zonnebanken…Ik MOEST vorig jaar per se een zonnebank hebben, want ik voelde me veel te wit. Wij zo’n ding hier gehaald met korting in de Philipswinkel (Eindhoven he) en wat denken jullie? Bleek ik ZWANGER! Dat was wel de bedoeling, maar ik dacht dat het niet zo snel zou gaan. Ik heb toen niet meer onder dat ding gelegen, bang dat ik een gevlekte kater zou worden. En nu staat het ding nog steeds te verstoffen onder het bed, want ik heb de rust niet meer om eronder te gaan liggen en tijd al helemaal niet. Toch 800 ballen door de plee gespoeld! Grrrr.

En die cremes, da’s ook niks. Ik dacht dat die bodylotions ook wel goed zouden uitsmeren, maar toen ik op stond was ik helemaal gevlekt en ORANJE. Wat een kunstmatige zooi, ook die zogenaamde lotions a la Dove dus. En stinken, bah! Maar ik heb een hele blanke huid en dus ben ik ook snel rood in de zon. Het is altijd wat!

Maar even terug naar de doek. Ik had Knuffelpopje (zacht poppetje met puntmutsje van Difrax) vastgemaakt aan de speen. Toen Julia ging slapen deed ik dat ’ geheel’ in haar mond. Het zag er akelig uit, heel zwaar ook. Het popje was te kort om vast te pakken en ik was bang dat het voor haar mondje zou komen te liggen. Ik heb ook een doekje van Difrax, maar ook dan ben ik bang dat ze het over haar mond trekt…Dat stel waar we op kraam waren hadden ook een doekje aan de speen en daardoor ging ik het ook proberen, maar ik vind het ook eng. Dan toch maar een paar keer lopen en tasten in het bedje naar de speen…
Toch weer knap dat wij van een doekje aan een speen op gevlekte huidjes komen he!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh ja, Michele en Michele, jullie moeten ook wel goed LEZEN he. Goed uitsmeren de creme en daarna je handen wassen staat er op de verpakking! En vooraf de beentjes scrubben vanwege de dode huidcellen. Had ik niet gedaan en dan wordt je dus vlekkie!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Geloof me rainbow heb alles al geporobeerd. Nu bedenk ik me maar dat met mijn blanke huid ik 200 jaar geleden van adel geweest zou zijn

Enne ja hier loop ik ook hoor. Hoewel vanacht het doodstil was. Ik moest om half vier plassen en doen lag ze op haar zij te slapen. Ziet er zo lief uit. En om 6 uur heb ik haar echt wakker moet maken en lag haar speen netjes boven haar hoofdje. Ze had er niet naar getaald en heeft heerlijk geknord.
Enne hier dan wel knuffedoek, maar niks aan de speen. Ik heb niet voor niks een reserve op der commode liggen. En haar bedspeen heeft niet eens ee nring eraan meer want die belemert met draaien.

Groetjes,

Michèle

Ik had braaf me handjes gewassen rainbow, was het enige wat niet gevlekt was

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker