Doekje aan fopspeen

Nope parasol en regenscherm mee, Oh ja en zonnebrand voor haar snoet, met die vreoge zon kan het toch ineens snel gaan

Groetjes,

Michèle

Jah daar moet je zeker mee uitkijken. Nou heb i kwle het geluk dat Dylano een vrij donker huidje heeft voor een blanke heeft. Heeft ie van zijn vader grrr. Hier zijn de mannen dus bruin in de zomer en Madelon en ik spierwit hahaha. Wij verkleuren amper jah rood loll. Dus we hebben hier duo punotti of hoe je dat ook schrijven mag.
Morgen ff kamer verbouwen want de box staat teveel in de zon. is een beetje te warm en heb geen rolgordijnen ofzo.

Groetjes Michelle

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ha ha hah hier ook hoor. Vroeger thuis al, mijn vader wordt zwart in de zomer en mijn ma is rossig. Ik heb haar huid. Mervin is ook donkerder in de zomer en volgens mij heeft Morgan zijn huid ook. Ze oogt wel blank, maar ze kleurt volgens mij wel snel, maar ja toch smeren maar

Groetjes,

Michèle

hoi
ik heb de doekjes van Koeka aan de speen, emma vindt het geweldig, ze friemelt er vaak aan en houdt hem tegen haar wang als ze moe wordt. Ik vindt het handig omdat ik de speen dan niet zosnel kwijt ben…

groetjes Gidget

Oneerlijk verdeeld is dat toch hè michèle

Groetjes Michelle

HOi hoi,
Wat zijn koeka doekjes Gitged

Groetjes Michelle

dag dames!
alles goed?
ze hebben mij altijd verteld dat er geen doekjes, touwtjes en dergelijke in het bedje of aan speen mogen omdat ze dan kunnen stikken…heb dit dus ook nog nooit gedaan…
ruben heeft wel een speen maar ik durf er niks aan te doen…als ie slaapt heeft ie hem ook niet meer in zijn mondje en hij schreeuwt er ook nog niet om…maar wou toch wel ff weten hoe dat nou zit…

groetjes!!!

karin

Touwtjes mag indd niet. Maar knuffel hebben ze toch meestal ook in bed. Mijn zoontje in ieder geval wel. heb nu ook een spuugdoekje aan zijn speen zitten.

Groetjes Michelle

Zover ik weet is het niet goed om het speentje vast te binden zodat hij niet uit de mond valt. Als ze bv. moeten spugen en het speentje zit vast, kun je natuurlijk wel raden wat er gebeurt…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bij mij kan hij de speen gewoon uittuffen die spuugdoek zit verder nergens aan vast en als hij slaapt laat hij hem zelf uit zijn mond vallen de speen dus en doek gaat dan mee. Is maar klein doekje

Groetjes Michelle

dat dacht ik toch ook…maar als er zo’n spuugdoekje of wat dan ook aan zit, gaat ie er toch ook moeilijk uit?
mag dat dan wel??
vind het een beetje een griezelig idee om eerlijk te zijn…
kan natuurlijk aan mij liggen maar ik zou het niet durven!
veel te bang dat er iets gebeurt…
ruben heeft wel knuffels in zijn bed maar als ie slaapt zorg ik wel dat ie er een eind vanaf ligt… en als ie door zijn bedje gaat banjeren dan haal ik ze er uit…
maar zover is ie nog niet
hij schuift alleen nog maar ietsie omhoog!!

groetjes!

karin

De spee ngaat er net zo makkelijk uit als van te voren. Hij is natuurlijk wel ouder als jou kindje en plukt hem er zelf in en uit, vandaar dar doekje in de hoop dat hij hem 's nachts zelf kan pakken maar werkt nog niet hahahaha

Groetjes Michelle

die van mij is zeker nog niet zo oud…en heb dat probleem dus ook nog niet, maar vond het een griezelig idee dus vandaar dat ik me af vroeg of dat wel kan…
maar als ie hem zo uit kan spugen is er niks aan het handje …
ruben schreeuwt s’nachts (nog) niet om zijn fopje…
misschien komt dat nog alsie wat ouder is…maar nu gooit ie hem eruit en slaapt dapper verder
soms huilt ie even maar dan ligt hij er boven op mijn zijn hoofd…lijkt me zelf ook niet zo prettigliggen om eerlijk te zijn
zo’n fopje hoort in zijn mond en niet in zijn oor

karin

mijn spenen hebben allemaal een ringetje eraan zitten en op die manier kan die hem
gewoon zelf pakken en erin en eruit doen meestal tuft ie hem tog uit als die in slaap valt hij heft wel een popje zo’n tutteldoekje maar niet aan zijn speen vast zitten

groetjes wendy

[img]http://m1.lilypie.com/fe4xp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

zo’n tutteldoekje heeft ruben ook maar die krijgt ie alleen in box…als ie in z’n bedje ligt niet…
hij ligt nu op zijn activitie-kleed…dat vond ie een paar weken geleden niks en nu vind ie het prachtig!!!
wat zo’n sprong al wel niet te weeg brengt!!!

groetjes!

karin

ja leuk is dat heh gaat echt heel hard hoor zo lijkt het gister dat die kleine 2maanden was en nu is die al bijna 6maanden heel gek

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

alleen dat ringetje werkt niet als hij hem in zijn bed kwijt is En bij doekje moet je je eigen ook niet teveel voorstellen is meer een knoop eraan krijg hem nl net geknoopt hahahaha

Groetjes Michelle

Morgan slaapt niet als ze geen doekje over haar gezicht heeft. Ze trekt hem er zelf over heen, al vanaf dat ze 4 weken was of zo. Nooit problemen mee enne knuffedoek is het enige waas ze niet zonder kan. Gister bij mijn schoonmoeder was ze moe en huilerig, ze wilde niks zelfs geen speen. Ik geef haar der doek en het was goed.

Alleen zit ie nergens aan vast. Ik heb juist nu geen speen meer met een ring want die ring kan belemmeren met draaien dus de slaapspeen is zonder, dan maar de reserve of zoeken.

Enne ja Michelle heel oneerlijk. Morgan was zelfs ene beetje gekleird gister… mamma ook maar anders zeg maar

Groetjes,

Michèle

ow daar zit wat van in niet over naged8 eigenlijk hmm misschien maar beter zonder ring doen dan nick word over het algemeen tog niet wakker

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

We moeten het er mee doen michèle of gaa nwe voor bruin zonder zon hahahha

Groetjes Michelle