Werkt en doekje aan de fopspeen en maken jullie die zelf of gewoon gekocht? Schilt misschien in het weggooien
Groetjes Michelle
Werkt en doekje aan de fopspeen en maken jullie die zelf of gewoon gekocht? Schilt misschien in het weggooien
Groetjes Michelle
Wij hebben geen doekje aan de fopspeen, maar een los doekje, vaak trekt morgan dat zelf over haar hoofd en zo houd ze ook haar speen in.
Groetjes,
Michèle

Hier nooit doekjes aan fopspeen gehad. Wel als we onderweg waren een speenketting zodat ze de speen niet zouden verliezen.
Groetekes, Sje
Hoi hoi,
Dat lijkt me voor 's nachts niet handig gaat hoofdzakelijk voor 's nachts
Groetjes Michelle
je hebt tegenwoordig bij prenatal ook de knuf
dat is een knuffel waar je de fopspeen aan vast maakt en als ze de knuf vast houden hebben ze dus ook de speen!
Dit was van het beste iedee van nederland en zag deze bij prenatal liggen.
Grappig ding trouwens. Hier geen speentjes wij hebben een duimenlotje!
En die heeft ze altijd bij hahaha
groetjes gytha

Jah mijn dochter van 18 jaar ook hahahaha die duimt nog steeds bij het slapen gaan , mar was wel zo handig Zag er ook bij difrax op de site Toch is gaan proberen denk ik
Groetjes Michelle
Je kan ook een hydrofiel spuugdoekje aan de ring binden, hebben wij een tijdlang gedaan. Werkte hier niet, maar ja…misschien heb jij er iets aan.
Groetjes!
Dat ding van de prenatal is loodzwaar aan de onderkant. Ik heb hem zien staan, maar ik zou er niet aan moeten denken dat dat ding op haar buik zou liggen. Schuin kun je hem niet leggen want dan trekt ie de speen weer uit de mond.
Enne Michelle. Morgan heeft een badstof slab waar ze mee slaapt. Zonder de touwtjes uiteraard. Maar voordat ze gaat slapen trekt ze dat doekje over haar hoofd en dus ook over haar mond. Zo blijft bij haar der speen zitten
Groetjes,
Michèle

mogguhh,
Als ik alles zo lees ga ik het eerst zelf eens proberen inderdaad met een spuugdoek eraan. Straks koop je weer iets waar je niets aan hebt. en inderdaad moet het niet zwaar zijn, dan zou ik zelf ook niet slapen als ik weet dat dat bij Dylano op zijn buik ligt.
Pff vannacht er 4 keer uit voor die k*t speen
Groetjes Michelle
Morgan lag hier te huilen vannacht, maar kon niet goed zien of ze wakker was op de camera. Bleek ze dus te liggen dromen en absoluut geen tul te willen. Sta je daar om 2 uur met je goede fatsoen.
Groetjes,
Michèle

hahahahahaha das humor.
Dylano was wel echt wakker iedere keer kreeg ook braaf een big smile iedere keer. Moet ik daar ook nog blij mee zijn midden in de nacht pffffff. Nu slaapt meneertje al weer omdat ie vannacht zo heeft liggen spoken pfffff.
Heerlijkk morgen uitslapen ben ik om 8 uur wakker he let maar op
Groetjes Michelle
Ha ha ha Morgan slaapt ook nog. Ik heb haar was al gedaan en opgehangen. Onze was zit er nu in en geniet even van mijn tijd ‘alleen’ zeg maar. Ik moet nog wel stofzuigen en opruimen, maar dat kan straks ook. Vind ze nog leuk ook als mamma rommelt als zij wakker is.
Ze gaat denk ik alleen wel haar fruitje over slaan zo. Maar daar maak ik haar echt niet voor wakker. Dan eet ze vanmiddag maar een liga als ze honger heeft.
Groetjes,
Michèle

Hahhaha hier ga ik de fruithap ook niet redden had ie al op zijn laatst een half uur geleden moeten hebben hahaha.
Groetjes Michelle
Ha ha ha nou ja Morgan heeft hem dus wel gehad. Mamma heeft even makkelijk een potje genomen. En nu ligt ze op de grond te spelen en te kletsen tegen de katten. Net even gezogen. Moet alleen de afwas nog even doen, maar dat kan straks ook. Ik ga haar zo eerst aankleden want ze ligt nog in haar pyjama en dan gaan we eerst even naar buiten. Straks komt me vriendin want die past maandag op haar dus even de dingetje doorspreken.
Groetjes,
Michèle

Hier is ie nog in dromenland lolll. Wordt dus echt lang ophouden vanmiddag anders gaat ie vannacht weer spoken, enne daar heeft mama geen zin in. Jah het is heerlijk weer om naar buiten te gaan
Groetjes Michelle
Het is heerlijk buiten. Hopelijk morgen ook zo dat is wel lekker met het voetbal. Alleen even der parasol aan der wagen vastmaken want ik heb een zonhaatster
En ze ligt nu flink te kletsen in bed. Ze heeft vanmorgen 1.5 uur geslapen, een dik uur in der wagen, vanmiddag 45 min (de zon scheen met een streep in haar gezicht) en nu vertikt ze het. Nog geen lange ruk vandaag dus ze slaapt vanacht of rommelig of geweldig…
Groetjes,
Michèle

Parasol hoeft niet geloof ik morgen wel droog nog voor we een week baggerweer krijgen , Maar zover ik weet geen zon morgen
Groetjes Michelle
Ach better safe then sorry. Schijnt de zon niet klappen we hem ook niet uit.
Groetjes,
Michèle