hoi meiden ,
ik zit dus met een groot dilemma, zoals jullie weten zitten we nu bij de gyneacoloog voor het onderzoek naar de 3 miskramen, erg vervelend maar ben bij dat ze nu verder kijken. IK heb bloed moeten prikken voor van alles en ook voor een chromosomen, helaas heeft mijn vriend geen bloed geprikt hij durft niet zelfs niet voor mij of de toekomst van charissa wat ook weer erg belangrijk is. De chromosomen krijg ik over 2 maanden te horen van mijzelf dan maar ik heb dan als het bij mij goed is toch geen zekerheid of er wat mis mee is.
Ik wil echt super graag een kindje en het liefst met mijn vriend maar hijmaakt het erg moeilijk, want stel zijn chromosomen zijn niet goed dan hebben wij dus een kans op een kindje met een beperking kan van heel onschuldige beperking zijn tot een ernstige beperking.Zouden jullie die gok nemen, want ja als we het niet geweten zouden hebben is het toch weer anders. Je kan altijd een kindje krijgen met een beperking dat heb je niet in de had, maar nu dat zo is gezegd twijfel ik zoooo enorm, ook erover praten heeft geen zin met hem, als ik of iemand anders hem vraag waarom niet doet hij vaag en dankan ik hem wel wat aan doen echt waar. De relatie lijd er echt onder en het doet me heel veel pijn
Liefs en dikke kus brenda en charissa