Dilemma

hoi meiden ,
ik zit dus met een groot dilemma, zoals jullie weten zitten we nu bij de gyneacoloog voor het onderzoek naar de 3 miskramen, erg vervelend maar ben bij dat ze nu verder kijken. IK heb bloed moeten prikken voor van alles en ook voor een chromosomen, helaas heeft mijn vriend geen bloed geprikt hij durft niet zelfs niet voor mij of de toekomst van charissa wat ook weer erg belangrijk is. De chromosomen krijg ik over 2 maanden te horen van mijzelf dan maar ik heb dan als het bij mij goed is toch geen zekerheid of er wat mis mee is.
Ik wil echt super graag een kindje en het liefst met mijn vriend maar hijmaakt het erg moeilijk, want stel zijn chromosomen zijn niet goed dan hebben wij dus een kans op een kindje met een beperking kan van heel onschuldige beperking zijn tot een ernstige beperking.Zouden jullie die gok nemen, want ja als we het niet geweten zouden hebben is het toch weer anders. Je kan altijd een kindje krijgen met een beperking dat heb je niet in de had, maar nu dat zo is gezegd twijfel ik zoooo enorm, ook erover praten heeft geen zin met hem, als ik of iemand anders hem vraag waarom niet doet hij vaag en dankan ik hem wel wat aan doen echt waar. De relatie lijd er echt onder en het doet me heel veel pijn

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Wellicht ben ik hard en of kort door de bocht hiermee, maar ik denk echt dat mannetje lief gewoon even bloed moet prikken. Hij hoeft al niet te bevallen en 9 maanden met kwaaltjes te lopen, dus dit lijkt me het minste. Ook wat betreft de toekomst van jullie kleine meiske. 3x een miskraam, 3x een groot verdriet. Dit wil jij en en ook hij , nooit meer. Als je de kans hierop hiermee dan kunt verkleinen lijkt me dat toch ook het allerminste om het even te doen. Begrijp me niet verkeerd, ook mijn man kan nog geen naaldje zien ( hahaha moest er vandaag toch aan geloven ) maar als het nodig is kan ie een schop onder zijn … krijgen van me als hij het niet doet.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Asje je hebt helemaal gelijk maar het enige wat ik te horen krijg is dat het niet gebeurt. Ik ben al een aantal keren naar het zkh geweest met hem maar helaas niet ik heb daar staan brullen omdat hij het niet deed en dat deed zelfs niks bij hem

Tja, stel dat er iets geks aan de hand is en hij moet bloed prikken voor zichzelf ? Word dat wel gedaan dan ?

nee, dus wat het is ik weet het niet maar alleen dat dit niet goed voor mij is en zeker niet voor onze relatie…

Ik zit me hier echt af te vragen hoe het mogelijk is dat je vriend zich zo opstelt. Als 'ie blijkbaar zo’n naaldenfobie heeft, dan gaat 'ie maar in therapie om zich ervan af te laten helpen. Vervolgens kan 'ie alsnog bloed laten prikken en z’n steentje bijdragen. Dat is toch wel het minste wat 'ie kan doen lijkt me.

Sterkte meid. Als ik het al onbegrijpelijk vind, dan moet het voor jou wel helemaal niet te snappen zijn.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

klopt hoor erg onbegrijpelijk, we zien het allemaal wel het duurt allemaal al zo lang dus als die herapie ook weeer maanden duurt dan wordt het toch wel erg moelijk.

Maar ja, niets doen zal ook niets opleveren. Toch? Anders had 'ie allang bijgedraaid lijkt me. En kan 'ie niet geprikt worden terwijl 'ie een roesje krijgt? Dus terwijl 'ie een beetje van de wereld is zeg maar?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

dank je mesi zit nu ff te brullen, pff ikw il er zo voor vechten voor mijn relatie en probeer hem wel te begrijpen maar ik merk dat ik er aan onder door ga, ik heb gelukkig nu hulp voor de hyperventilatie, ook een soort psych misschien kan die mij ook helpen ik heb morgen weer een gesprek.

Ja ik snap ook wel dat iemand er zo verschrikkelijk bang voor kan zijn, maar dan zoek je nu toch naar een oplossing als je ziet dat het je vrouw zo`n verdriet bezorgt. Desnoods inderdaad een roesje inderdaad. Dat kan toch ook als je extreem bang bent voor de tandarts, dus waarom hier misschien niet voor ? Mijn man heeft ook niks met naalden, griezelt ervan. In november kon hij ineens met een ambulance mee naar het ziekenhuis, nah dan krijg je ook echt wel prikken van bv een infuusnaald ed en daar is dan niets aan te doen. Ik hoop uiteraard dat het hem nooit overkomt, maar wat als ??? Je kan er niet vanuit gaan dat je nooit een prik nodig zal gaan hebben.
Ik kan niet in je relatie kijken, maar deze moet wel eerst stabiel zijn, ten eerste voor de kleine die al lekker rond darteld, ten 2e voor jezelf en een eventuele 2e kindje later.

ja jullie adviezen doen me goed, ik moet eerst alles op een rijtje krijgen ik ga hier alles aan doen want ik wil dat alles weer wordt zoals het was voor die 3 miskramen en voor al deze drama.

Ben het helemaal met de anderen eens dat hij toch echt moet bloedprikken. Misschien kun je het proberen met een roesje wat de anderen ook al hebben geoppert, of met hypnose. Dat lijkt mij de kortste klap. Misschien is hypnose nog beter dan een roesje. Weet namelijk niet of er met een roesje medicijnen daarvan in je bloed komen.

Als je beide aan de relatie wilt werken, is de eerste klap al gemaakt. En de eerste klap is een daalder waard. Wat het aller belangrijkste is in welke relatie dan ook is PRATEN!! Blijven praten over wat je hebt meegemaakt maar ook over wat je bezig houdt en waar je bang voor bent. Praten, praten en nog eens praten is zo belangrijk !

En wat Asje ook al zegt, eerst je realtie stabiel hebben. Anders is de basis al niet goed en op een onstabiele basis kun je niet stevig bouwen.

Zat me de laatste dagen ook al af te vragen hoe het nu met jullie ging en of Rens al had bloed geprikt. Als ik dit dan zo lees heb ik bijna de neiging om naar jullie toe te gaan en hem een schop onder z’n R**D te geven! Bah!

Ik vind het wel knap egoistisch van hem niet alleen naar jou maar zeker naar Charissa. Wat je zeget het is ook haar toekomst. Oh ja enne ook al hebben ze jou chromosomen dan nog zegt dat niks zonder die van hem ik bedoel de jouwe kunnen goed zijn en die van hem maar samen misschien een slechte kombi.

Ik hoop dat ie mee gaat werken meid want dit schiet inderdaad niet op.

Groetjes,

Michèle

Oh wat kan ik me je gevoel goed voorstellen. Wat is nu bloedprikken in vergelijking met bevallen ofzo. Vrouwen zitten ook niet op een zware bealling te wachten, maar ja soms is het toch echt zo. Bloedprikken is dan maar een peulenschil. Pff het is toch frustrerend dat hij dit er niet eens voor over heeft. Mannen hebben het tijdens een zwangerschap al makkelijk. dit is het minste wat hij terug kan doen.

Hoop echt zo dat hij tot inkeer komt en laat hem anders deze topic maar lezen. Of dreig anders maar dat wij met heel veel ikkeben mama’s zijn kant op komen

Succes!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

haha dan houden we hem met zijn alles vast,

Ja, precies.

Nou dan moet hij zich wel laten prikken hoor

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Ik ga wel op hem zitten hoor. Kan ie ook geen kant op.

Groetjes,

Michèle

hahah als dat zou kunnen graag ,

ja ik hoop het ook ik moet om kwart voor 12 weg en dan leg ik het op tafel, hij moet dan charissa ophalen maar denk dat als ik het neer leg dat hij het wel leest in die tijd dat ik weg ben…

Meisie meisie
Zou willen dat ik het voor je kon oplossen maar helaas
De andere meiden hebben alles al gezegt wat ik ook wilde zeggen eigenlijk
Dus bespaar ik je mijn lange verhaal je hebt andere dingen aan je hoofd
Ik wil je alleen veel kracht toe wensen en je weet ons te vinden
En ja ik zal ook heel hard duimen voor je
Dikke knufff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin