hoi hoi, nou we zijn al een beetje opweg om de relatie weer stabieler te krijgen, hij luisterd nu naar me dus dat is al een goed punt. NU nog proberen om langzaamaan weer over het bloedprikken te beginnen…
Liefs en dikke kus brenda en charissa
hoi hoi, nou we zijn al een beetje opweg om de relatie weer stabieler te krijgen, hij luisterd nu naar me dus dat is al een goed punt. NU nog proberen om langzaamaan weer over het bloedprikken te beginnen…
Goed om te horen dat jullie relatie weer de goede kant op gaat.
Hoop echt zo voor je dat hij bloed gaat prikken!
Succes.
Groetjes,
Sandra
We hebben nu contact met het punt waar ze bloeprikken onder lachgas een soort roesje dus. We moeten nu nog overleggen met de gyn of we het buisje mee mogen nemen en de papieren,
Ik wist het wel, het is dus toch mogelijk om te prikken met een roesje. Hoop zo dat het allemaal gaat lukken!
Groetjes,
M
ik denk dat hij bang is dat als hij bloed laat prikken en het ligt aan hem,jij hem dat kwalijk zal nemen,en misschien bij hem weg zal gaan,om een kindje met iemand anders te krijgen,of hij weet dat er iets in de familie zit,en wil daarom niet.
helaas denken mannen niet altijd logisch,zoals wij,hihi.
Het zou kunnen maar dat is het niet, hij is in zijn verleden heel veel pijn degaan bij prikken ze hebben na acht keer prikken pas raak geprikt,dus dat is zijn angst.
Hee Brenda !
hoe gaat het nu?
Gelukkig met je relatie weer wat beter, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste!
beetje off-topic) Hoe gaat het met Charissa op school? Al een beetje kunnen wennen?
Liefs Shirley!
jaja vrijdag wordt er bloed geprikt bij mijn vriend en dan nog maandjes wachten op de uitslag…