Een half jaar geleden ofzo had ik al eens een topic geplaatst over dat mijn zoontje zo mager was… Hij was toen een jaar lang niet gegroeid.
Hij is niet klein hoor, maar was als baby en peuter altijd erg lang, en nu dus gemiddeld.
Toen was hij 110cm en 17kilo, at ontzettend weinig…
Toen hebben we het eten aangepast, ik kook voor hem apart, alleen wat hij lekker vind zodat hij toch wat eet. (hij heeft geen hongergevoel ofzo… eet dus gerust dagenlang niks als het hem niet aanstaat. Negeren werkt dus niet)
Dat heeft gewerkt, 6 weken geleden moesten we op controle voor zijn medicijnen bij de kinderpsychiater, en dan houden ze ook zijn groei in de gaten.
Toen was hij 117cm en 20kilo, nog steeds erg slank, maar eigenlijk hardstikke netjes dus!
Toen hebben we zijn medicatie veranderd… (medicatie kan als bijwerking groeiproblemen hebben)
Vandaag moesten we terug op controle, en nu blijkt hij 1,5 kilo afgevallen te zijn
Morgen ga ik een afspraak maken met een diëtist om te kijken of we toch nog wat kunnen veranderen in zijn eetpatroon… over 4 weken moeten we terug op controle, als hij dan nog meer is afgevallen moeten we wéér veranderen van medicijnen terwijl deze voor de rest dus zo goed werken.
Bah wat baal ik hier van!!
Misschien toch maar zo’n leefpatroon beginnen als bij De Afvallers XXL?
Hahaha grapje natuurlijk
Gewijzigd door - Suzsje op 13 Jan 2011 20:02:46