Diëtist geweest!

Fantomalt ken ik wel van mijn werk, wij gebruiken het ook voor sommige clienten. je proeft er niks van als je dat door vla of drinken doet, en het zijn idd lekker wat calorien die ze er bij krijgen!

Gaven jullie nooit een toetje? Ik dacht eigenlijk dat dit wel moest , of nou ja , moeten, dat dit een richtlijn was vanuit het bureau, dus vandaar dat ik het me afvroeg waarom je dit eerder niet gaf.

ik hoop voor jullie dat dit werkt!! Zal voor jullie duimen!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Hmm… naja wij zijn het eigenlijk beide van huis uit niet gewend om dagelijks toetje te eten, en zelf ook eigenlijk niet zoveel behoefte aan. En melk drinkt hij toch genoeg. (zo’n halve liter per dag), dus zuivel krijgt 'ie toch wel binnen.

Wat ze trouwens ook nog als tip gaf voor kindjes die heel slecht eten. (werkt bij ons niet, al geprobeerd, maar misschien voor iemand anders nog een idee?)

Een maand (of week, is misschien overzichtelijker voor de kleintjes) kalender maken.
Dan voor de moeilijke eter iets koken wat hij lekker vind, maar als hij -een door jou vastgestelde hoeveelheid- proeft van wat jullie eten mag hij een sticker plakken.
Is de kalender vol, dan iets leuks doen met zn allen. (of een andere beloning die aanslaat bij je kindje).

Dat zijn aardig wat tips. Laten we hopen dat het gaat werken, ik duim!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers