Jessey is nu voor de 4e dag niet helemaal lekker. Ze heeft twee avonden koorts (39.3) gehad, en heeft diaree. Haar eetlust is niks, maar ook drinken krijg ik er haast niet in!
Gisterochtend moest ik haar om 9 uur wakker maken en dat beviel me al niet, maar ze bleef ook zo rustig! Ze hing maar wat in de maxi cosie (drinkt ze altijd een flesje melk of pap in) en deed geen poging er uit te klimmen zoals normaal. Ik heb de HA gebeld en we konden even langskomen. Hij heeft haar helemaal nagekeken en concludeerde dat ze een buikgriepje had. Oren, longen, hartslag enzo was allemaal goed. Ik moest me geen zorgen maken om het niet eten, zolang ze maar dronk. Ik heb er alleen niet aan gedacht te vragen hoeveel ze dan moet drinken! Gisteren heeft ze totaal zo’n 150 cc ranja gedronken, en twee keer een toetje en een fruithapje. Ze plast haast niet, en alles was ik haar aan vocht aanbied weert ze af! Maak me er wel een beetje zorgen om nu… Vanmorgen wou ze ook geen brood, heeft alleen 100 cc melk gehad. Maar hoeveel moet ze nou minimaal hebben op een dag?
Groetjes Anouk