Dermatoloog geweest

Oké, dan weet je tenminste waar je op moet letten. Dan hoop ik zeker dat je gebaat bent bij die zalfjes, hou ons op de hoogte!

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Tot nu toe voelen mijn handen al wel wat rustiger dan eerder, maar ja ik weet niet tot hoe lang tot ze hier ook weer ‘imuun’ voor zijn, we zien het wel.

Groetjes,

Michèle

Ik hoop ook voor je dat deze cremes hun werk doen. Ik heb in de winter ontzettend droge handen en dat vind ik al erg vervelend. Smeren helpt dan weinig, want mijn handen blijven openspringen tot bloedens toe. Kan me dus heel goed voorstellen hoe rot het voor jou is.

Sterkte ermee!

Groetjes,
Sandra

Ik hoop het ook sandra wat je zegt het is niet leuk als ze zo open gaan maar voor mij is het extra risicovol.

Groetjes,

Michèle

Gets het zit je lekker mee allemaal (not)

Wat heb je voor cremes gekregen, en moet je dan een maand de ene gebruiken en de andere maand de andere ofzo? Hoe moet ik dat zien??

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ Michelle ach ja ik leef nog toch En bij de apotheek zei ze de ene hand met de een en de andere hand met de andere maar dat lijkt me geen doen dus ik denk dat ik het om de dag doe en als ik merk dat ik er een prettiger vind dan gebruik ik die gewoon een aantal dagen en daarna de andere en dan kiezen.

Groetjes,

Michèle