Dermatoloog geweest

Ik heb donderdag best veel zitten pennen voor me studie en daarna 3 dagen niet, gisteren en vandaag weer wel wat geschreven en mijn hand is weer helemaal dik en gevoelig. Dus maar even kijken of de druktest gedaan moet worden.

Volgens mij als we allemaal in dezelfde regio zouden wonen dan was de reumatoloog rijk geweest, maar ik ben doorverwezen. De ha gaat een afspraak maken om me daar na te laten kijken.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 24 May 2011 11:32:43

Gewijzigd door - Michèle op 24 May 2011 11:33:53

Gewijzigd door - Michèle op 31 May 2011 18:55:38

Gewijzigd door - Michèle op 01 Jun 2011 11:35:25

Gewijzigd door - Michèle op 10 Jun 2011 10:30:10

Dat klinkt idd niet best… ben benieuwd!

Jeetje! da’s ook meteen heftig zeg!
Goed dat er meteen naar gekeken word!

Lilypie First Birthday tickers

Mijn moeder heeft net aangeboden om een laptop voor me voor te schieten. Mijn pc is best traag en ouder al maar ja ik heb niet het geld om even zo een nieuwe te kopen dus mamma heeft aangeboden om me het geld te lenen. Want typen gaat makkelijker dan schrijven en ze wil dat ik gewoon zonder pijn mijn studie kan doen en eventueel een andere nog ook. Dus we gaan eens even snuffelen. Deze pc heb ik niet eens office op zitten enne eerlijk gezegd ben ik bang als ik dat er nu opzit dat ie zo traag word dat dat zonde van het geld is.

Maar heftig is het wel, zeker ook omdat met mijn suiker dit echt geen pretje zal zijn als het reuma is, want dat kan nog complicaties geven ook.

Groetjes,

Michèle

He jakkes… jij ook al.
Bij mij denken ze overigens niet echt aan reuma, maar reumatoloog is voor alles dat met ‘het bewegingsapparaat’ te maken heeft.

Ik hoop voor je dat t meevalt! Zeker i.c.m. je suiker lijkt het me geen pretje.

Ik ben inmiddels dus ook doorverwezen, maar moet nog een afspraak maken… vergeet steeds te bellen, en als ik er om denk heb ik mn agenda niet bij me. En nu ben ik alweer te laat
Morgen nieuwe kansen

He verdorie zeg Ik hoop dat het meevalt maar wel dat ze je kunnen helpen.
Lief van je mama dat ze een laptop wilt voorschieten zodat je je studie zorgeloos kunt doen.

Succes en sterkte xx

Liefs Shirley

@ Suszje ik heb al mijn hele leven sneller dan normaal last van peesontstekingen door over belasting dus er is best een reeele kans op weke delen reuma. Dat komt ook niet in de bloedtesten omhoog. Maar samen met de suiker is dat geen lolletje nee.

@ Shirley is het ook inderdaad. Nu alleen uitzoeken welke enne hopen dat mamma het goed vind dat ik na de bruiloft terug ga betalen

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 24 May 2011 18:50:36

Hè, wat vervelend… Ben benieuwd wat de reumatoloog zegt, lijkt wel op mijn klachten alleen is het bij mij niet dik…

Ik heb ws ook weke delen reuma (fybromyalgie) maar dat is geen officiële ziekte.
De huisarts zei dat het het ws wel is omdat het alle andere dingen niet is. Het is een soort vuilnisbakdiagnose zei hij.

Ik heb een soort vliegende ontstekingen, het gaat van mijn knie naar mijn schouder en van mijn pols naar mijn enkel…

Sterkte!

Groetjes van Sascha en Senne

oej meid… ik denk aan je ik hoop van harte dat het allemaal goed is
knuffel!

Hè bah. Ik ben benieuwd, sterkte! Enne, lieve mama.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja ik hoop alleen niet dat de ha er weet ik niet hoel ang over gaat doen die afspraak te maken. Misschien als ik vrijdag niks gehoord heb dat ik ze even bel en zelf een afspraak maak. Want dan weet ik waar ik aan toe ben ook met sollicitaties.

Groetjes,

Michèle

hoezo doet hij dat op die manier dan? waarom krijg je geen verwijsbrief mee naar het ziekenhuis dat je idd zelf belt (hier krijgen we een brief met een code mee en dan bellen we…geve die code door en krijgen een afspraak)

Wat vervelend zeg.

Heel veel sterkte en ik hoop dat het meevalt!

Groetjes,
Sandra

@ Inge dat geberd hier gewoonlijk ook, maar ze vroeg nu of zij de afspraak zou maken en ik had zoiets van prima doe maar.

Groetjes,

Michèle

@ Bakmamma ik hoop het ook, want in het ergste geval ziet onze toekomst er anders uit. We hebben het er vorig jaar ook al over gehad omdat we toen al dachten dat het reuma was. Maar als dat het is wil Mervin geen tweede kindje meer en ik moet het daar helaas wel gelijk in geven.

Enne ja heel lief, moet me nu alleen gaan orienteren welke laptop we moeten nemen.

Groetjes,

Michèle

ja weet je wat vaak wel is, als de dokter zelf belt ben je eerder aan de beurt.
maar wanneer zou ze dat dan doen is daar niets over afgesproken?

Nee ze zei we bellen je wel.

Groetjes,

Michèle

Ben vanmiddag gebeld door de HA, ik kan morgen ochtend om 9.00 al terecht bij de reumatoloog dus we gaan het zaakje in gang zetten.

Groetjes,

Michèle

Zo, dat is snel! Heel veel sterkte… Ik zal voor je duimen!

Groetjes van Sascha en Senne

ja gelukkig wel. Mijn hand is wel wat rustiger maar ja ik heb weinig geschreven alleen op mijn laptop getypt. Maar dat houd niet in dat het over is.

Groetjes,

Michèle