Ik wil even mijn hart luchten hier, en misschien heeft iemand een goede tip voor mij. Mijn man is depressief. 3 Maanden voor de geboorte van Sanne is hij anti-depressiva gaan slikken en hij heeft 2 keer intensieve begeleiding gehad vanuit z’n werk. Altijd heeft hij wel iets waar hij over zeurt, pijn dit, moe dat. Ik krijg er wat van. Hij is wel een hele lieve vader hoor en voor mij doet hij ook z’n best maar alleen als hij daaraan denkt. Door deze depressie is het bijna onmogelijk voor mij om sanne alleen te laten en dat heeft erin geresulteerd dat de enige hobby die ik nog had nu ook verleden tijd is. Ik heb m’n paardje weg moeten doen en dat doet erg veel pijn. Alles wat ik voor Sanne deed is weg. Sanne is nog steeds mijn godsgeschenk en wil haar dus nooit mee kwijt, toch drukt het steeds zwaarder op mijn schouders dat ik degene ben die alles moet bepalen voor Sanne en Frans (die alles heel goed kan) belt me als ik op m’n werk zit nog op met vragen die eigenlijk niet meer hoeven. Maar goed, waar een Kristel is, is een weg en dat houd ik voor me. Maar ik had het moederschap en het gezinnetje wel anders voorgesteld.
Liefs Kristel
Gewijzigd door - Kristel Verstegen op 03 Feb 2004 10:20:38