Aan de ene kant ben ik wel nieuwsgierig, aan de andere kant ook weer niet. Beetje moeilijk uit te leggen.
Zoals het nu is is het wel goed zo, mocht de ervaringen meer worden, wil er ik er misschien wel wat mee doen.
Ik voel dingen ook erg goed aan, vooral emoties van andere mensen en dat kan idd erg vermoeiend zijn voor mezelf. Ik kan dan letterlijk uitgeput zijn.
Wat grappig is, is dat mijn oudste zoon en ik heel erg op elkaar zijn ingespeeld. Soms te veel. Als ik erg moe en chagerijnig wakker werd toen hij een baby was, nog voordat hij zelf wakker was, kon ik er van uit gaan dat hij huilend wakker werd en helemaal van slag was. Hij pikte mijn emotie en gemoedstoestand vanuit zijn kamer al op.
Ik heb vroeger regelmatig voorspellende dromen gehad, geen ernstige dingen hoor, maar alle daagse dingen die wel kloppen. Nu is dat een stuk minder.
Zo kan ik ook altijd “voelen” of iemand in mijn omgeving net zwanger is zonder dat het uiterlijk zichtbaar is. Of als er iemand zwanger is, heb ik het geslacht 99,99% goed en krijg ik een gevoel zodat ik weet dat diegene pas bevallen is.
Klinkt zweverig en raar, maar zo wil ik het niet laten overkomen. Het is gewoon iets wat bij mij hoort. Denk dat ik iid heel intuitief ben,
Toen mijn moeder te horen kreeg dat ze borstkanker had, werd ik op datzelfde moment erg misselijk en voelde me ontzettend rot. Ik wist natuurlijk wel dat ze een afspraak had waarin ze dat te horen zou krijgen. Maar ik had dat gevoel ruim 20 minuten van te voren. Ik stond op zolder en het overviel me. Achteraf hoorde ik van mijn ouders dat ze erg vroeg waren en 20 minuten voor tijd de uitslag te horen kregen.
Het hoort bij me en ik weet niet anders dan dat ik zo ben. Ik ben niet paranormaal begaafd, maar voel dingen toch soms net wat heftiger.
Ik ken mensen die naar ons huis kunnen komen. Via mijn broer ken ik deze mensen. Zij verkopen ook stenen. Ik heb er zelf maar twee, een amethist en bergkristal. Bij erge onrust draag ik deze bergkristal ook. En deze wordt dan helemaal troebel, apart om te zien.