Nou mijn moederinstinkt heeft (helaas) weer gelijk…
Ik moest vandaag werken en kreeg m’n dienst niet weggeruild zo op het laatste moment, dus Arno is met Demi naar de KNO gegaan…
Nou wat blijkt, ze heeft een hoortest gehad, en Demi hoort dus bijzonder slecht, 15 juni krijgt ze buisjes en de neusamandel moet eruit dit kan de reden zijn dat ze niet goed meekan op school, want de arts legde uit dat als er meerdere mensen tegelijkertijd spreken dat Demi het dan helemaal niet meer kan volgen en veelal gebrom hoort …
Ik dacht eigenlijk dat er niks was, (daardoor vond ik het niet zo erg dat ik niet mee kon) want ik ben meer voor m’n gemoedsrust voor die verwijzing gegaan, achteraf ben ik superblij dat ik op m’n gevoel ben afgegaan.Dit kan dus wel dé reden zijn voor haar schoolprestatie’s. Het zal niet alles ermee te maken hebben denk ik, maar wellicht een groot deel.
Ik probeer morgen even te bellen voor een exact verhaal van de KNO want das een nadeel als je er zelf niet bij was, arno heeft er ruim 1,5 uur in het ziekenhuis gezeten, en in 2 minuten was alles verteld… zucht mannen… Ik ga dan ook vragen als dat er iemand uitvalt, wij dan graag die plek innemen zodat ze zo snel mogelijk geholpen word.
Pfff Arm mopke
Groetjes Nathalie & Co