Demi is naar de KNO geweest

Nou mijn moederinstinkt heeft (helaas) weer gelijk…

Ik moest vandaag werken en kreeg m’n dienst niet weggeruild zo op het laatste moment, dus Arno is met Demi naar de KNO gegaan…

Nou wat blijkt, ze heeft een hoortest gehad, en Demi hoort dus bijzonder slecht, 15 juni krijgt ze buisjes en de neusamandel moet eruit dit kan de reden zijn dat ze niet goed meekan op school, want de arts legde uit dat als er meerdere mensen tegelijkertijd spreken dat Demi het dan helemaal niet meer kan volgen en veelal gebrom hoort …

Ik dacht eigenlijk dat er niks was, (daardoor vond ik het niet zo erg dat ik niet mee kon) want ik ben meer voor m’n gemoedsrust voor die verwijzing gegaan, achteraf ben ik superblij dat ik op m’n gevoel ben afgegaan.Dit kan dus wel dé reden zijn voor haar schoolprestatie’s. Het zal niet alles ermee te maken hebben denk ik, maar wellicht een groot deel.

Ik probeer morgen even te bellen voor een exact verhaal van de KNO want das een nadeel als je er zelf niet bij was, arno heeft er ruim 1,5 uur in het ziekenhuis gezeten, en in 2 minuten was alles verteld… zucht mannen… Ik ga dan ook vragen als dat er iemand uitvalt, wij dan graag die plek innemen zodat ze zo snel mogelijk geholpen word.

Pfff Arm mopke

Groetjes Nathalie & Co

Aan de ene kant is het natuurlijk ook wel weer een beetje goed nieuws.
je moederinstinct heeft je dus niet in de steek gelaten.
en wie weet als ze straks beter hoort dat er weer een wereld voor haar open gaat.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Gelukkig dat jullie toch heen zijn gegaan.
Nu maar hopen dat ze snel aan de beurt is.
Groetjes Maaike

9 maanden banner

Ik sluit me volledig aan bij wat Marianne schreef.
Kan me goed voorstellen dat je er toch van schrikt als blijkt dat je kind niet goed hoort…dat is ook heel sneu voor Demi (hoewel ze nu denk ik nog niet beter weet, dat verschil hoort ze straks pas)
Maar wie weet hoe ze straks gaat functioneren als ze gewoon goed hoort, je weet nooit!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Ja dat hoop ik dus ook!!
Kijk ze zal echt niet meteen alles goed doen en mee kunnen met leeftijdsgenoten, maar wellicht gaat ze wel beter vooruit!

Groetjes Nathalie & Co

Fijn dat je dit weet zeg.
Ik hoor zelf met 1 oor veel minder en het is echt heel vervelend in groep ed.
Ze gaat vast wat vooruit straks als ze beter hoort. Ze kan zich vast ook beter concentreren.

Succes!

Tessie

ja toch goed van je moeder instinkt .wel sneu voor demi .hoop dat ze gauw geholpen word .dan gaat er een wereld voor der open sterkte

groetjes marielle mama van
10-10-01

hoop dat ze snel geholpen word,wel sneu wie weet hoelang ze zo al loopt he

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

quote:
moederinstinkt

Uit eigen ervaring gebleken, altijd op je moederinstinkt vertrouwen!!!

Sterkte met Demi!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Wat goed dat je luisterde naar je moederinstinct, niets beter dan dat. Alhoewel het erg sneu is, is het toch indaad fijn nu te weten dat daar waarschijnlijk een grote oorzaak ligt. Bij de inschrijving op school en ook op het cb is me vaker ( standaardvraag hier ) gevraagd of ik de indruk had dat Evianne goed hoort. Gek dat ze er zo tussendoor glipt en het dus niet overal het zelfde is. Ik hoop dat jullie gauw aan de beurt zijn en ben erg benieuwd hoe het hierna met dr gaat.
Dikke knuf voor Demi meis !

Ik heb zelf niet echt twijfels gehad, dat is pas de laatste 2 mnd dat ik twijfelde…
Ze heeft ooit goed gehoort, want als baby en peuter heeft ze al eens hoortesten gehad…
Daarom schrok ik er ook zo van, ik dacht echt, Arno belt me op m’n werk en zegt goh niks aan de hand alles is oke, maar helaas pakte dat anders uit

Groetjes Nathalie & Co

Nou ik vind het echt heel zielig worden, Demi hoort echt niks meer, we moeten alles tig keer herhalen, want ze zegt steeds wat zeg je? ik hoor je niet Of als ze ziet dat je wat tegen haar wil zeggen, komt ze met d’r oor bij je mond, of ik moet tegen haar staan schreeuwen, maar dat vind ik echt zo rot (moeten de buren wel niet denken zeg )
Ik heb eergister gebeld of er niet een plaatsje was vrijgekomen (eerder dan 15 juni) maar helaas… Ze is echt zo doof als wat, arm meissie.
Gister onder het eten, Arno vraagt dan altijd aan de kids wat ze gedaan hebben enzo, nou Milan vollop verhalen uiteraard, en als Arno dan wat aan demi vroeg, en écht redelijk hard, dan reageerde ze 9 van de 10 keer gewoon niet
Verdomme ik ga volgende week gewoon nogges bellen of er dan misschien iemand is uitgevallen …

Groetjes Nathalie & Co

ooh jeetje da’s niet fijn zeg!! en dan is 15 juni nog erg ver weg!!

groetjes Kim, mama van

en

Wat zielig voor Demi.
Verdorrie dat duur nog een hele tijd 15 juni.
Kunnen ze niet een uitzondering maken, want dit is niet niks zeg!!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Veel sterkte en suc6!!! Arme Demi…

Liefs, Els

Jeetje joh ik lees het hele verhaal nu pas,

Ik zit hier stevig voor jullie te duimen dat er eerder een plaatsje vrijkomt voor jullie,
Dit is toch niet normaal meer. ze gaat steeds slechter horen en waarschijnelijk begrijpt zij ook niet helemaal wat er allemaal gebeurd met haar.

Ze kunnen toch wel een uitzondering maken voor haar kan me niet voorstellen dat alle kinderen onder zijn behandeling zo snel slecht achteruitgaan. ( ja weet ik niet nattuurlijk)

Hoop echt heel snel goed nieuws te horen hier.

Veel sterkte toegewenst in deze moeilijke en onzekere tijd.

Wat je buren betreft laat maar lekker denken als ze het willen weten vragen ze het maar. Patrick kan soms om helemaal niks als een gek hesterisch staan gillen. Lijkt wel alsof hij mishandeld wordt. Maakten mij ook zorgen om wat de buren wel niet zouden denken. Maar als ze het echt willen weten of het vreemd vinden komen ze maar langs hoor. Kan moeilijk mijn hele leven invullen naar wat anderen mensen wel zullen denken. Ja zo denk ik er in iedergeval over.

veel liefs mignon

Op je strepen gaan staan meid, probeer anders of je ha er wat druk op kan zetten.

wilde ik net ook tikken astrid,ff ha bellen en veagen of hij er speod achter kan zetten

arm meissie

Zou de HA er nog wat aan kunnen doen dan? Want die assistente zei dat echt alles vol zat…

Maar het is echt te gek hier nu, ze is er erg dwars door en we kunnen moeilijk tot haar doordringen, alles eindigt in een drama, eten douchen en vooral het naar bed gaan, dat was voorheen nooit een probleem…

Pffff Kl*tezooi

Groetjes Nathalie & Co

zal het proberen hoor baat het niet schaad het niet toch

dit is ook niks,niet voor jullie maar voora ook niet voor demi

ps.sloot weer te snel af,je kan ook je zorgverzekeraar bellen,misschien dat hun weten wta te doen in zo situatie

Gewijzigd door - bianca4 op 25 May 2006 21:35:58