Demi is naar de KNO geweest

Jee, als dat meiske echt zowat niks meer hoort dan zou ik het belachelijk vinden als ze er niet eerder “tussen gepropt” kan worden…
Sneu hoor
Inderdaad FLINK op je strepen gaan staan Nathalie!
Probeer de huisarts zélf te spreken i.p.v. de assistente (maak desnoods op zeer korte termijn een afspraak met Demi, dan kan hij het zelf zien, dat ze bijna niks meer hoort)
In ieder geval heel veel succes en trek je mond flink open!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Een HA heeft toch ook telefonisch spreekuur, leg hem dan de situatie voor met de vraag of hij het versnellen kan. Ik weet dat Daan eens voor een afspraak moest naar het ziekenhuis met een doorverwijzing, onze HA zei toen als ie niet binnen een bepaalde termijn een afspraak kon krijgen dan moest ie het even laten weten dan zou hij er nl druk achter zetten. Gewoon proberen, nee heb je, ja kun je krijgen. De situatie is al frustrerend genoeg voor jullie allemaal. Dik het desnoods maar wat aan of zo. Ben benieuwd, succes.

Ik heb vandaag de huisarts gebeld, en de assistente vroeg me of ik even bij haar langs wilde komen zodat zij even kon kijken of het vuil was of toch vocht…
Dus ik erheen, en het is dus echt vocht wat in de weg zit.
Ze gaat maandag bellen of Demi toch niet wat eerder kan komen, want dit is zo geen doen!!
Ze belt me er maandag even over trug, duimen jullie??

Groetjes Nathalie & Co

Ik duimmmmm !!!

tuurlijk duim ik, wist wel dat er iets te doen zou zijn. Hopenlijk kan ze nu gauw terecht.

Hier wordt ook volop geduimd! Hopelijk kunnen ze er een beetje vaart achter zetten op maandag. Zo vervelend toch voor Demi joh

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 5th Birthday Ticker" border=0>

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

Succes!! En natuurklijk duimen we!

Tessie

Hier wordt ook geduimd voor jullie!
Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>
Lilypie 4th Birthday Ticker" border=0>" border=0>

duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

hoop dat ze al gebeld heeft en anders snel belt vandaag

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Helaas nergens eerder plek, sommige ziekenhuiizen hebben zelfs wachtlijsten tot half juli :open_mouth:
De assistente gaat nog een keer het maxima bellen of het echt niet kan ze geeft niet op maar in elk geval gaat ze mijn 06 nummer doorgeven dat als er iemand uit mocht vallen ze absoluut Demi als 1e bellen…

Dus we zullen af moeten wachten…

Baal er wel van hoor, tis zo zielig voor ons meiske, ze mag voor de operatie ook niet meer zwemmen

Nou ja duimen maar dat iemand uitvalt…

Groetjes Nathalie & Co

Hé dat is jammer zeg
Maar stel dat er iemand uitvalt dan kan het dus zijn dat je op stel en sprong naar het ziekenhuis moet?