Dekentje in bed, met slaapzak, zonder slaapzak?

Wat fijn Mriek dat het zo goed ging. Wij willen voor Tim binnekort ook een dedbed kopen. S’avonds voor het slapen gaan lezen we hem altijd voor op ons bed en hij vind het dan geweldig om ons dekbed over hem heen te hebben. Haha wel natuurlijk met zijn gezicht boven het dekbed. Onder een deken blijft hij helemaal niet liggen, dus wie weet wel onder een dekbed.

Waar heb jij het dekbed gekocht?

Groetjes,
Sandra

Bij de hema Sandra, een kinderdekbedje. Hij kostte 18 euro. Bij Prenatal hadden ze een 4-seizoenendekbed, maar die was 35 euro. En omdat hij vast niet lang meer in z’n ledikant ligt vond ik dat een beetje zonde. Dan moeten we straks weer een groter dekbed kopen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ok, thanx dan ga ik daar kijken.

Groetjes,
Sandra

Spannend Sandra! Hou ons op de hoogte hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Zal ik doen

Groetjes,
Sandra

Nou ik ben helemaal verbaasd Mriek, maar het gaat heel erg goed met een dekbed. We hebben hem dit weekend gekocht en hij blijft er keurig onderliggen. En dat terwijl hij onder een deken echt niet blijf liggen. Begrijp er niks van, maar goed het blijven kinderen he

Groetjes,
Sandra

Had ik m’n topic in mama’s hoekje ook al gereageerd, maar hier ook nog even. Fijn dat het Tim ook zo goed bevalt! Hebben jullie 'm ook bij de hema gekocht? En ze zijn af en toe idd onbegrijpelijk, die kleine draakjes…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hihi idd af en toe onbegrijpelijk.

Ik heb hem uiteindelijk bij Prenatal gekocht. Nu slaapt Tim nog in zijn ledikant, maar over een aantal maanden (wanneer weten we nog niet) krijgt hij een autobed. (die hebben we overgenomen van de buren en staat al op zolder) Het dekbedje van de Hema is daar te klein voor en ik vind het zonde om straks weer een nieuwe te kopen. Het dekbed van de Prenatal heeft een afmeting van 120 bij 150 cm en die kunnen we dus straks ook gebruiken voor zijn autobed.

Groetjes,
Sandra

Logisch! Leuk, een autobed. Stoer! Wanneer gaan jullie de overstap wagen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker