hallo allemaal
ik heb weer een probleemje ik heb het hele internet afgezocht maar kon er niks over vinden .dus ik hoop dat 1 van jullie misschien mij kan helpen . het is namelijk zo savonds gaat romy om half zeven naar bed en dan om half elf krijgt ze nog een voeding van 180 plus twee schepjes rijstebloem .maar dan komt het probleem snacht rond een uur of1 wordt ze wakker om dat ze boven in haar bed ligt en het koud heeft in haar slaap is ze zo druk dat ze zich zelf omhoog duwt en dan om het uur kan ik er uit omdat ze weer boven in bed ligt en dan leg ik haar weer terug en dan gaat ze weer lekker slapen eerst dacht ik dat ze honger had maar dat is niet het geval ze wil snacht niks drinken.dus ik weet in iedergeval waar het aan ligt maar ja hoe ga ik dit oplossen . ik weet het niet meer ik had wel van een vrouwtje gehoort dat haar kleine dat ook deed en die heeft de slaapzak vast gemaakt aan het matras zo dat ze geen kant op kon. maar ik vind dat een beetje eng .
maar ik hoop dat er iemand is die een oplossing weet voor mij want me energie begint op te raken .
groetjes harriet de moeder van romy [ 3 en een halve maand oud]
h van asselt