Dekens aftrappen

Hoi,

Onze dochter ligt ook in een slaapzak. En als ze echt koude voetjes heeft dan geven we haar sokjes aan.
Handjes en voetjes worden toch wat sneller koud, of voelen koud aan. Als de rest maar warm aan voelt.

Groetjes ikkiees

Hoi Wiets,

Ja dat is een goeie vraag…wat doe ik dan in de winter…
geen idee… misschien toch die slaapzak weer proberen…
Ik ben er niet zo’n voorstander van om sokjes aan te doen in bed.
Ik voelde laatst nog hij had idd een boxpakje aan en een dekentje en lakentje…hij had echt koude voetjes, maar dan voelt de rest ook zo koud aan. Dat vind ik wel eng hoor…hij heeft mogelijk slaap-apneu en stopt af en toe dus met ademhalen…en als dat dus gebeurt waar ik bij sta en hij voelt zo koud aan…brrrrrrr enge dingen hoor…!
Binnenkort wordt hij daarvoor weer opgenomen en krijgt een slaaponderzoek om te kijken of hij dat inderdaad heeft…ik ben benieuwd!

Gr,
bianca

mama van lisa (14-05-2003) en lucas (31-12-2005)

Nou heel veel succes meid.
En als het lijfje en nekje warm aan voelen, zijn ze goed op temperatuur hoor.
Sterkte

Groetjes Wiets

Inbakeren kan ook helpen…
Ik vind het zelf eng om in te bakeren maar als ze nog niet heel oud zijn moet het kunnen.
D kids die op mijn stage ingebakerd worden slapen super!

Groetjes Quirina

inbakeren tjonge is toch voor iets heel anders bedoeld neem ik aan

Gewijzigd door - lieke33 op 03 Nov 2006 15:53:07

?

Groetekes, Sje

hallo

sorry dat ik zo lang niks meer van me heb laten horen maar dat kwam dat onze kleine meid in het ziekenhuis heeft geleggen met hersenvliesonsteking.maar als is weer goed en ja hoor in het ziekenhuis ging natuurlijk alles goed ze heeft een paar nachten goed door geslapen en ja toen we thuis kwamen was het natuurlijk weer raak
maar ik heb nu een groter slaapzak zo dat ik die onder het matras kan leggen en tot nu toe gaat het goed

veel liefs harriet

h van asselt

Jeetje meis, das schrikken. Top dat alles weer goed gaat, maar zult wel erg geschrokken zijn.

Sterkte

quote:
inbakeren tjonge

Euh, het is een tip van Quirina en ik vind dat je daar erg bot op reageerd. Niets is fout hoor als het een mening is.
Dit moest ik toch echt ff kwijt.

Groetjes Wiets

Gelukkig gaat het weer goed, schrikken joh.
't Is wat hé, dat ze thuis altijd doen wat jij niet wil en bij een ander gaat het altijd goed.

Groetjes Wiets

wiets ik reageer hier helemaal niet bot op

Ik heb begrepen dat je een kind tot 6 maanden maximaal mag inbakeren. Daarna is het kind te oud. Wel stevig instoppen mag.

Anouschka en Émilie

hallo anouschkarosa

alvast bedankt dat je me een berichtje stuurt maar ik had haar al ingebakert maar ik ben het nu aan het afbouwen .
ik heb de mouwen van de slaapzak dicht gemaakt zo dat ze nu de armen bij de slaapzak in heeft entoch wat ruimte heeft. nu kan ze niet bij haar speen komen wqant die slaat ze er elke keer uit maar tot nu toe met die slaapzak is een groot succes .maar nogmaals bedankt voor je berichtje

veel liefs harriet

h van asselt

quote:
wiets ik reageer hier helemaal niet bot op

Sorry.

Groetjes Wiets

heb het berichtje inmiddels veranderd

Ik zie het

Groetjes Wiets

hoi ben ik weer. De pc was gecrashed dus kon er een tijdje niet op helaas.
Lucas ligt nu dus wel in een slaapzak alleen maak ik hem niet vast onder het matras. Hij kan dan geen kant op en dat is nou juist hetgene wat hij zo graag doet…lekker omdraaien
Hij slaapt prima nu…op zijn wakker-worden-momenten 's nachts na dan… zucht…
hij wordt gemiddeld zo’n 3x wakker 's nachts…kan erg vermoeiend zijn.
Hij kan het in ieder geval niet meer koud hebben daar ben ik wel blij om.

gr,
bianca

sorry ik zat me net nog te bedenken dat ik nog wat moest typen…maar wat!!!

ik weet het weer…ja de zwangerschapsdementie ben ik nog niet helemaal kwijt…vrees ik…

Wat zal je geschrokken zijn zeg! hersenvliesontsteking dat is niet niks!
wat fijn dat het nu weer goed gaat met romy.
sterkte hoor! gr, bianca

hallo bianca
bedank voor je berichtje
ja dat was zeker even schrikken maar ik was er gelukkig op tijd bij je heeft maar 1 week gelegen gisteren zijn we nog even voor nacontrole geweest maar als is goed met haar allen ze kan er wel wat aan over houden straks als ze groter wordt moeilijke consentreren ,doofheid en moeite met leren maar dat moet we maar afwachten

veel liefs harriet

h van asselt