ja, het is dat. kijk we zijn niet echt aan het proberen om zwanger te raken, als het komt, komt het… maar nu was het toch eventjes spannend
maar we hebben nog goede moed, en dan komt het wel in orde! we zien wel…
groetjes!! j.
De test
Wat jammer dat je niet zwanger bent. Maar goed als ik je verhaal goed begrijp is het ook nog niet de bedoeling zwanger te zijn? Laten we hopen dat je straks als je er echt voor gaat snel zwanger bent.
Groetjes,
Sandra
hoi allemaal,
nog steeds niet ongesteld, maar zal wel eens ergens komen he…
en ja, kijk… we zijn gestopt met de pil, omdat een kindje MAG komen, maar het is niet zo dat we het echt heel vlug willen… we laten de natuur zijn gang gaan, en als het komt, is het echt superwelkom, als het nog niet zo ver is, dan is het voor ons op dit moment ook best ok…
we zullen zien!
ik zeg altijd: carpe diem!
liefs, ik
hallo hallo,
14 april, en nog steeds niks… ik word er een beetje mismoedig van. opgezette buik tot en met, moe, maar geen ms…
zou ik ondanks de negatieve testen 2 weken geleden, en de bloedtest, ook 2 weken geleden, toch zwanger zijn?
wat een ellende…
groetjes!
Wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden!
Ben wel bang dat er niets anders op zit dan afwachten…
Succes, Anne
Vervelend zeg. Bloedtesten zijn toch wel heel betrouwbaar, lijkt me niet dat je tóch zwanger bent. Maar als je het niet vertrouwt, gewoon je huisarts even bellen lijkt me.
Groetjes,
M
dat van die bloedtest dat weet ik ja, die zijn zeer betrouwbaar. Maar ik vroeg mij af (en dit is mss een vrij domme vraag), maar als je je ms niet hebt gehad zoals ik nu, kan je dan wel ondertussen zwanger raken? dat was ik aan het denken, dat het mss na de bloedtest gebeurd is of zo…
ik stel mij teveel vragen denk ik…
liefs, ik
Volgens mij is zonder menstruatie een zwangerschap niet mogelijk maar ja, ik ben ook geen dokter en (donker)blond
Groetjes Bianca
haha nou hier nog een domme, maar vroeg het me laatst ook af.
Het kan natuurlijk best dat je eisprong geweest is in de periode van of na de test bij de dokter. En dan zou je zwanger kunnen zijn, maar dan zou je nog heel kort zwanger zijn en ik denk niet dat je dan al gelijk al deze zwangerschapsverschijnselen hebt. Maar ja alles kan natuurlijk…
Ik zou het nog even afwachten en anders toch weer een test doen? Ik heb laatst op internet gelezen dat als je gestopt bent met de pil en je ook gelijk aan de slag gaat voor een kindje (en je dus niet weet of je al een eisprong hebt gehad) het raadzaam is om om de 2 weken te testen.
Maar kan het kan ook echt een uitblijvende ms zijn…is bij mij ook zo…