Jammer jessie!
Groetjes,
M
hoi!
nee, ik heb nooit een spiraaltje gehad. daarom vind ik het allemaal zo raar. ben ook nooit uitgebleven. altijd een normale cyclus gehad. eind december ben ik gestopt met de pil, dan in januari wel ms gekregen (deze waren ook vrij normaal), en sindsdien niks… en nu nog altijd niks
dus het is daarom dat ik zo verward ben: komt dit door het ontpillen, of ben ik één van de weinigen die maar heel weinig hcg hormoon laat zien?
ik heb nog nooit zo zitten wachten op het moment dat ik een maandverbandje kan gebruiken! lol.
maar ja, de onzekerheid is er dus nog wel.
heb besloten als ik volgende week woensdag nog niks heb, dat ik dan eens langs de dokter ga.
is er misschien nog iemand die heel lang negatief getest heeft en toch zwanger was? had ergens gelezen dat er geen streepje KAN komen op een test als je geen hcg in je urine hebt, dus dat het mss wel kon dat het toch zo was. (had bij vorige test toch vlak na het urineren heel even een streepje, maar dat verdween…).
dat surfen op internet helpt me ook niet verder…
groetjes
Hoi Jessie,
Mijn cyclus is ook heel lang, ben 1 x per 8 a 10 weken ongesteld.
Ik zou net wat je schrijft, als je volgende week nog geen ms hebt gehad…
even met de huisarts bellen.
Succes.
Gr
quote:
dus het is daarom dat ik zo verward ben: komt dit door het ontpillen, of ben ik één van de weinigen die maar heel weinig hcg hormoon laat zien?![]()
groetjes
Ontpillen is een fabeltje. Als je stopt met de pil, dan ben je direct weer vruchtbaar. Je cyclus moet wel weer even goed op gang komen en die kan best onregelmatig zijn. Maar ontpillen is dus niet aan de orde.
Groetjes,
M
oh, dat wist ik niet… ik had er zoveel over gehoord dat ik dacht dat het echt zo was, dat ontpillen. niet dus…
zitten nu aan dag 16 overtijd… als er voor woensdag niks verandert, ga ik naar de huisarts… (en toch blijft ik een beetje hopen, ondanks de negatieve testen…)
groetjes!!
Het blijft spannend hè? Sterkte met wachten. Logisch dat je hoop houdt vind ik. Hou ons op de hoogte hè?!
Groetjes,
M
Hey Jessie, ook hier nog steeds geen ms. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben (vanochtend wederom negatieve test).
Zit dus niets op dan wachten op ms, vind het alleen zo gek dat het zo lang duurt, ook omdat het bij mij altijd regelmatig is geweest als ik niet aan de pil was.
Heb al een beetje op internet gesnuffeld maar word daar ook niet echt wijzer van.
En woensdag ga je mss naar de dokter?
hoi hoi,
ja, ik heb besloten van morgen naar de dokter te gaan. het duurt me echt te lang, net zoals bij jou,… ik ben ook altijd heel regelmatig geweest, dus nu is er een beetje de vrees dat er mss wat anders aan de hand is?
en wat dat internet betreft: daar ben ik mee gestopt met daarop te gaan zoeken naar het hoe en wat en vooral waarom. ik werd er zelf ook een beetje gek van…
we zullen zien wat de HA morgen zegt… duidelijkheid heb ik nodig!
groetjes!!
Ben erg benieuwd, succes! Laat je nog even weten wat de HA gezegd heeft? Mss kan ik daar ook iets mee…
Groetjes.
hoi hoi!
Net terug van de HA. vanavond mag ik bellen voor de uitslag. het zal een lange dag worden, maar ik hou jullie op de hoogte!
liefs, j.
Heb je bloed laten prikken bij de dokter?
Dus je krijgt dan vanavond de uitslag of je wel of niet zwanger bent? Jeetje spannend zeg…zal zeker een lange dag worden, haha
Had de HA verder nog iets te vertellen over de uitblijvende ms?
Hoi allemaal!
Bedankt voor de steun, het is inderdaad een hele lange dag .
Nu, moest ik nu niet zwanger zijn, is het niet zo heel erg, want ik verander 1 mei van job, en om dan meteen te moeten zeggen dat je ook heel snel weer thuis moet blijven, dat komt niet echt over hè .
Als het wel zo is, ben ik natuurlijk wel superblij, en krijgen we het ook wel allemaal geregeld. Maar het blijft toch echt spannend.
Straks weten we meer!
Wat betreft de HA: ze hebben idd bloed geprikt, maar over het uitblijven van mijn ms zei hij niet veel meer dan dat mijn hormonen op hol geslagen kunnen zijn door het stoppen met de pil, en dat dat tijd nodig heeft om te herstellen. (Ik vind een cyclus van 50 dagen toch wel heel lang als je altijd regelmatig bent geweest met een cyclus van 28 dagen, maar ik ben natuurlijk geen HA )
Hij heeft ook bloed geprikt om te kijken of er misschien wat anders aan de hand kan zijn. ik had daar wel om gevraagd, want toen ik dat vroeg, bekeek hij mij alsof ik hem vroeg of hij mij wat geld kon lenen. lol.
maar daar mag ik dan morgenochtend voor opbellen, en ja, als ik deze avond te horen krijg dat ik niet zwanger ben, dan blijft het evenzeer superspannend tot morgenvroeg, want ik mag er niet aan denken dat er iets mis is.
maar daar probeer ik niet bij stil te staan. we zien wel!
Vol spanning zitten we te wachten, maar ik blijf jullie op de hoogte houden!
lieve groetjes, j. x
Hoi Hoi,
we zijn niet zwanger, geen afwijkende waarden in het bloed, dus gewoon afwachten…
volgende keer misschien!
groetjes
Nou, da’s duidelijk. Jammer, maar volgende keer beter toch? En nu maar hopen dat je snel ongesteld wordt, dan heb je dat ook maar weer gehad.
Groetjes,
M