De test

hoi hoi,

ik heb vanmorgen dan maar eens een testje gedaan, maar ik ben er niet zeker van.
ik moest gedurende 10 sec plassen op de teststrip, en vlak daarna zie je dan de teststrook kleuren; nu kreeg ik even in het afleesvenster een streepje, maar naarmate dat het controlevenster feller roze kleurde, verdween in het afleesvenster het streepje (van positief), en werd het schermpje terug wit. hoe zit dit nu? de test was goed gedaan…, zou graag horen of nog iemand dit ooit gehad heeft, en wat het resultaat was…

liefs, jessie

Ik heb dit nog nooit gehad, maar ik zou er morgen of overmorgen nog een test tegenaan gooien.
Hem wegleggen gedurende de tijd die je moet wachten, en erna pas kijken.
Sterkte met wachten!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Is het niet handiger om een test te doen die aangeeft met tekst ‘zwanger’ of ‘niet zwanger’? Is het meteen duidelijk. Clearblue heeft zo’n test, ik vond het erg handig.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ah, dus dan werkt dat niet met streepjes? of begrijp ik het verkeerd?

Klopt, je begrijpt het goed…

Dan staat er gewoon in een venster de tekst ‘zwanger’ of ‘niet zwanger’. Duidelijker kan niet. Plus een schatting van de hoeveelheid weken dat je al zwanger bent.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

ah ok,
ja, ik ga nog even afwachten,… ben nu 12 dagen overtijd, ga wachten tot we aan dag 15 zitten
bedankt voor de tip!
ja, met die streepjes is het ook verwarrend, maar had dat nog nooit gehad, zo dat er meteen een streepje verticaal zichtbaar was, horizontaal wel, maar dat telt niet he
't is daarom dat ik met twijfels zit…

Begrijp ik. Nou ja, hopelijk is het de volgende keer duidelijker. En anders toch maar die andere test kopen…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha, jij hebt een betere tip dan ik Mriek
Liefs, Anne

proest

Ik heb gewonnen!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hela hela,
het gaat hier wel over serieuze zaken he, niet over winnen of verliezen

Sorry jessie.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hihi!
Ja, ik moet me gewonnen geven!

In dit geval heb je er alleen maar baat bij Jessie, anders had je die goede tip van Mriek helemaal niet gehad

Liefs, Anne

Spannend Jessie! Dat jij nog af kunt wachten joh, ik zou uit elkaar barsten van nieuwsgierigheid! Ik had ook die zwanger-niet zwanger test, makkelijker kan niet! Succes!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

tja, ik heb mij er eigenlijk al bij neergelegd dat ik niet zwanger ben, en dat het gewoon een aanpassing is van mijn lichaam…
maar vind het toch evenzeer raar dat mijn ms uitblijft, want ik heb dit nog nooit gehad,…
ik ga nog een paar dagen wachten met een nieuwe test,
maar om te berekenen wanneer je normaal de volgende keer opnieuw je ms krijgt, moet je dan toch beginnen tellen vanaf het moment dat je normaal de vorige keer je ms kreeg, of ben ik mis? (ik ben jammer genoeg niet zo echt op de hoogte van dat cyclusgedoe van de vrouw)
groetjes!

Hey Jessie,
Dus nog geen positieve uitslag…vervelend he die onzekerheid! Ik zou de volgende keer zeker die test van Clearblue doen, die is helemaal duidelijk.
Toevallig heb ik die test zelf van de week ook gedaan (negatief overigens).
Ik ben in februari gestopt met de pil en ben sinds die tijd nog niet ongesteld geworden. Aangezien ik bij de vorige keren dat ik stopte met de pil (oa voor onze eerste) werd ik steeds precies na 28 dagen weer ongesteld en mijn cyclus daarna was steeds tussen de 28 en 36 dagen, meestal 30-32 dagen. Nu zit ik inmiddels op mijn 38ste dag…maar goed heb test gedaan, dus ben niet zwanger (helaas!). Ik ga er dus ook vanuit dat ik gewoon niet zwanger ben. Zou ook wel heel snel zijn trouwens.

Als ik jou was zou ik inderdaad gewoon nog even een paar dagen wachten en dan nog een test doen. Wat betreft je cyclus. Je begint weer opnieuw met tellen op het moment dat je weer ongesteld wordt naar mijn idee. mocht je dus nu ongesteld worden heb je een cyclus gehad van +/- 40 dagen ofzo en dan begin je dus weer opnieuw…

Oeh Saro, wist niet dat je alweer echt bezig was!
Succes. Spannend!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Oeh Saro, wist niet dat je alweer echt bezig was! Succes. Spannend!

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/knfyp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Dank je!Ja, haha…nou ja echt bezig nog niet echt. We wilde langzaam aan weer gaan beginnen, maar als je dan eenmaal weer gestopt bent met de pil…merk toch wel aan mezelf dat ik het toch wel weer graag wil…
Het is afwachten…eerst moet ik weer eens ongesteld worden.

Ah, oké. Nou ja, hoe dan ook is het spannend…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hoi hoi,

ik heb gisteren dan een testje van clearblue gedaan, en er kwam een dikke - op het schermpje, dus we zijn niet zwanger, volgende keer beter . maar nu mogen mijn ms wel gaan komen, want zit ondertussen op dag 46 van mijn cyclus…
nu trouwens ook een tijdje die tests laten, want heb er al een bom geld tegenaan gegooid, hihi.

groetjes

Hoi dag Jessie,

Heb je soms een spiraaltje gehad? Dan is het normaal dat je al aan 46 dagen zit.
Mocht het nog langer duren best even naar de huisarts gaan. Die kijkt je bloed even na en geeft iets om je mens. op gang te laten komen.
Dit heb ik ook gehad na 3 jaar spiraaltje. Was ik blij dat het ding weg was.
Ik heb toen een cyclus van 46 dagen gehad en daarna netjes om de 28 dagen.
in de 2de ronde hadden we het lotje gewonnen.
Eindelijk het verlossende streepje die er dik aanwezig was en een testje bij de dokter maakte het nog even duidelijk. We waren zwanger van ons derde kindje.
Wat waren we blij dat we dit nog even mogen meemaken.
Ik heb reeds 2 dochters van 9j en eentje van bijna 7j. Dus het wordt weer superspannend bij ons thuis. Het is de bekroning van ons 12 jarig huwelijk, 3 kinderen. Ik ben nu 5 maandjes ver. Straks weten we of het een jongen of een meisje is. Ik wens je hééééél veel succes toe Jessie! Wel spannend he!!! Laat nog iets horen!!! groetjes