van Bo, nog steeds onrustig zijn?? IK baal er zo van want het is zo zielig, maar 2,5 week terug kreeg bo en loop oor, uiteindelijk druppels voor gekregen. HIj zat echter niet lekker in zijnvel, dit konde ze op het kdv ook merken. Vorige week met Bo naar de KNO arts geweest, waar we de oorzaak vonden. Zijn buisjes zaten verstopt met veel troep er achter, vandaar dat hij niet lekker in zijn vel zat, hij had namelijk behoorlijk wat pijn. Nieuwe druppls gekregen, waarmee hopelijk de troep wat vast zit in zijn buisje, zou los weken. Nou ik merk nog geenverschil, en drupel nu al bijna een week!! En zijnloop oor wat net een paar dagen beter was, is weer ernstigaan het lopen!! Dus die ook maar weer aan het druppelen. Hij is snot verkouden (al bijna 2 maanden, waarvan dehuisarts zegt datdit ok is, ik vind van niet maar goed).
Al met al is hij nog steeds niet lekker, en ik ind het zo zielg. Ik ga bijna de schuld bij mjzelf zoeken, maar het is geen kwestie van slechteweerstand, want dan had extra vitamine kunnen krijgen ofzo, hetis puur aanleg, en laat hij nou heel veel aanleg hebben!!
Morgen bel ik dus de KNO weer op voor een afspraak wan dit gaat zo niet langer.
Doet mij helemaal denken aan vorig jaar, want toen was hij 3 weken voor zijn verjaardag ook al begonnen met zijn oortjes, en uiteindelijk 3 dagen voor zij verjaardag buisjes.
Ik vind het zo sneu voor hem en ik wou datik er wat aan kon doen!! sorry wou mijn verhaal effe kwijt!!
liefs woezel