De oren

van Bo, nog steeds onrustig zijn?? IK baal er zo van want het is zo zielig, maar 2,5 week terug kreeg bo en loop oor, uiteindelijk druppels voor gekregen. HIj zat echter niet lekker in zijnvel, dit konde ze op het kdv ook merken. Vorige week met Bo naar de KNO arts geweest, waar we de oorzaak vonden. Zijn buisjes zaten verstopt met veel troep er achter, vandaar dat hij niet lekker in zijn vel zat, hij had namelijk behoorlijk wat pijn. Nieuwe druppls gekregen, waarmee hopelijk de troep wat vast zit in zijn buisje, zou los weken. Nou ik merk nog geenverschil, en drupel nu al bijna een week!! En zijnloop oor wat net een paar dagen beter was, is weer ernstigaan het lopen!! Dus die ook maar weer aan het druppelen. Hij is snot verkouden (al bijna 2 maanden, waarvan dehuisarts zegt datdit ok is, ik vind van niet maar goed).
Al met al is hij nog steeds niet lekker, en ik ind het zo zielg. Ik ga bijna de schuld bij mjzelf zoeken, maar het is geen kwestie van slechteweerstand, want dan had extra vitamine kunnen krijgen ofzo, hetis puur aanleg, en laat hij nou heel veel aanleg hebben!!
Morgen bel ik dus de KNO weer op voor een afspraak wan dit gaat zo niet langer.
Doet mij helemaal denken aan vorig jaar, want toen was hij 3 weken voor zijn verjaardag ook al begonnen met zijn oortjes, en uiteindelijk 3 dagen voor zij verjaardag buisjes.
Ik vind het zo sneu voor hem en ik wou datik er wat aan kon doen!! sorry wou mijn verhaal effe kwijt!!

liefs woezel

Heb net de KNO aan de lijn gehad, en vrijdag middag kunnen we terecht. Pfff tis toch wat!

liefs woezel

Wat vervelend dat hij zo’n last van zijn oortjes blijft houden.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Wat vervelend zeg!!
Gelukkig kan je vrijdag met het terug, eens kijken wat hij ervan zegt.
Dit moet toch opgelost kunnen worden?!!

Succes ermee!
Knuffel voor Bo!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Fijn dat je het hier even kwijt kan, hè? Sneu voor Bo, dit is inderdaad niets. Ik hoop voor hem dat de KNO-arts een oplossing weet. Tot die tijd sterkte voor jullie en een dikke knuffel voor Bo!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Arme Bo! Ik ken het niet, ik had zelf nooit last van mijn oren en Eva ook niet. Maar het lijkt me hartstikke pijn doen! Geef hem maar een dikke knuffel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lijkt me idd behoorlijk pijnlijk, arm manneke!! En dan weer zo net voor zijn verjaardag! Ik hoop dat er vrijdag iets aan gedaan gaat worden, dat ze pijn verlicht kan worden. Heel veel sterkte en hier kan je idd altijd even “klagen”!!

Ik had het idd fijner gevonden als we vandaag of morgen al terecht konden, maar dit is al vrij snel voor een ziekenhuis. Ik vind het zo zielig. Ik was vanmorgen even bij mijn moeder, en hij heeft zeker de eerste 45 minuten gehuild/krijzen en grijpen naar zijn oortjes. Als ik dan vroeg heb je pijn, zegt hij ja, waar dan vraag ik, oren zegt hij en grijpt er dan gelijk weer naar
Ik zou er alles voor over hebben om het over te kunnen nemen voor hem, laat mij dan oorpijn hebben denk ik dan, maar helaas werkt dat niet zo…
En weer voor zijn verjaardag…
Ik ben wel blij dat ik hier even kan spuien, even mijn gevoel kwijt…
Het kdv van Bo vind het ook al zo zielig, ze merken aan hem ook dat hij er veel last van heeft. Veel grijpen naar de oortjes kan weinig hebben van andere kindjes.
Ik houd ze ook op de hoogte wat betreft de KNO arts, en gelukkig hoeft Bo alleen morgen er naar toe. Hoef volgende week namelijk pas weer werken,en hij moet 1 dag in de week er naar toe. Kwam dit keer goed uit, want hij kan dan meteen trakteren voor zijn verjaardag want volgende week vieren ze al sinterklaas op de donderdag dat hij er heen gaat. Vandaarde keuze morgen te trakteren. Ik kan ze dan meteen zeggen dat bo vrijdag naar de KNO gaat, en dat als het niet gaat, we hemom 1200 komen ophalen.

Ik leg hem nu even lekker in bed want hij is moe, hopelijk gaat hij lekker slapen!

liefs woezel

Ik heb overigens het idee dat het verstopte buisje op knappn staat. Wat in principe goed is, want dan de troep weg, maar het veroorzaakt wel veel pijn. Heb hem namelijk na een tijdje huilen uit bed gepakt, en hij sliep zo op mijn arm, maar zodra ik hem neerlegde huilde hij weer. echt van pijn, en dan heel zielig mama roepen…
Ik heb hem dus een tijdje slapend gewiegd, en toen weer terug gelegd. Overigens ook een paracetamol gegeven. Das een tijd terug (denk inmiddels wel een jaar) dat ik hem in slaap moest wiegen…

liefs woezel

Ach gos, zo zielig! Voor Bo én voor mama. Erik had aan het begin van dit jaar een dubbele oorontsteking en toen sliep 'ie ook alleen maar rechtop tegen mij aan, buik op buik. Anders was het brullen. Sterkte meis.

Groetjes,
M

Precies Mriek, dat is hier dus ok zo, echt zo zielig, want hij is zo moe, zijn ogen vallen gelijk dicht, oogjes draaien weg, zodra hij op mijn arm is, maar zodra hij plat gaat, dan is het mis
Ik denk dat ik morgen even terug bel om te vragen of ze morgen aan het einde van de dag geen plek meer hebben, je hart breekt gewoon in twee-en als je hem zo hoort huilen…

Wat nog wel even leuk was, is dat Sinterklaas hier in neede, vandaag in een leegstaand winkel pand, zat samen met zwarte piet (hij slaapt daar zogenaamd wanneer hij in ons dorp is) en we waren even snel naar de winkel, en toen kwamen we zwarte piet tgen die vond dat Bo maar naar de sint moest gaan. Dus Bo helemaal onder de indruk, eht 1 op 1 met de sint, die alle tijd had omdat Bo de enige was op dat moment, dus er verscheen toen wel een mooie lach op zijn gezichtje!

liefs woezel

Toch nog een lichtpuntje dus, vandaag. Ik zou inderdaad ook morgen bellen om te vragen of je niet eerder terecht kan. Dit is toch gewoon hartstikke zielig? Sterkte vannacht!

Groetjes,
M

Bo lagtegn 1930 in bed, en begon meten weer te huilen. Ikben toen rustig met hem gaan zitten op zijn stoel op zijn kamer. rustig tegen hem gepraat/gefluisterd, dt mama weet dat hij pijn heeft en dat we naar de dokter gaan, maar dat hij echt moet slapen want daar wordt hij ook beter van. Hele tijd heen en weer bewogen, met al zijn knuffels op schoot, en na 10 minuten (hij was nog wel wakker) weer terug gelegd. Het leek alsof hij weer begon met huilen, maar na een paar seconden ging hij toch lekker slapen. Ik heb hem tot nu toe nog niet weer gehoord , en ik hoop dat dit vannacht ook zo bijft. Het is dus afhankelijk van vannacht wat ik morgen doe, KNO bellen voor een eerdere afspraak of niet. Is het vannacht ook hommeles, dan bel ik omte zeggen dat ik nu in de auto stap en dat ze maar heel snel klaar moet staan, zodat ze naar bo kan kijken. Ik had gehoopt dat zijn andere oortje ook “geknapt” zou zjn, want dan was zijn pijn een stuk minder geworden. Helaas is dat niet gebeurt…
Als moeder zijnde wil je idd graag zijn pijn overnemen, en nu al helemaal, stond vanavond in de schuur zelf ook zowat te huilen toen ik hoorde dat Bo beon te huilen

Maar goed, even volhouden en dan kan de KNO er naar kijken. Vorig jaar had ze het over een vaccinatie van de bacterie die bij hem oorontstekingen veroorzaakt. (er is vorig jaar een monster van zijn loopoor genomenom te kijken welke bacterie hetnou veroorzaakt)
Deze vaccinatie zit niet in het vaccinatie progamma omdat het te duur is, maar is net zo veilig en werkzaam als de andereprikjes. Het verleden heeft al aangetoont dat deze prik goed werkt, en als hij vorig jaar ook maar 1 keer vakerhet had gehad, dan moest hij ook deze prik hebben. Ik denk dat ik dat vrijdag ook maar even aankaart, want misschien is dat nu ook wel een optie voor hem. En anders toch even kijken naar de amandelen, misschien zit daar ook een oorzaak achter…
Afwachten dus!

liefs woezel

Ik hoop ook voor hem én jullie dat Bo nu lekker blijft slapen. Hoe dan ook is het gelukkig BIJNA vrijdag en weten jullie dan hopelijk meer. Geef Bo maar een heel dikke knuffel van digitante Mriek en digineefje Erik!

Groetjes,
M

dat is ontzettend lief Mriek, als Bo wakker wordt (en ik hoop morgen vroeg pas) dan zal ik hem zijn knuffeltjes van jullie geven!!

liefs woezel

tegen 3.00 kwam Bo, en heeft liggen spoken tot ongeveer 445. Alvrij snel heb ik hem bij ons in bed genomen, maar was ook geen succes. Zolang bo maar recht op zit, dan gaat het goed, maar plat, nee dat is niet echt wat. Bah!!!

Hij ligt nu nog te slapen, natuurlijk uitgeput van vannacht!! Idd 1 lichtpntje, morgen kan hij er al heen!!!

liefs woezel

ga ik zo ook doen, alleen de poli is pas vanaf 830 open om te bellen, dus moet nog een half uur wachten voor dat ik kan bellen. Bo ligt nu trouwens nog te slapen, kwam op zijn kamer om hem eruit te halen, en aan te kleden, lamp aan , spullen klaar leggen, maar meneer werd er niet wakker van, dus ik laat hem ook nog maar even liggen om bij te slapen.

liefs woezel

Ik hoop dat jullie vandaag nog kunnen komen met Bo!

Groetjes,
M

Inmiddels heb ik gebeld, maar hij ka vandaag niet, maar kon morgen wel eerder komen. Ipv om 1500 mag hij morgen om 840 komen. Is toch ruim een halve dag verschil!! We zijn net met Bo naarhet kdv geweest om te trakteren voor zijn verjaardag, en het was eerst ontzetten huilen toen we binnen kwamen. Waarschijnlijk omdat hij bang was dat wij weg zouden gaan. We zijn toen lekker met hem en alle andere kids gaan zitten om zijn “feestje” te vieren, en hij kreeg een mooie muts op (die hij elke keer er af haalde hahahaha) Veel liedjes gezongen en de traktatie uitgedeeld wat hij geweldig vond. Iedereen mocht er 1 hebben van hem!! dat is al heel wat, dat hij andere kindjes ook nog wat gunt, alhoewel hij zelf hetniet eens heeft opgegeten
Maar goed, we zijn weer een boel mooie foto’s rijker, en Bo heeft kunnen trakteren!!!
Ik hoop echt dat ze hem morgen kunnen helpen, want dit kan echt niet zo, dit gun je niemand en al helemaal geen klein kind van bijna 2!!!

liefs woezel

Hè bah, weer wordt z’n verjaardag overschaduwd door dat gedoe met z’n oortjes. Vind het zo sneu! Fijn dat jullie morgen eerder kunnen komen, dat scheelt zeker enorm. Nog even uitzitten dus, sterkte nog even!

Groetjes,
M