De oren

Succes morgen Woezel, en een dikke knuf voor de arme Bo

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Och die arme Bo, wat naar dat hij zo’n pijn heeft.
Hopelijk heeft de KNO-arts een snelle oplossing!

Sterkte en beterschap voor je kleine mannetje,
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Vannacht viel het mee , Bo kwam wel, maar gelukkig pas tegen 500. Ik heb hem toen een papfles gemaakt, en daarna ging hij el gelijk slapen. Het was dus een “goede” nacht voor Bo en voor ons!
Hij slaaptnu nog, dus ik ik ga hem er nu snel uithalen want we moetn zo weg naar de KNO!
zodra ik thuis ben en de kans heb, zal ik even laten weten hoe het gegaan is!!

liefs woezel

Succes!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nou we zijn er weer. Het blijkt dat de oortjes van Bo de buisjes eruit aa het werken is. Vandaar dat zijn linker oor constant pusserig was en dus pijn. Sinds gisteren avond is het loopoor mnder geworden, en achtera kwam dit omdat het buisje in zijn linker oor er uit is nu. Het lag voor zijn trommevlies. Trommlvies is weer dicht nu, en er zit geen vocht of ontsteking achter. De kno heeft dat buisje daar weggehaald. Eerst alle troep die er nog zat weg gezogen, en toen het buisje er uit. Zijn linker oor is dus op dit moment weer helemaal gezond, zonder buisje!!
Zijn rechter oor zit nog steeds verstopt en hij hoort daar ook slechter mee nu. Er zit ook troep achter, maar niet zoveel dat het veel pijn oplevert. We moeten dus doorgaan met druppelen tot dat dit oor ook gaat lopen,en dan hopen dat het buisje eruit gaat. Over twee weken moeten we terug komen , dan haalt ze het buisje eruit als die er nog zit, hij zat nu te vast daarvoor.
Het feit dat hij op het kdv zo huilerig is, is omdat het daar druk is, veel geluid en dat zorgt voor pijn bij het verstopte oortje omdat de druk op het oor anders is dan normaal of bij een onsteking. Klopt precies met onze bevindingen want het leek idd dat Bo slecht tegen geluid kon en dat klopt. Verder kan hij dus vanaf nu geen pijn meer hebben volgens de KNO met slapen, alleen met harde geluiden zoals bij het kdv. Ze gaf wel aan dat wel een pijnlijk proces is , dat de oortjes de buisjes er uit werken, als dat op deze manier gaat. Tja, hebben we gemerkt!!!

Pas bij een volgend ontsteking met koorts (hoop dat dit niet weer gebeurt) dan krijgt hij nieuwe buisjes. Ze gaf aan dat Bo een flinke kerel was want hij liet de KNO arts gewoon haar gang gaan met zuigen en buisje pakken, Dat kwam niet vaak voor volgens haar, dus als beloning heeft hij een mooie dolfijnen helium ballonetje gekregen, omdat hij zo goed mee werkte.

Daarna zijn we naar oma gegaan, beetje de vuurdoop omdat hij ook daar veel huilde, de hond niet in zijn buurt wilde hebben etc. IK wist niet wat ik zag, een hele vrolijke bo, die wel een half uur met de hond heeft gespeelt, bal gegooid etc. Heel veel lachen en spelen, en niet hangen bij mama. De " oude" Bo dus!!!
Het heeft hem dus flink dwars gezeten, en kan nog last krijgen van zijn rechter oortje, maar voorlopig lijkt het er op dat het euvel weg is, en hij weer zijn oude vrtouwde ik is!!!

liefs woezel

Jeetje meid, wat ontzettend fijn voor jullie!!
Dat kan ik me goed voorstellen dat het een pijnlijk proces is als je lichaam dat zelf moet opknappen, die buisjes er uit…
Gelukkig weet je nu wat het is en is 1 zelfs al helemaal er uit Toppie hoor!
En nu weet je ten minste dat als ie nog last krigt van t andere oortje, dat je hem bij lawaai weg moet houden, harstikke fijn toch

Wat goed van Bo dat hij het zonder huilen en tegenstribbelen gedaan heeft, die ballon heeft hij dan ook zeker verdiend!
Maar ook heel lief dat hij die kreeg
Gelukkig kan je weer lekker genieten van je kleine vent

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nou, uiteindelijk klinkt dat best goed. Hopelijk komt het 2e buisje er snel uit en is Bo snel van de klachten verlost!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja, en Bo lijkt helemaal opgeknapt!! Hij was zo ontzettend vrolijk vandaag!! Natuurlijk zijn normale peuter gedrag wel, dus hij heeft vandaag 1 keer in de hoek gestaan, maar voor de rest zo ontzettend leuk, vrolijk en aan het spelen!! Met de hond van mijn ouders en schoonouders aan het spelen, het kon niet op!! Echt de oude Bo weer, dus mooi dat hij flink last heeft gehad!!
Het is alleen te hopen dat zijn andere oortje met buisje wat minder pijnlijk verloopt, maar ik ben hier zo super blij mee!!!
Echt ons ventje weer terug, heerlijk!! Wat een bezoek aan de KNO al wel niet kan doen zeg!!

liefs woezel

Super joh!! Geniet ervan :smiley:

Greetzz

Ging het vannacht een beetje goed met Bo?

Groetjes,
M

het ging vannacht perfect!! Hij heeft tot 645 geslapen, en ondanks dat mama en papa 800 leuker vinden, heeft hij het heel goed gedaan!! Ik kan echt merken dat hij onwijs last had van dat ene oortje, maar nu de KNO het Buisje er uit heeft gehaald, is hij weer helemaal de oude!!
Ben zo ontzettend super blij hiermee!! Echt een tijdje terug weer dat we een hele nacht door konden slapen!!
Om 645 heb ik hem nog even bij ons in bed gelegd, tv gekeken, en wij lekker wakker worden!! Hij had overigens ook gepoept om 645 (heerlijk tijdsstip daarvoor) dus als hij dat niet had gedaan, was hij misschien wel later wakker geweest!!

Het eten van fruit gaat nog niet helemaal lekker, en avond eten ook niet, maar goed, dat kan ook de PP zijn. ene keer eet hij het goed, de ander keer keurt hij het geen blik waardig, maar gemiddeld genomen, laat hij in ieder geval 1van de 2 op een dag staan.
Het in slaap vallen is nog wel drama, huilt denk ik wel 10 tot 15 minuten, maar geen krijzen van pijn, maar een echte ik ben het er niet mee eens, kom weer hier, huil!!
Komt natuurlijk ook door de afgelopen weken, veel aandacht, nog even een extra knuffel etc. Dat zit er nu niet meer in, dus gaat hij protesteren, maar slaapt daarna wel lekker!!
Gaat vanzelf over dus!!

liefs woezel

Wat heerlijk zeg dat Bo zich weer een stuk beter voelt!
Weer lekker je vrolijke ventje terug…
Hopelijk kan het tweede buisje er ook gauw uit en gaat het daarna weer goed met beide oortjes!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Fijn! Heerlijk dat Bo jullie weer eens heeft laten doorslapen. Erik logeerde vannacht bij oma, maar was ook om 6.45 uur wakker met een poepluier

Groetjes,
M

hahahahahahaha zat dat in de lucht ofzo, wakker worden met een poepluier? Alsof ze het hadden afgesproken!!
Bo was vandaag super goed te pas!!! Hij heeft de hele middag alleen!!! gespeeld!!Dat is best bijzonder voor hem, en al helemaal voor de laatste 3 weken!!
Yes , heb mijn ventje weer terug!

liefs woezel

wat fijn wil! ik ben echt heel blij dat het weer wat beter gaat!
ging dat ook onder een roesje? die buisjes eruit halen en schoonspoelen enzo?
hoe ging het allemaal?

nee ging niet onder een roesje, hij moest bij mij op schoot, en toen maakte ze de boel schoon en haalde ze het buisje er uit. Dat is net echt een pettig gevoel, maar bo bleef heel rustig zitten. De KNO arts was helemaal onder de indruk ervan!!
Knap ventje heb ik toch!!

liefs woezel