38 Weken en 6 dagen zwanger, iets te laat. Maar bij deze: melden Sophie!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
38 Weken en 6 dagen zwanger, iets te laat. Maar bij deze: melden Sophie!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Fleur zit nog steeds gerust en hoewel ik eigelijk al zou willen dat ze er was, kan ze om organisatorische redenen beter nog even blijven zitten zie topic zwanger.
Ben vooral moe en krijg 's nachts niet meer voldoende nachtrust door het maagzuur. Gisteren duurde het vier uur voordat ik in slaap viel… om dan vanmorgen te horen uit de aangrenzende kamer: " mamaaaaa, ik ben niet meer moeeee! Ik wil opstaaaaaaaan!"
Oké, het was al negen uur… maar ik was nog wel moe…
Hopelijk wil ze vanmiddag een dutje doen, zodat ik mezelf ook nog even kan neerleggen
Aha, ze gaat dus Fleur heten? Of noemen jullie haar zo in de buik? Mooie naam hoor!
Groetjes Rainbow
Mooi naam, Fleur! Is dat de werktitel of gaat ze daadwerkelijk zo heten?
Groetjes,
M
Fleur wordt idd de echte naam. Staat al in m’n meisjesnaam lijstje van toen ik zelf kind was en naar Westenwind keek
Haha! Westenwind, inderdaad. Da’s al lang geleden! Vind het ook zeker een mooie naam. Grappig dat we de naam al weten!
Groetjes,
M
Ik vond het wel gemakkelijk om de naam van in het begin al bekend te maken. Dan moet je niet je best doen om je niet per ongeluk te verspreken. En voor Noa vind ik het ook heel gemakkelijk. Zij praat al 5 maand over haar zusje Fleur.
Succes met de laatste loodjes enne mooie naam, zo had Dylano geheten als hij een meisje was geweest
Liefs Michelle
Nog steeds geen Fleur Heb vandaag nog wel wat dingen in orde gebracht. De koffer voor het ziekenhuis is zo goed als klaar, op een mutsje en wat kousjes na.
Verder ben ik uuuuuuuren bezig geweest met de kasten in de slaapkamer uit te kuisen en de kleertjes erin te leggen. Dan heb ik de dressing helemaal gepoetst en onze kleren terug verhuisd van boven naar beneden. Zo’n 100 keer de trap op en neer met handenvol kleren.
Veel kledij in de container voor spullenhulp gegooid…
En toen ik net klaar was, moesten we vertrekken naar een receptie. Waar géén stoelen aanwezig waren en véél te veel mensen aanwezig waren. Na twee uur rechtstaan op hetzelfde plekje heb ik m’n man kunnen overtuigen naar huis te rijden, want anders had ik daar nu op de grond gelegen denk ik…
Morgenvoormiddag nog eens naar de gynaecoloog. Ben benieuwd hoeveel opening ik ga hebben. Twee weken geleden had ik 1 cm. Hoop er toch een paar bij te hebben
Goed aan de klus geweest dus. Jeetje, waar haal je de energie nog vandaan? Ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt!
Groetjes,
M
Vandaag is de energie iets minder hoor Deze nacht heel slecht geslapen. Van half drie tot vijf wakker gelegen.
Wel, bij de gynaecoloog was alles in orde. Alleen… volgens hem zal het niet voor deze week worden. Fleur zit nog veel te hoog. Hij schatte het gewicht op 3kg 300. Op de echo ( hij doet altijd 3D echo’s) zie je ook echt dat haar gezicht lekker bol is
Dus het zal nog even wachten worden. Positief is dan wel dat ik het iets rustiger aan kan doen thuis, om alles nog in orde te brengen
Aangezien Noa pas kwam na strippen op 40+4 denk ik dat het nog wel even kan duren…
Maar het kan hoe dan ook toch nog best snel gaan ineens? Ik zou er niet volledig op durven vertrouwen dat zo’n gynaecoloog het 100% zeker kan voorspellen, in ieder geval Ik hoop wel voor jou dat het nog even duurt, kan je nog even alles in gereedheid brengen. En vannacht slaap je hopelijk ook beter!
Groetjes,
M
Tuurlijk, het kan best zijn dat ik deze nacht nog beval ofzo De gynaecoloog zegt ook nooit iets met volle 100 procent zekerheid natuurlijk. Maar ik denk dat hij toch weleens gelijk zou kunnen hebben
Hahaha, ik herken dat gejaag net voor je bevalling! Ik had het bij Eva zo erg, dat manlief er he-le-maal gek van werd! Ik heb met tandenborstels de voegen van de ijskast schoon zitten maken! Ik barstte ook van de enrgie. Twaalf uur na mijn bevalling stond ik was in de machine te proppen. Zo trof de kraamverpleegster mij aan. Dat was toch echt niet de bedoeling! Ze heeft me echt niet mijn bed in gekregen hoor, is niks voor mij! Bij Max was het iets minder erg, maar nog altijd wel sterk aanwezig!
Hihihi, Fleur heeft een bol gezichtje. Lief!
Groetjes Rainbow
Sophie???
Groetjes,
M