De meldplicht van sophievdb ingaat?

@mriek opletten hè ze heeft in een ander topic vandaag al gereageert

Liefs Michelle

Oh, zover was ik blijbaar nog niet

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Liefs Michelle

ben er nog hoor. Had een klein dipje vandaag qua energie, maar ben er om 16u toch nog ingevlogen tot daarnet. Fleur nog steeds niet te zien…

Waar ben je ingevlogen? …

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hahaha ik denk in het in orde maken en klaarzetten van alles?
Nog even, het is bijna zover! Misschien moet je wat bitter lemon gaan drinken Ik heb 3 flessen ofzo leeg gedronken en ben met 38+4 bevallen hahaha

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

idd. Er moest nog een kamer leeggemaakt worden, waar we voorlopig alle rommel gezet hadden met de verhuis (van de ene kant van het huis naar de andere )
Daar komen voorlopig het babybadje en de verzorgingstafel te staan.
M’n pa was gelukkig komen helpen, want alleen was het me nooit gelukt.
Nu het bedje op de slaapkamer nog klaarmaken, nog een mééééga berg was doen en de enveloppen van de kaartjes nog schrijven… Die enveloppen, daar ben ik al dagen mee aan het beginnen

Wordt dat niet gebruikt bij jullie " er invliegen" ? Is met snel een berichtje te posten, want normaal pas ik mijn taalgebruik wel aan als ik op ikkeben post

Ik ken die uitdrukking in ieder geval niet, maar ben blij dat ik weer iets heb geleerd Alles goed gegaan vannacht? Lekker geslapen?

Groetjes,
M

Heb redelijk goed geslapen. Alleen was ik beetgenomen door m’n gsm… Ik werd wakker, nog steeds moe en hoorde Noa mij roepen. M’n man was al beneden en wilde hem snel smsen of hij Noa uit bed wilde halen zodat ik nog even kon rusten
Kijk ik op m’n gsm: 13u10!!! Denk ik bij mezelf: whow, hebben we zo lang geslapen? En Noa ook? Tot 10u durft ze wel te slapen, maar 13u…
Dus wij naar beneden… zat m’n man aan de ontbijttafel. Kijk ik op de klok daar. 9u was het! Was dat effe balen zeg. Had nog gerust een uur in m’n bed willen liggen. Maar ja, eens ik eruit ben, blijf ik er wel uit…
Weet niet wat er met m’n gsm aan de hand was. Heb het uur terug goed gezet en de datum ook, want het was 1 januari 2011 volgens dat ding

succes meid!! ga ervoor!

Wat irritant, dat je telefoon je zo voor het lappie hield. Scheelt nogal wat: 9 uur of 13 uur.

Ik wacht in spanning af!

Groetjes,
M

Ik ken de uitdrukking wel, er in vliegen maar geen idee waarvan want hier gebruiken we het inderdaad niet Succes nog even!

Melden vandaag, Sophie!

Groetjes,
M

Is fleur geboren???

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Het is nou al wel erg laat hoor, dus zou ze het vergeten zijn of heeft ze het te druk of is Fleur toch stiekem wat eerder gekomen?

Spannend, ben benieuwd of de kleine Fleur er al is.

Groetjes,
Sandra

Spannend!!

Groetjes,
M

Inderdaad erg spannend

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Ik ben ook heel benieuwd!

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

SPANNEND!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers