Jippie eindelijk!!! ![]()
Het is best pittig hoor inmiddels. Mijn lijf doet echt zeer, vooral mijn bekken en banden en ik slaap heel slecht. Pfff. Maar het is voor een goed doel toch?
Ik zal mij iedere dag braaf melden. ![]()
Inmiddels weet ik dat het een keizersnede gaat worden. De gynaecoloog vindt het niet verstandig om het op de natuurlijke wijze te doen. Moppie kwam er al niet uit en deze kleine wordt nog wat groter geschat. En moppie was een ukkie met 3250 gram. Ik ben wel opgelucht want ik had al steeds zo’n gevoel dat het niet zou gaan passen. Toen ik 3 jaar was ben ik aangereden en is er vanalles in die regio gebroken geweest en mijn bekken staan gewoon scheef. Wel pittig want inmiddels weet ik uit ervaring dat een keizersnede ook geen pretje is.
Weet je wat ik er nou zo moeilijk vind? Dat ik in het ziekenhuis moet blijven en dat moppie naar huis gaat. Wat moet ik nou tegen haar zeggen? Hoe leg je uit dat mama achterblijft? Bah, bah bah. Hoe hebben andere mama’s dat gedaan die in het ziekenhuis moesten blijven? Waarschijnlijk gaat papa 's avonds mee naar huis zodat hij thuis is als moppie wakker wordt (wat nogal eens gebeurt de laatste tijd) en mijn zus blijft bij mij in het ziekenhuis. We krijgen nl. als alles meezit een kraamsuite en dan kan er iemand bij je op de kamer blijven.
En nu al weten wanneer je baby komt is toch ook wel vreemd hoor…en die ruggenprik, ieks! Ik heb hem na 25 uur en 9 cm ontsluiting bij moppie ook gekregen maar dat was een opluchting na een uur persweeen…
Enneh, wanneer? Dat zeg ik lekker niet! Anders hoeft er ook geen meldtopic te komen toch? ![]()
groetjes,
Wendy