De meldplicht van moppiesmama

Oh leuk een poule… was al benieuwd wanneer je zou gaan bevallen. Had al gelezen van de keizersnee… ha ja jij weet t!
ehm… eens even denken, vast niet int weekend maar erna. Dus ik ga hier voor 12 september.

Wil je nog even heel veel sterkte wensen!! En voor je t weet heb je de kleine in je armen…

@hana…moeilijk. MMMMM ik ga voor 12 sept!

Hoi meiden,

Ben er nog hoor. Zal het nog wel even moeten volhouden… Pffff. Vannacht harde buiken en ik dacht toch echt even dat het misschien wel begonnen was maar nee, het is weer rustig. Zou toch wat zijn als die kleine gewoon uit zichzelf komt? Dan moet ik wel met een noodgang naar het ziekenhuis voor een keizersnede natuurlijk maar het zou wel grappig zijn als het toch een eigen gekozen datum wordt voor de kleine hihi.

groetjes,
Wendy

Zit de datum erbij? Want dan geef ik mijn adres vast op…

Hi hi ik zeg niets!

Ze schrijft datz e nog wel even moet dus ik ga voor 16 september.

Liefs Michelle

Ja daar ben ik weer! Of nog steeds

Het gaat nog steeds goed hier. Ik slaap alleen zooo slecht. Pfff. Veel harde buiken en zelfs echt buikpijn. Zullen mijn banden wel zijn maar ik word er echt wakker van. Daarbij ging moppie pas rond 01:00 uur echt slapen (ze werd 3 x wakker) en toen gingen de buren in de tuin zitten met visite. En ze praatten heel zachtjes hoor maar als je al wakker ligt en ze zitten onder je raam dan val ik niet meer in slaap. Uiteindelijk raam dicht gedaan en toen ging het wel.

groetjes,
Wendy

Haha slecht slapen Nou daar kan ik over meepraten helaas
En ik ben pas 35 week… grrmbl
Gelukkig hoef jij nog maar eventjes en misschien begint het zelfs uit zichzelf vandaag nog wel

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nou, best stil he in dit meldtopic .
Niets te melden, redelijk geslapen, paar keer wakker van de harde buiken maar nog geen baby dus zal toch echt nog even geduld moeten hebben vrees ik.
groetjes,
Wendy

Spannend hoor! Morgen gaat het gebeuren he?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

nog 4 nachtjes en dan…

succes! ff volhouden nog!

groetjes

Lilypie Maternity tickers

Hi hi my lips are sealed!

Mine too Hihihi

Nog niet gemeld vandaag…zou ik dan toch gelijk krijgen.

@Pjukje, ik denk het wel
Want als jij gelijk hebt, heb ik het ook! Ben zo benieuwd!!!

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

En hier kan een slotje op

Oef nu wachten dan wanneer ze zich meld, hopelijk heeft ze niet te veel pijn en kan ze snel melden wat het geworden is en dat alles goed is gegaan

En zag dat er al een ander topic was

Liefs Michelle

Gewijzigd door - miremady op 12 Sep 2011 15:48:28