Het rommelt dus aardig. Ik hoop dat het snel doorzet, dan kunnen we jullie eindelijk feliciteren
Groetjes,
M
Het rommelt dus aardig. Ik hoop dat het snel doorzet, dan kunnen we jullie eindelijk feliciteren
Groetjes,
M
dus nu word het echt spannend (alweer haha) zou wel een uitkomst zijn he als je kleine meid uit logeren is terwijl jij bevalt
before you judge me, try hard to love me
Oh, wat heerlijk om op deze dag lekker rustig met je man te kunnen lunchen.
Geniet ervan… en voor de rest kan ik ook alleen maar zeggen toitoitoi!
Groetjes van Sascha en Senne
Was de lunch lekker??? Nog ff volhouden meid. Morgen mag je zo ie zo naar de VK als er nu niks gebeurd.
Groetjes,
Michèle
Ohhhhhhhhhhh spannend hoor… Hoop voor je dat je vandaag ingeleidt kunt worden…
Liefs, Melanie
Goedemorgen!
Nou, een rustige nacht erop zitten. Als het dan toch niet doorzet, kun je maar beter een goede nacht slaap meepikken! Voel me direct een ander mens!
@Michele: Ja, was lekker. Al was het broodje met ailoli vooraf niet zo’n goed plan, 's avonds kwam het maagzuur nog uit mn oren! Maar gewoon gezellig saampjes nog even tijd voor elkaar!
@Melanie: ingeleid wordt ik zeker nog niet, hoop ik ook te kunnen voorkomen. Ik heb een afspraak bij de vk en waarschijnlijk word ik wel gestript. Heeft wat minder kans van slagen dan een inleiding, maar is ook wat minder ingrijpend en de bevalling kan dan toch gewoon thuis.
Gister Noor weggebracht naar mn schoonmoeder en die waren allebei zo happy! We kregen om half 8 een sms dat ze haar knuffels de liefde verklaarde en vertelde dat ze bij oma op de kamer waren! LIEF! Als ik het idee heb dat de kans op doorzetten groot is aan het einde van de middag, blijft ze gewoon nog een nachtje. Toch wel een rustig idee.
Nou, ik vertel nog wel of ik gestript kon worden, moet om een uur of 2.
Liefs!
nou ik vond nog de inleiding nog het strippen leuk, ik dacht dat ik gek werd, maar das een ander verhaal. Tijd die je inderdaad nog even samen kunt pakken is inderdaad heel belangrijk want straks ia het weer een drukte van jewelste.
Groetjes,
Michèle
@Liske: Ik bedoelde strippen… ik zei inleiden, maar bedoelde dus strippen haha sorry…
Hopen dat het vandaag doorzet,…
Liefs, Melanie
Ik doe mn best dames…
Ben net gestript. Geen pretje, vorige keer ook niet, maar ik hield me voor dat het niks voorstelt vergeleken bij een bevalling en dan is het zo voorbij… Was goed verweekt en heel klein beetje ontsluiting, ze kon goed strippen. heb nu lichte kramp en een beetje bloedverlies. Even afwachten dus…
Uuhh… heb ik wat gemist? Is Sandra al aanstalten aan het maken??
Liefs!
Spannend Liske, wie weet komt het nu goed op gang?! Enne, zie het topic in Zwanger over Sandra.
Groetjes,
M
@Mriek: Ik las het, heftig zeg!
Enneh… ja hopelijk gaat het op gang komen. mn geduld raakt langzaam maar zeker een beetje op. Maar ja, wat schiet je ermee op? Binnen 10 dagen heb ik mn meisje…
Liefs!
Vind je strippen zo vervelend ja? Ik heb er bij Sylvie totaal niks van gevoeld Maar had ook een hele zachtaardige verloskundige, die deed dat heel netjes
Hopelijk levert het wat op en heb je morgen je meisje in handen Succes en sterkte!!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
@hanna: ja, ik vind het wel pijnlijk, maar niet verschrikkelijk ofzo. Je hoort van sommige vrouwen dat ze het echt heel erg vinden. Ik vind het meer een vervelend gevoel. Maar inderdaad, hopen dat het iets uithaalt. Zit nu nog niet vol in de weeen in elk geval…
Ach. we zien wel. geduld is een schone zaak!
Liefs!
@liske…begin nu al zenuwachtig te worden. Rond mijn uitgerekende datum willen ze mij ook gaan strippen. Dit omdat ik net als mijn eerste zwangerschap 30 maart ben uitgerekend. Ja hoe krijg je het voor elkaar.
Maar goed. Onze dochter is van 6 april…en ik heb liever niet twee kindjes op dezelfde datum.
Dus heeft de verlosk. voor gesteld om mij te strippen.
Wat moet ik me er bij voorstellen. Doen ze dat thuis?? Of moet ik daarvoor naar de verlosk??
Sterkte…ik hoop dat jullie kleine nu snel komt.