Ben de nacht goed doorgekomen, geen spectaculaire resultaten van het strippen tot nu toe dus… Gister behoorlijk wat harde buiken maar zonder regelmaat. Gewoon weer wat voorwerk. Dus vandaag nog lekker een relaxdagje waarschijnlijk! Gaan we toch gewoon weer makkelijk de 41 weken halen!
Morgen mn man zn laatste vakantie dag, dus hopelijk mag het er toch voor maandag zijn, heb toch wel graag dat hij er helemaal bij kan zijn. Ook het eerste begin. Maar ja…
De vk komt zo nodig en als het niet te druk is qua bevallingen dit weekend nogmaals strippen en maandag heb ik de serotiniteitafspraak in het ziekenhuis. (heb alleen nog geen oppas voor Noor…) waarbij ze gaan kijken hoe de conditie van baby, vruchtwater en placenta is.
Bleh… had gehoopt deze keer al die rompslomp over te kunnen slaan, maar het begint er toch op te lijken dat ik zo weer aan een monitor lig…
Ach, ik mag niet klagen. Tis alleen een lastige les in geduld, that’s all!
Als je nu kijkt naar Sandsra die de laatste loodjes toch weer met veel stress en onzekerheid moet beleven en niet van haar verlof kan genieten, dat is veel erger.
Ik waggel dus nog even rustig door…
Liefs!