Nou, nou… ik lees dit natuurlijk nu pas weer
Ik ben benieuwd hoe je nacht is gegaan nadat je die krampen had…
Succes hoor!
Groetjes van Sascha en Senne
Nou, nou… ik lees dit natuurlijk nu pas weer
Ik ben benieuwd hoe je nacht is gegaan nadat je die krampen had…
Succes hoor!
Zoooo Liske, je maakt het wel weer heeeeeeel erg spannend
Ik had menstruatie krampen vanaf 37 weken ofzo en die bleven maar komen en gaan Toen de echte weeen bij mij begonnen ging er niks aan vooraf, ik kreeg gewoon ineens heeeeeeeeeeeeeele erge buikpijn
Haha
Heel veel sterkte en succes meid!!! Ik hoop dat het vandaag gaat gebeuren
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Nou dames, het was 50/50 natuurlijk, maar uiteindelijk zijn de krampen niet overgegaan in de bevalling. Ze kwamen tot een uur of half 2 iedere 10 minuten ofzo. Daarna ben ik in slaap gevallen. Om half 4 werd ik weer heel misselijk wakker dus gespuugd en wakker gelegen zonder kramp. Net van 7 tot 11 heel diep geslapen. Gewoon weer een nieuwe dag dus! Ik heb wel het idee dat de krampen iets hebben gedaan qua verweking of ontsluiting.
Ik
Liefs!
Jeetje, nog steeds niets!
Ben gelijk gaan kijken nu ik terug ben van het weekendje weg
Succes ermee nog, meid!
Liefs, Anne
Pas op met de ananas kern. Deze wekt geen weeen op maar verozaakt krampen.
Een tijd geleden was het bij ons in de winkel extra druk met zwangere vrouwen die ananassen wilden hebben i.v.m. weeopwekken. Heb het na gevraagt bij een verloskunde en die zij dat het krampen waren. Ook is mij in de opleiding tot groentevrouw geleerd dat de kern van een ananas giftig is (bij te veel eten). Wel zeer geschikt om mee te marineren.
Tot zo ver de groentevrouwpraat.
Liske ik wens je de komende dagen veel succes en hoop voor jullie dat de kleine spruit zich snel meld.
Danielle is geboren op 7-1-2010
is dat zo? Dat het giftig is?
Dat het weeën echt op zou wekken heb ik nooit zo in geloofd… maar mijn dochtertje is dol op ananashart. Rare meid vind ze dus gewoon lekker om op te knauwen en te zuigen. Ze eet het niet echt op, maar loopt er dan dus wel een flinke tijd op te bijten enzo. Vind ze lekkerder dan gewoon ananas stukjes.
Kan dat ook kwaad dan? Of is het meer echt als je het opeet?
Jammer dat het niet heeft doorgezet liske. Hoop voor je daqt het qua ontsluiting/verweking wel wat heeft opgeleverd. Als het wel ;s nachts gebeurd zou ik Nora lekker laten slapen maar wel zorgen dat er iemand is die haar eventueel ook 's nachts kan ophalen of dat er iemand bij jullie in huis kan komen voor het geval dat je 's nachts naar het ziekenhuis moet.
Ik hoop op’s avonds/ 's nachts dat lijkt me fijner voor Rens. Gelukkig word die eigenlijk nooit ergens wakker van. Lijkt me ook heel gezellig als hij dan 's ochtends wakker word dat hij dan gelijk bij z’n broertje/zusje kan komen kijken.
groetjes ramona
[img]http://lb3m.lilypie.com/X8bBp1.png" width=“200” height=“80” border=“0”
Ben er nog, weinig kramp maar ook weinig zin om te computeren… sorry dames!
Bijna alle enveloppen geschreven, pfff… we zitten tegen de 120!
Nu even een serietje kijken en dan maar lekker mn nestje in. Morgen weer fijn uitslapen! Denk dat ik het strippen woensdag (waarschijnlijk, anders do) wel ga halen…
trusten
Liefs!
ik heb dat strippen helemaal niet meegekregen Liske…
what’s up with that??
maar ik zei wel 3 dagen gisteren…dus nu nog 2 hieeehaa
doe maar lekker rustig aan lieverd! komt helemaal goed met jou!
Wel op blijven letten he Inge
Vorige week was Liske bij de verloskundige en die gaf aan dat ze woensdag zou gaan strippen als er nog niks gebeurd was. En als het niet te druk zou zijn, want anders mag ze donderdag komen om te strippen.
Jammer Liske dat er nog niks van een bevalling in zicht is. Hoop voor je dat het strippen werkt en dat het nu echt niet lang meer gaat duren.
Groetjes,
Sandra
Nog niets… jammer hoor, of ben je het n og niet echt beu?
Maarreeee… 120 kaarten?!? Mijn hemel… das een berg!
Ik dacht ook al 120
Wij hebben met Sylvie in totaal 50 kaarten besteld, waarvan 46 verstuurd
Hihi weinig vrienden hebben wij
Jammer dat er niks is doorgezet, maar hoe dan ook, langer dan een week zal het vast niet meer duren, dus nog eventjes volhouden meid!!!
Kleine update: vanochtend zo’n 4 uur lichte rugweeen gehad, maar na een uur slapen met een kruik in mn rug zijn ze weer vertrokken. Ach, er gebeurd in ieder geval steeds wel iets. Noor is nu op de creche, vanmiddag brengen we haar naar mn schoonmoeder en als er niets is begonnen, halen we haar daar morgen na het eten weer op. Dus de komende dagen kan ik zonder extra stress bevallen…
Zo lekker uit lunchen met mn man, die heeft vakantie. Blijf wel een beetje krampen houden, maar niet zo dat ik de deur niet uit kan, ik wil niet alleen maar zitten wachten.
Zodra er echt nieuws is, horen jullie het! Zo niet, meld ik me morgen weer!
Liefs!
Wauw Liske!! Wat een mooie dag om te bevallen!! Lekker heerlijk met je man thuis! Nora uit logeren en precies 1 Maart!!
Ik zeg zet hem op meid!! Laat het lekker vandaag allemaal over je heen komen
hmm morgen zou toch de laatste dag moeten zijn dat ukkie in de buik zit. en uiterlijk overmorgen bevallen…
anders klopt mijn gave niet meer
veel plezier meid met lunchen en geniet ervan he! hou je rustig en neem die kruik mee als je het prettig vind… wat zal jou het bommen wat de rest daarvan vind
Hoi Liske,
Wat spannend zeg, komt nu heel dichtbij! Goed dat er wel vanalles gebeurd rondom voorweeen enzo, maar die kleine spruit mag nu wel echt even doorzetten hoor, dan kan je eindelijk je wondertje lekker in je armen nemen!
Succes en sterkte met de allerlaatste loodjes…
Groetjes Carolien.