Ik denk dat ze nog ziek op bed ligt OF dat ze misschien… Haha Liske meld je eens ondanks dat je ziekjes bent
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Ik denk dat ze nog ziek op bed ligt OF dat ze misschien… Haha Liske meld je eens ondanks dat je ziekjes bent
Ik ben er nog…
Vannacht gedroomd dat mn vliezen braken, maar ja… het was maar een droom!
Voel me wel iets beter dan gister, geen koorts meer. Wel veel wakker dankzij snurkende man, die is flink verkouden! We wachten nog maar even verder af. Meer kan ik ook niet doen. Hoewel… heb net wel verse ananas op! maar gewoon omdat de biologische ananas in de aanbieding was!
Ben benieuwd wanneer het is door gaat zetten!
Liefs!
Gewoon ananas helpt helaas niet Liske! Da’s een fabeltje.
Je moet die bittere kern van die ananas hebben. Dus eigenlijk het afval van de ananas. Daar zit kinine in en dat kan de weeën op gang brengen. Zie hier:
Ik raad het je niet aan om die truc toe te passen. Een kennis heeft dat gedaan en die is daar heel beroerd van geweest.
Kinine zit ook in Tonic en Bitter Lemon. Vanwege die kinine mag je Tonic en Bitter Lemon normaal gezien in de zwangerschap niet drinken i.v.m. risico op een miskraam. Maar het kan nu wel helpen om die kleine mop in actie te laten komen.
Groetekes, Sje
hahaha liske, nou dan stoort de kleine tenminste niet tijdens gtst bij jou
nu jij zo schrijft waar je allemaal zin in hebt… nu krijg ik ook DAAR zin in, dusse zal ikk koken en de wijn in huis halen? voor daarna dan he!
enne nog even meisie… spannend! ik snap dat je het zat bent die nachten enzo… komt goed nog even…enne die droom kan goed een voorteken zijn hoor, ik zeg: binnen nu en 3 dagen
Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Feb 2011 13:24:37
In ieder geval wel superfijn dat je je beter voelt Dus nu kan de kleine mop wel komen
@Sje: Ik weet het van de ananaskern… maar ga inderdaad gewoon voor lekker en gezond. heb wel iets nochalanter schoongemaakt, dus een beetje van de buitenste kern meegepakt. Maar merk er niks van hoor! En ik houd echt niet van bitter lemon en tonic, zeker icm maagzuur lijkt het me niks. Ik wacht nog wel af totdat de beeb er zelf zin in heeft.
@Inge: gezellig!
@ De rest: voel me eigenlijk wel weer redelijk goed. heb net weer 2 uur geslapen en wil zo even het huis uit, ook al is het pestweer. Noor en ik zitten al twee dagen binnen door die stomme regen! Heb wel heel de dag door al wat krampen, maar niet echt heel storend, dus verwacht binnen nu en een uur geen woeste weeen…
Ik vind het echt lief dat er zo meegeleefd wordt! Doet me goed, bedankt, ladies!
Liefs!
dat is dan een deal liske waar woon je ergens?
Ja ook hier zitten we constant binnen. behalve als het noodzaak is gaan we naar buiten (hond uitlaten b.v.)
Rico laat ik binnen papa is toch thuis. rico grijpt namelijk al naar zn oor als hij in bad zit. hij heeft er dus nog wel last van.
oh enne meid dat spreekt toch voor zich! dr gaat heel wat gebeuren tuurlijk steunen we jouw!
Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Feb 2011 16:32:44
Fijn dat je je weer wat beter voelt liske. Hoop voor je dat het nu niet lang meer duurt. Beterschap voor je mannetje.
groetjes ramona
[img]http://lb3m.lilypie.com/X8bBp1.png" width=“200” height=“80” border=“0”
Hmmm… heb vanaf het avondeten al krampen…
Kan het nog geen weeen noemen… Vindt het wel lastig. Als het nou vanavond, vannacht begint, moet ik Nora dan wakker maken om haar op te laten halen? Nou ja, het zal ongetwijfeld weer wegtrekken. Ik ben nog geen 42 weken he!?
Inge: In het mooie Monster, aan de kust, onder Den Haag. Kom maar op met die biefstuk!
Liefs!
Meis, je maakt het spannend hoor. Misschien wil dit mopje er toch eerder uit dan haar Grote Zus? Ik vind het altijd weer zo spannend als een Ikkeben-mama op bevallen staat! Succes! Ik ga voor je duimen dat het niet lang meer duurt en dat het allemaal hartstikke goed zal gaan!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Oohh spannend!!
Wil je thuis bevallen, of in het ziekenhuis?
Tja als je naar het ziekenhuis wilt zou ik denk ik wel iemand bellen als je denkt dat t echt begonnen is.
Bij mij begon het om 23.00 savonds, en we hebben de oudste lekker laten slapen!
Als ik met spoed weg had gemoeten konden we mijn ouders bellen, die wonen nog geen 5 minuten hiervandaan, dus die konden dan meteen komen.
Maar was allemaal niet nodig, want ze is rond half6 geboren. Dus toen de oudste wakker werd had ie opeens een zusje .
Wat ontzettend spannend!!
Hoop voor je dat het door gaat zetten en jullie niet lang meer op jullie wondertje hoeven te wachten.
Groetjes,
Sandra
heh verdorie waarom woon je nou niet gewoon in brabant
ja meis ik heb voorspeld binnen 3 dagen vanaf toen ik het zei…zou het dan toch uitkomen??
en die krampen had ik dus ook… en ik wil je niet opnaaien maar bij mij begon het met een zeurend krampend menstruatie gevoel. de hele dag al en s’avonds ineens : peng! en mijn vliezen braken.
ik denk aan je hoor je gaat het vast top doen meid! echt waar!!
Spannend meid! Ik zou haar wel op laten halen denk ik… Of kan er niet iemand bij jullie in huis komen? Je weet niet hoe snel het kan gaan. Ik spreek (helaas) uit ervaring. Mijn vriend heeft de bevalling gemist. Toen ik belde dat hij moest komen, moesten mijn ouders nog bij ons komen. Als Merel had gelogeerd was hij trouwens nog te laat geweest hoor…
Groetjes Natasja
Kan goed dat Nora overal doorheen slaapt, Liske.
Onze oudste heeft niks meegekregen van de bevalling. Onze jongste is om 01.05 uur 's nachts geboren, mijn ouders zijn nog beschuit met muisjes komen eten, we hebben helemaal niet extra zachtjes gedaan, we zijn nog in de badkamer bezig geweest natuurlijk en de oudste heeft overal doorheen geronkt.
Nou hadden wij het voordeel dat mijn ouders hier in de wijk wonen, dus als ze wakker was geworden en dat was lastig geweest, dan hadden we mijn ouders kunnen bellen om haar op te halen. Maar het is niet nodig geweest.
's Ochtends om 8.00 uur werd ze wakker en heeft ze kennisgemaakt met haar kleine zusje.
Groetekes, Sje
Jee Liske, spannend. Zou het wel of niet??? Zet 'm op, voor het geval dat het nu toch begonnen blijkt!
Groetjes,
M
@liske, hoe ben je de nacht door gekomen?? Krampen doorgezet?
@sje…dat wil ik ook wel. s’nachts bevallen. Dan kan ons meisje lekker thuis blijven en kan ze s’morgens direct kennis maken met de baby. Ik teken ervoor!
oohhh jee liske spannend hoor!!
hier savonds tijdens het eten, lieve noah wreef me nog even over de rug…
hij bleef beneden bij mn ouders die ik gebeld had…daarna kwam hij lekker knuffelen met joël.
liskeeeeeeee meld je nog ff…
Liefs, Melanie