De meldplicht van Liske

Kan me je gevoel wel heel goed voorstellen Liske dat je het nu wel een beetje zat begint te worden.
Gelukkig voel je je nog heel goed, maar na 9 maanden mag het einde toch wel in zicht komen. Dus is helemaal niet raar hoor dat je overal trek in begint te krijgen en uiteraard je kleintje wilt zien. Hoop echt voor jullie dat het niet lang meer gaat duren.

Veel plezier vanavond tijdens je laatste zwangerschapsyoga. Ik mag nog 3 keer en vind het altijd erg ontspannen om erheen te gaan.

Groetjes,
Sandra

Wat wordt het spannend meid! Het is nu echt aftellen en het kan inderdaad nooit meer heeeel lang duren! Maar eh…ik at gewoon biefstuk hoor toen ik zwanger was. Wel heel goed doorbakken en dat mocht ook gewoon? En varkenshaas al helemaal, iks mis mee. Is toch gewoon vlees? En sinaasappelsap, dat zul je wel niet nemen omdat je daar het zuur van krijgt? Maar ik snap je verlangen naar wijntjes! Ik at meteen filet americain toen ik thuis was. zalig! Zet 'm op! Jullie meisje vindt het vandaag vast te druilerig om eruit te komen, dus je kunt wel ongestoord Molletje kijken denk ik!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Shirley meid weet je dat ik het niet eens weet. Mervin zijn vakantie begon toen ik het ziekenhuis in ging en eindigde 3 weken later

Groetjes,

Michèle

Spanning stijgt …we houden je volop in de gaten… en persen in gedachten met je mee

(dit zijn de leuke topics!!!)

Je maakt het wel spannend hoor. Ik ben echt benieuwd. Hoop voor je dat het nu snel begint.

groetjes ramona

[img]http://lb3m.lilypie.com/X8bBp1.png" width=“200” height=“80” border=“0”

Lilypie Pregnancy tickers</

Nou, gemeld heb ik me al in andere topics… Maar wel even een update.

Laatste yoga was weer fijn, kon alleen niet meer meedoen met de liggende oefeningen, omdat het zuur echt heel heftig was gister.

@Rainbow: ik wil mn biefstuk medium rare, anders is het het NET niet zeg maar… En varkenshaasje moet ook nog wel echt roze zijn voor mij. Mara ik heb voor vanavond kleintjes gekocht en die van mij inderdaad wat doorbakken. Dara maak ik dan een lekkere gebonden jus bij voor een sausje en dan doe ik toch nog een beetje mee. Sinaasappelsap inderdaad voor het zuur. Maar goed, duurt allemaal niet lang meer, dus ik red het wel!

Lief dat jullie allemaal zo meeleven! ik had al gezegd dat het een lang topic zou worden he!

En eerlijk is eerlijk, als het nou nog 2 weken duurt dan trek ik het ook wel. Zo verschrikkelijk zat ben ik het nou ook weer niet. Dit is peanuts vergeleken met de eerste maanden. Maar de nachten zijn nu wel even rot. Vannacht weer overgegeven, oefenweeen gehad en bijna niet geslapen. Hopen dat mn grote prinsesje me vanmiddag wel een slaapje gunt!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

maar meisie komt dat dor het maagzuur dat je s’nachts zo slecht slaapt? ik had dat namelijk wel/ook en mn vriend maakte mij wakker omdat ik stik geluiden maakte.
toen ik dan wakker werd zat het zuur ook echt in mijn mond. en moest ik er bijna van overgeven.
je doet het super hoor meisie vandaag precies op de 40 weken toch? zo spannend! ik zweef ook wel om je heen om je te steunen.
en rico geeft je een boks zovan: boks ouwe

Oeeeh het word wel echt heel spannend he Liske Het rommelt dus al flink
Wanneer word je volgende week gestript als er dit weekend niks gebeurd?
Ennee het is maar goed dat we dit jaar geen 29e hebben he Haha
Veel sterkte nog, vooral 's nachts

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@Inge: ja, door het zuur, die oefenweeen, het overgeven en het vele plassen… En verder: dank je wel!

@hanna: Ik heb woensdag de afspraak bij de vk. Waarschijnlijk gata ze dan strippen, behalve als ze er die dag al een aantal heeft gestript. Met oog op de drukte dan later op de dag, mag ik een dagje later terugkomen. Dus nog even afwachten maar! Maar wie weet is het allemaal niet nodig!

Liefs!

Ik hoop het voor je meid, dat het niet nodig zal zijn

Heb ik iets gemist…of heeft Liske haar vandaag nog niet gemeld?
Of zou de kleine er al zijn??

Volgens mij is het nog stil op het ikke ben front als het om Liske gaat.

Groetjes,

Michèle

Ben er, ben alleen ziek vandaag! Keelpijn, hoofdpijn, verhoging… echt balen. Hoop dat ik me snel beter voel, want zo wil ik de bevalling niet in gaan…

Liefs!

Vervelend dat je ziek bent, hihi ik dacht ik ga even op ikkeben om te kijken hoe het met je gaat.

Maar helaas nog geen babynieuws.

Heel veel beterschap in ieder geval!

Groetjes,
Sandra

Liske? dat had ik ook voordat ik ging bevallen…
Lag die middag op de bank met hoofdpijn etc… een uurtje later begonnen de weeën whahahaha

Liefs, Melanie

Hoi liske,
Jeetje wat balen zeg dat je je zo vervelend voelt, hopelijk ben je er gauw vanaf.
Bij deze wil ik je ook even suk6 en sterkte wensen, want het komt nu
wel heel dicht bij he.

Gr Patries

Liske, misschien kan ik je geruststellen, want Moeder Natuur is een heel slim meisje blijkbaar.

Een kennis van ons is 2 weken geleden bevallen. Ze lag voordat de weeën begonnen met een griep (en dus koorts!) in bed. Tijdens de bevalling was de koorts helemaal weg en heeft ze gewoon op volle kracht alles kunnen doen wat nodig was om die kleine mop geboren te laten worden.

Bevalling was voorbij en de koorts was er weer! Blijkbaar zorgt Moeder Natuur ervoor dat je tijdens de bevalling geen koorts hebt en dat je genoeg kracht hebt.

Nog geen ideale situatie natuurlijk want je bent liever topfit als je aan een bevalling begint, maar het scheelt in elk geval iets dat die koorts dus blijkt te zakken.

Groetekes, Sje

Och jee meid, wat vervelend… Hopelijk knap je snel op en kan de kleine spruit er uit Beterschap!

Maar eh ondertussen nog niks van Liske gehoord…

Groetjes,

Michèle

Bij Nora heeft ze 42 weken moeten wachten toch? Hopelijk komt dit meisje eerder! Ik logde in en denk: meteen even kijken! Maar niks…hopelijk duurt het voor Liske niet meer heel lang en is de schoonmaakbeurt van haar lichaam inderdaad een goed voorteken!

Groetjes Rainbow, trotse mama