De meldplicht van Liske

Ooh wat een boef, die Nora!!
Ze heeft het wel erg goed door allemaal dus, wat ontzettend leuk
Wat fijn dat je man vroeg thuis kwam van werk en wat ontzettend lief dat ie je op bed stuurde Echt heel erg lief!
Nou nog 2 daagjes maar he. Dus kom op kleintje, kom vandaag maar
Gooooo Liske!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ze heeft zich vandaag nog niet gemeld!

Liskeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Liefs, Melanie

Zou het vandaag dan toch…? Ik hoop het voor haar!
Liske, kom op meid!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Het begint wat onrustiger te worden in mn buik, maar nog geen baby in beeld hoor! Vannacht wel echt wakker gelegen van de krampen en tussendoor maagzuur, plassen dus ben vanochtend zodra mn schoonmoeder er was voor Noor weer lekker onder de wol gegaan.

Nu heb ik geen krampen meer, maar er is toch wat voorwerk ingezet (mag ook wel, morgen uitgerekend!)

Nou, ga even een lijstje maken en zo maar boodschappen doen.

Hmmm… zie dat het een beetje sneeuwt buiten! Ik zou er ook niet uit willen! hahaha, snap de beeb wel!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Oeh, het blijft spannend! Enne, sneeuw?!

Groetjes,
M

Idd sneeuw?! Dan zou ik ook binnen blijven ja!

Lilypie Second Birthday tickers

Hier komen er ook wat vlokjes naar beneden.

Groetjes,

Michèle

Oeh spannend Liske… Misschien toch morgen of vanavond nog!!
Sneeuw??? Hier niks!

Liefs, Melanie

Wat spannend Liske!

Maarre als het bij jullie sneeuwt dan geef ik de kleine wel gelijk dat ze nog niet komt.
Hier is in ieder geval geen vlokje sneeuw te zien.

Enne je uitgerekende datum is toch overmorgen en niet morgen?

Groetjes,
Sandra

Oh ja! Denk steeds dat het donderdag is… Gelukkig blijft Sandra altijd scherp!

Ja, het sneeuwde net hier, natte sneeuw hoor dus er is niets blijven liggen. Maar toch, sneeuw! Krijg je net voorjaargevoelens, komen de sneeuwvlokjes ineens naar beneden!

Vandaag twee keer gehad dat ik ineens niet meer kon lopen van een pijnscheut die doortrekt in een harde buik. Mara ja, het zakt ook weer weg.

Liefs!

Het is toch al wel een beetje begonnen dus… spannend hoor!

Liefs, Melanie

Spannend hoor!
Ik hoop dat je vanavond lekker slaapt zodat je energie hebt om morgen te bevallen haha.

Liefs Shirley

Gewijzigd door - x-shirley-x op 23 Feb 2011 18:52:36

@shirley: dan liever vrijdag, heb ik nog een dagje om alleen te ontspannen! zou wel leuk zijn, op de uitgerekende datum! Vind de 25ste ook wel een mooie datum, maar denk dat het maart gaat worden…

Liefs!

Ben je morgen de hele dag alleen? Dan kun je lekker ontspannen!
Zaterdag bevallen kan ook… Dan heeft manlief 2extra dagen

Liefs Shirley

@ Shirley 3 want op maandag kan hij het kindje pas aangeven en je hebt recht op een vrij WERKdag juit om het aan te kunnen geven

Groetjes,

Michèle

Hij heeft vakantie volgende week… maar hij krijgt toch de extra vrije dagen als ze in het weekend of in de vakantie komt hoor! Heb wel het verzoek gekregen niet vrijdagavond te bevallen, zodat hij nog kan sporten! Wel met een vette knipoog erbij, gelukkig…!

Liefs!

Haha. nou dan word het toch het weekend
Wel lekker dat hij volgende week vakantie heeft!

@ Michele : Bedoel je 3 extra dagen? Of 3dagen vrij? Ik ben op zaterdagochtend bevallen en manlief moest woensdag weer beginnen met werken en normaal krijg je 2dagen toch?

Liefs Shirley

hihihi… nog 1 dag te gaan! We waren benieuwd!

Vannacht alles rustig, geen krampen en redelijk wat slaap gepakt. Kan er dus weer even tegenaan. Vanavond de laatste zwangerschapsyoga (strak voor wie is de mol…)

Over 10 minuten ga ik in actie komen en even de was, de keuken en de slaapkamer doen.

Nou, morgen zal ik me vast wel weer melden!

Liefs!

Liske nog 1 dagje meid! elke keer denk ik dan aan wat Lorena in gtst tegen Sjors riep (als je dat volgt?) PERS DAT KIND ERUIT!!! hahahaha.
enne beetje nesteldrang?

@Inge: ben geen soapie, maar ben wel van plan een dezer dagen dat kind eruit te persen! Hoewel de laatste weken me makkelijk afgaan, begin ik het wel een beetje beu te worden, dat gehannes met die buik en de slechte nachten die het met zich meebrengt.

En ik heb ondertussen echt trek in sinaasappelsap, biefstuk, gerookte zalm, varkenshaas, wijntje en eens een dagje geen rennies!

Maar hoe dan ook duurt het lang meer…!

Liefs!