Het harde roepen heeft geholpen, daar is ze We blijven in spanning wachten!
Groetjes,
M
Nou dat het rustig is in je buik, hoeft natuurlijk nog niets te zeggen hè hahaha!
Ben erg benieuwd wanneer ze wil komen!
Liefs, Melanie
Er is nog niet gemeld vandaag dus wie weet Hihi
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Ik dacht gezien te hebben dat Liske vandaag in een ander topic had gereageerd, dus dan zou het nog niet bezig zijn. Maar hou me ten goede, misschien heb ik het verkeerd gezien. Liske, verlos ons en meld je!
Groetjes,
M
Sorry dames. Ik mocht uitslapen vanochtend en kreeg vrij snel daarna visite, dus moet voortijdig ikkeben afsluiten!
De dag duurt nog even, maar ik zou mn geld toch maar niet op vandaag inzetten! Vannacht wel flinke krampen gehad, maar dat waren denk ik voorweeen.
Nog geen baby dus! Zal proberen morgen me bijtijds te melden, dat het direct duidelijk is dat ik nog niet ben begonnen!
Ik merk wel wanneer het begonnen is en hopelijk heb ik dan nog de tijd om hier ook te melden dat de echte weeen zijn begonnen!
Liefs!
Jaaaa, dat zou helemaal spannend zijn. Net als Melanie toen, dat ze zei dat het begonnen was. Doen!
Groetjes,
M
Ja tijdens de hefige weeën door toch even twitteren dat het begonnen was… hahahahaha
Liefs, Melanie
Tja, je moet toch wat om je gedachten een beetje te verzetten he!
Ben toch wel erg benieuwd hoe het bij mij gaat lopen, of ik thuis blijf of niet en hoe snel het allemaal gaat… Blijft spannend. Vandaag veel harde buiken gehad, heb toch het idee dat beeb niet meer zo heel lekker zit… Misschien wil ze er toch wel voor de 40 weken uit???
Liefs!
Spannend hoor liske. Misschien dat het nu dan toch wel gaat gebeuren. Veel succes iig.
groetjes Ramona
[img]http://lb3m.lilypie.com/X8bBp1.png" width=“200” height=“80” border=“0”
Spannend zeg!
Kom op kleine, je mama vind het nu wel tijd om geboren te worden,
en wij zitten hier ook reuze nieuwsgierig af te wachten!!!
Zet 'm op,
Groetjes Carolien.
Nou, vandaag meld ik me mooi op tijd!
Nog geen baby, maar wel veel last van mn buik. Volgens mij ook door verstopping / langzame stoelgang… Ga eind van de ochtend naar de vk en op de terugweg maar even roosvicee laxo halen bij de Appie.
Ik houd jullie op de hoogte!
Liefs!
Spannend hoor.
Hoe was het bij de vk?
Succes de laatste dagen en geniet nog even van je buik
x Shirley
Jeetje spannend hoor
Wat vind Nora er eigenlijk allemaal van?
Snapt ze het een beetje?
Hopelijk word ze snel grote zus
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Meld!
De vk heeft nog geen ontsluiting gemeten gisteren. Ik heb deze zwangerschap nog geen enkel inwendig onderzoek gehad. Geen aanleiding toe. Volgende week wil ze strippen als ik het wil. Denk dat ik het dan wel mooi vind. Ga ik richting de 41 weken en ik heb toch liever dat het (enigszins) spontaan op gang komt ipv een inleiding in het ziekenhuis.
Nora is er best veel mee bezig. We hebben het er ook veel over natuurlijk, het wiegje en de box staan klaar en ze is voorzichtig bij mn buik (ze is fysiek behoorlijk druk). Ze vind het allemaal reuzespannend en leuk! Ben wel heel benieuwd hoe ze zo reageert als de kleine er echt is!
Pfff… gister zat ik er even totaal doorheen. Na een slechte nacht en een drukke ochtend was ik echt toe aan een middagdutje. Helaas weigerde Nora te gaan slapen terwijl ze echt moe was… Na een half uur proberen dan maar met een boekje in bed, houdt ze meestal makkelijk een half uur vol, maar nu was ze na 10 minuten al klaar en stond ze weer naast mn bed, ik wilde gewoon even slapen!!! grrrr… kon echt heel weinig meer hebben, dus ik haar aan het spelen gezet in haar kamer, maar dat hield ze ook geen kwartier vol. Nou ja, dan maar samen weer naar beneden waar ze echt onuitstaanbaar was! En om de haverklap viel, zich stootte of boos werd omdat ze zo moe was. Dus ik zat net op de bank haar te troosten na een val en tot tien te tellen voor mezelf toen gelukkig papa vroeg van zn werk kwam! Was echt een hallelujamoment voor me. Die zei: schat ga maar lekker je bedje in, ik houd Noor wel bezig. Dus uiteindelijk kwam het goed! Gelukkig heeft ze dit bijna nooit, want ik trek het dus slecht. Ze is de laatste tijd echt een lieverd en speelt heel makkelijk alleen. Het gros van de dagen zou je niet zeggen dat ze een peuterpuber van 2,5 is…
Nou tot zover mn klaagzang!
25 februari komt snel dichterbij…
Liefs!
Zul je net zien, is altijd zo: zit je er zelf even doorheen, wordt je peuterpuber vervelend. Fijn dat je man lekker vroeg thuis kwam, kon je alsnog even je ogen dichtdoen.
Dus als ik je goed begrijp dan ga je niet wachten om ingeleid te worden (als het al zover zou komen) en wil je wel proberen het op gang te laten brengen als het er volgende week nog niet is? Zou ik ook denk ik willen, dan heb je in ieder geval nog de kans om thuis te bevallen.
Nou kleine beeb, laat je zien! Het duurt nu al lang genoeg!
Groetjes,
M
Spannend Liske. Nog maar een paar dagen en dan is je uitgerekende datum al.
Laat ons niet te lang in spanning he kleintje !!
Heel veel succes en geniet er nog even van, want lang kan het niet meer duren.
Groetjes,
Sandra