De meldplicht van Liske

Even off topic, maar volgens mij zijn jouw tickers niet goed Goudvisje.

Overal waar jij reageerd wordt het topic uit zijn verband getrokken.

@Liske, geniet van je dag en fijn dat alles nog zo goed gaat.

Groetjes,
Sandra

Die stickers zijn inderdaad voor als ik in het ziekenhuis terecht kom, voor op dossiers, medicijnen, buisjes bloed en weet ik wat allemaal! Ik weet nog niet of ik naar het ziekenhuis ga hoor, beslis onder de bevalling hoe ik me voel en hoe het gaat.

@Michele: Nee, ik ga (eventueel) naar het Haga. Lokatie RKZ, bij het Leyenburg hebben ze verlosafdeling meer. Voor ons is het allebei even ver, kwartiertje rijden. En omdat mn vriendin op de SEH van Leyenburg werkt, heb ik daar de stickers gehaald.

Ben vanmiddag nog bij de VK geweest. Alles was ok, stond binnen 10 minuten weer buiten! De eerste afspraak na de 40 weken gaan ze strippen (als ik dat wil). Ben benieuwd of ik die afspraak ga halen…

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

@ liske ah duidelijk. Wist iet dat ze daar ook nog stickers hadden. RdG heeft dat namelijk wel weet ik vandaar.

Groetjes,

Michèle

Begint nu lekker op te schieten Liske. Geniet nog even lekker van je verlof en heel veel succes met de bevalling. Spannend hoor,

groetjes Ramona

@Sandra1980: Dat komt niet door mijn tickers hoor. Maar het komt door Michele haar bericht omdat zij mij gequote heeft. En tsja toevallig word ik vaker gquote dus lijkt het of het mijn tickers zijn
Dus Michele even de quote weghalen en het topic is weer in orde

He okee ik wist dat helemaal niet van die stickers Ik had dat met Sylvie niet Maar ja was ook geen geplande ziekenhuisbevalling

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Nog niets…het blijft spannend!

Groetjes,
M

Mornin’!

Zo, net Noor naar de creche gebracht en verder weinig gepland. Gister zat echt helemaal volgepland tot 22.00 uur dus een dagje rust kan ook geen kwaad.

Vannacht werd ik wakker met hartkloppingen en maagpijn, dus ik naar beneden om te plassen, toen viel ik bijna flauw! Ik dacht wat overkomt mij nou weer! Teiltje mee naar boven genomen voor de zekerheid en na een kwartier rechtop zitten in bed moest ik enorm overgeven! Daarna nergens meer last van, gelukkig. Wat voelde ik me beroerd zeg! Dus wijze les: naast pizza en uien ook geen shoarma meer eten tot de bevalling… BAH!

Mn maag zat gewoon veel te vol. Soms heb ik het idee dat eten niet door kan naar mn darmen ofzo, dat het maar in mn maag blijft zitten en daar wordt je echt niet lekker van.

Verder alles in orde, ben even aan een vezel, kiwi en lauw water dieet gegaan vanochtend, dan weten jullie ook wel hoe laat het is. Hoop dat het helpt! In elk geval een teken (volgens mij) dat de baby nog niet zoveel haast heeft.

Liefs!

Zoo wat ben jij lekker optijd met melden…

Ohhh het komt steeds dichterbij hè Liske!
Spannend hoor!

Maar dat je zo slecht te pas was is wel even wat minder zeg, lekker rustig aan doen vandaag haha

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 17 Feb 2011 09:02:20

Da’s niet tof nee, dat je bijna van je stokkie ging vannacht. Rustig aan inderdaad vandaag!

Groetjes,
M

Meid toch, wat akelig dat je zo ziek was. Shoarma in een teiltje, ieks, dat ziet er niet tof uit! Doe lekker rustig aan en geniet nog even van je buik. Het wordt wel erg spannend nu! Ik ‘tune’ elke dag even in voor babynieuws! Spannend! Ik zet alvast mijn ‘drum-muziek’ aan, om de spanning weer te geven: pom-poppepom-pom-poppepom-pom-poppepom!

Groetjes Rainbow, trotse mama

O bah zeg, wat vervelend!
Tja de boel is ook wel erg vol nu in je buik…die shoarma kon er vast niet meer bij
Gelukkig dat je je meteen na het spugen al een stuk beter voelde!
Geen vette hap meer…
Nou nog eventjes volhouden, en dan kan je met de kleine (en een bord shoarma) op schoot genieten!!!

Duim voor je!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hmm… en ik houd niet eens van shoarma! Ik dacht: wat maakt het uit wat we eten, het smaakt me allemaal even niet echt, dus het werd shoarma. Maar ik vraag me toch steeds meer af of het nou door de shoarma kwam of dat mn spijsvertering stil staat en mn maag dus op een gegeven moment te vol is… Weet niet hoe het werkt en geen ervaring met verstopping… Mn maatregelen van vanochtend hebben niet bepaald geholpen.

Wel last van mn buik vandaag en rare steken in mn 'onderkantje

Hoort er allemaal bij, zie nog niet dat de volle maan morgen voor mij zn werk gaat doen!

Liefs!

quote:
Wauw ... weer digi tante worden... gaaf!

Alles al helemaal klaar??

Sandra: hihi moet wel lachen jij zit er echt helemaal in … elke keer als er iemand zover is dan maak je een topic aan. Super leuk … herken het nog van mezelf toen ik zwanger was. Dan kon dat topic niet snel genoeg komen en ook hield je het voor andere in de gaten…

Hihi, maar ik ga niet mijn eigen topic aanmaken hoor mini-boy. Dat mogen anderen doen Nee hoor het is gewoon toevallig dat ik er bij beide topics aan dacht er een aan te maken.

Groetjes,
Sandra

Ben er nog, alles rustig in buikenland! Vanochtend lekker met Noor gewinkeld en nu allebei even op bed (ik met laptop ) Ik heb de enveloppen voor de kaartjes bij de bruna gehaald in plaats van meebesteld op internet, scheel 12 ct per envelop, en de verzendkosten (zou ze toch eerder willen hebben dan de kaartjes om te schrijven) dus zo’n 20 euro bespaard, wel heel makkelijk!

Misschien zo nog even de oogjes dicht, anders vanavond vroeg onder de wol. Maar helaas, de volle maan heeft beeb er niet uitgetrokken, zal het toch echt zelf moeten doen tzt…

Liefs!

Dat hebben wij toen met Sylvie ook gedaan Enveloppen zelf gehaald en niet meebesteld. Scheelde bij ons ook een hoop geld en had de enveloppen al lang en breed voor de geboorte geschreven met postzegels er op
Makkelijk he
Jammer he van de volle maan Sylvie kwam toen wel Maar toen was ik al 41+5 maar ach het duurt sowieso niet lang meer

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Zou het?? Liske heeft zich nog niet gemeld. LISKE!!!

Groetjes,
M

Liske waar zit je?? zou het dan toch gebeuren vandaag?? spannend!

before you judge me, try hard to love me

Oooooh spannend zeg!!

Liske waar ben je???

Succes voor als je aan het bevallen bent…

Liefs, Melanie

Ben er nog!

Geen paniek, heb alleen een heel drukke dag. Zit er nu wel even doorheen en het voelt soms of de beeb er zo uit kan vallen. Ben wat misselijk en rare emoties… Maar geen tekenen dat ik elk moment kan bevallen hoor!

Zo even eten en een rustige avond tegemoet, daar ben ik wel even aan toe! Beste vriend van mn man heeft op morgen gegokt, maar ik zie het nog niet gebeuren…

dank voor jullie belangstelling, superlief!

Liefs!

dus wij zitten voor niks in de stress hahaha , wel rustig aan doen he!

before you judge me, try hard to love me