De meldplicht van Gidget

Wat spannend zeg!
Hoop voor je dat het nu echt niet lang meer duurt… je geduld wordt wel op de proef gesteld zo.

Succes!!!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Zou het doorgezet hebben? Nog geen gidget vandaag

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Hopelijk (voor haar) wel en voor wij als nieuwsgierigen natuurlijk ook, haha!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Spannend! Succes meid!

tadaa ben ik weer, met dikke buik!
vanochtend bij de vk geweest en een planning gemaakt.
ze komt me vrijdag ochtend strippen. e vond het nu nog iets te vroeg en wil hem de kans geven om nog spontaan te komen…
en als het strippen niet helpt, maandag naar het ZH voor een echo etc, en daar an een afspraak maken voor inleiden, ligt weer aan de echo etc hoelang er dan nog tussen mag zitten…

spannend dus! ben wel blij met dat strippen vrijdag, is weer iets om even naar uit te kijken en mijn hoop op te vestigen. werd er nl een beetje verdrietig van dat het zo lang duurt.

groetjes!

Fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken. Misschien komt het nu nog wel spontaan op gang omdat je een beetje “los kunt laten”.

Groetjes Natasja

Spannend allemaal maar ook frustrerend voor jou. Hoop dat dat strippen niet nodig gaat zijn.

Groetjes Ramona

Even een ervaringsdeskundige in het overtijd lopen: Bij een tweede komt het tegenwoordig eigenlijk nooit meer tot inleiden volgens mij VK. Ik werd met 40 weken al gestript en met 41 nogmaals en toen heeft ze ‘per ongeluk’ mn vliezen gebroken met het strippen. Dan kan alleen als het er echt al aan zit te komen. De bevalling zette daarna ook door. Wellicht kun je dat ook aan haar voorleggen.

Op een gegeven moment is het gewoon niet leuk meer en wil je dat het maar begint. Ik snap je helemaal! Succes!

Lfs

Ach meid toch, ik hoop vandaag voor je!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

hoi,
vannacht wat gerommel en vanochtend ook nog, maar het zet niet door.
denk toch echt dat het met hulp moet gaan gebeuren, meneer heeft het veel te fijn daarbinnen…
maar door dat gerommel heb ik wel t idee dat er wat gaande is en dat het strippen het laatste zetje kan zijn… I hope so…
iedereen die ik nu zie zegt, 'he! loop je nou nog?" wat een stomme opmerking, dat zien ze toch! ben er zo klaar mee!

tot morgen!

Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van die opmerkingen. Bah. Je kunt het zelf gewoon niet beïnvloeden, dus wat moet je met zo’n opmerking? Bij Eva liep ik tot 40+5 en ik was het toen ook echt beu. Wachten duurt nu eenmaal lang. Hopelijk is het strippen inderdaad een extra zetje!

Groetjes Rainbow

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ik vond het ook zo vervelend dat mensen elke dag gingen bellen en dan zeggen:“Is er nog niets?”. Nee duh!!! Dan had de telefoon toch niet opgenomen! Dan had ik je toch wel gebeld!
Ik snap het ook niet hoor…

Maar goed meid, ik hoop dat het strippen gaat werken. Werd bij mij ook gedaan, was toen wel bijna 40 weken, en het zorgde wel voor 8 cm ontsluiting!
Heel veel succes met, wat ik hoop, de aller laatste loodjes!

Dat zijn wel positieve “strip” verhalen!
maar wat ik me afvraag is doet t zeer? of is t een rot gevoel?
Na het strippen wat doe je dan? in bed liggen? of gewoon boodschapen, ik kan me er nl weinig bij voorstellen.
mijn vriend is de ochtend vrij maar moet vanaf 1 uur (tot 22.00uur) aan het werk…

alvast bedankt,
Gidget

Hoi!

Ik ben vorige week woensdag gestript, was toen 41 weken zwanger. Diezelfde avond is mijn zoon geboren. Het strippen heeft hier dus echt geholpen. Ik vond het trouwens niet pijnlijk. Beetje apart is het wel.
Succes en ik hoop dat het strippen ook bij jou gaat helpen.

Hoi!

Ik ben vorige week woensdag gestript, was toen 41 weken zwanger. Diezelfde avond is mijn zoon geboren. Het strippen heeft hier dus echt geholpen. Ik vond het trouwens niet pijnlijk. Beetje apart is het wel.
Succes en ik hoop dat het strippen ook bij jou gaat helpen.

wat fijn!
en gefeliciteerd!
begonnen bij jou meteen na het strippen de weeen? of braken je vliezen?

bedankt!
Gidget

Ik ben bij Eva ook gestript. Ik vond het helemaal niet pijnlijk verder. Het duurde toen nog een week voor ze kwam. Strippen KAN helpen, maar is helaas geen wondermiddel. Het is niet zo dat je een bevalling ermee op gang brengt, zie het als een zetje. Ze maken gewoon een vlies ofzo wat los, ik weet niet precies of dat dan bv een vruchtvlies is ofzo en dat KAN weeën opwekken of alles iets bespoedigen, maar het is een beetje een baadt het niet-principe. Dat zei mijn vk tenminste. Ik zou het wel zeker laten doen, wie weet doet het bij jou wonderen?

Groetjes Rainbow

Lilypie Fourth Birthday tickers

Bij mij deed het strippen ook geen pijn, eerder een vervelend gevoel.
Ik had al voorweeen en die werden na het strippen iets erger, ik was in het ziekenhuis dus boodschappen doen zat er voor mij sowieso niet meer in

maar goed, ze zorgden voor meer ontsluiting maar een dag later zijn alsnog mijn vliezen gebroken om de bevalling te laten beginnen en dat heeft wel geholpen. Binnen 3 uur was ons meisje geboren!

poeh meis, ik hoop dat je kleine puk zo snel mogenlijk mag komen.
ik ben niet gestript maar ik ken wel een aantal dames die dat wel hebben gehad.
sommige hebben het niet als erg pijnlijk ervaren maar zal eerlijk zijn dat er ook een paar bij waren die zeiden dat het geen pretje was. je baarmoedermond wordt losgemaakt van je vlies.dat lijkt mij ook niet echt pijnloos… daarbij is het natuurlijk geen garantie dat het daarna doorzet. het is alleen hopen dat het goed uitpakt en het wel goed door gaat zetten. maar meid denk maar zo: een bevalling zelf is veel pijnlijker dus qua dat betreft zal het wel meevallen. maar sterkte het komt vast en zeker helemaal goed! en het is voorbij voordat je het weet en dan mag je je kleintje lekker in je armen sluiten en uitrusten en genieten!!

hoi,
bedankt oor het delen van de ervaringen.
vanochtend weer begonnen met “gerommel” dan heb ik zo maar om het half uur een harde buik/voorwee. ik weet t verschil niet maar ik noem het maar een voorwee als hij meer pijn doet en uitstraaltnaar mijn rug, zoals mijn weeen bij emma.
en mat al dat gerommel van de laatste dagen heb ik wel de hoop dat het strippen het laatste zetje kan zijn.
Ik hoop t maar, heb ook het gevoel dat meneer aardig groot aan het worden is, zijn billen komen alweer zo hoog als voordat ie ingedaald was. terwijl hij echt heel diep ligt… nou weet ik wel dat een groot kindniet automatisch een moeilijke bevalling is, maar psychisch…

groetjes!