Maar hebben ze het dan niet over inleiden gehad ofzo?
tja nee dat betekend het idd niet altijd, dat het dan een zware bevalling is, ik bedoel; rico was maar klein maar heb wel een zware bevalling gehad.
kan een tig aan redenen zijn waardoor een bevalling toch moeilijker verloopt.
de een zegt weer dat een 2e makkelijker gaat dan een eerste, maargoed dat blijkt ook niet altijd te kloppen.
en wat bedoel je met psychisch? voor je kindje of voor jou? dat jij dan zoiets hebt van: oef… dat wordt wat?en dat je lichaam daar automatisch dan op reageerd waardoor het weer moeilijker wordt? denk niet dat je daar op zo’n moment mee bezig bent. nu misschien wel…maar dan? ja ikw eet niet denk terug aan je vorige bevalling, ik dacht eigenlijk nergens aan behalve: “mn kind MOET eruit nu!!!” het komt vast goed meisie, laat het rustig op je afkomen, alhoewel ik heel goed snap dat dat moeilijk is. denk aan je!
De meldplicht van Gidget
Ik heb gereageerd op je topic in zwanger
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
ik bedoelde met psychisch… dat je toch denkt een groter kind door hetzelfde gat, lijkt me moeilijker dan een klein kindje.
Maar bij emma een moeilijke bevalling gehad, de grootste reden daarvan was dat ze een “sterre-kijker” was… dus ik hoop zeker dat deze bevalling makkelijker gaat.
We hebben het wel over inleiden gehad, maar hij is niet extreem groot of zo dus in principe geen reden om hem “eerder” (zoveel eerder kan al niet meer) te halen, dus gewoon met 42+1 (datschijnt normaal te zijn.)
alleen als maandag op de echo of ctg uitwijst dat ie het “benauwd” krijgt daarbinnen gaan ze hem begin van de week halen en nders einde van de week.
groetjes
ja dat snap ik idd wel.
ik herken het, rico was ook een sterrenkijker (nog steeds trouwens)
maar mijn gynaecoloog zei toen dat de kans 90% is dat het dan niet nog is zo gebeurd en dat ik de volgende keer gerust thuis kon bevallen. tja daar moet je dan maar op vertrouwen…
OOO ik wordt er gek van!
weer gerommel, eigenlijk net als zondag avond. ik weetniet of het doorzet, zo dus niet.
Ik heb nu al vanaf 21.00u om de 10 min (soms iets sneller) een (voor)wee/harde buik, die echt veel pijn doet en tussen de min en 1min30 aanhoudt…
ik hoop dat t doorzet, ga maar even slapen, wie weet.
groetjes!
Succes meis. Zowel met het slapen als ook met de eventuele…
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Succes hoop dat het nu wel doorzet. En anders dat het strippen morgen gaat helpen.
Groetjes Ramona
Jeetje, ik leef zo met je mee, zo herkenbaar!
Ik ben bij Noor 1 keer gestript met 41+4 en ze was er met 41+6. Maar je voelt wel direct dat het flink gaat krampen. Slijmprop komt sneller los en die krampen kunnen daarna doorzetten in weeen. Bij Noor verloor ik d eslijmprop de avond na het strippen en begonnen de weeen de ochtend erna.
Bij Eef ben ik twee keer gestript. Een keer met 40+1 en een keer met 41 weken. Die eerste keer deed niet zoveel, maar de tweede keer heeft ze dus mn vliezen ook gebroken. Ze voelde dat er erg veel spanning op stond en vroeg toen of ik het erg zou vinden als mn vliezen (al dan niet per ongeluk) zouden breken. Dat kunnen ze alleen zo doen als ze al op knappen staan. ja, toen kwamen de weeen natuurlijk snel op gang en de volgende dag is Eef geboren.
Ook al lijkt het nu dat misschien nooit meer bevalt (dat had ik op een gegeven moment…) Het gaat echt niet lang meer duren!
Oh ja, ik vond het strippen niet prettig, maar goed te doen. Ze kunnen dan ook voelen hoever je al verweekt bent.
Succes!
Oh meis wat spannend! Ik heb zo het gevoel dat strippen helemaal niet meer nodig is! Ik duim voor je.
groetjes,
Wendy
Ik hoop voor je dat je bezig bent meid! Heeeeeeeeeeeeeel veel succes en sterkte, zet m op je kan het! Nog even en je hebt je kleine uk in je armen en kan het genieten beginnen!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy
Er klinken spannende trommels…pompomperom, pompomperom…Ze heeft zich nog niet gemeld, dussss…ik hoop dat het mannetje zich laat zien, of er misschien al wel is!
Groetjes Rainbow
@Rainbow: Nee hoor, ik weet niks, mijn laatste posting was eerder een overpeizing… maar het zou me niks verbazen…
Meestal heeft ze zich toch al gemeld, dussss
Spannend hoor, kan natuurlijk dat je ligt bij te komen van het strippen
Maar ik hoop voor je dat je bevalling begonnen is en je snel weer een baby
in je handen hebt.
Succes (hihi ook al lees je dit dan waarschijnlijk niet, we denken aan je!)
Groetjes,
Sandra
Sam is geboren!!
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=24194
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”