De meldplicht van Gidget

haha! nog niet geboren!
de nacht was wel ok, begon weer erg onrustig maar daarna toch lekker geslapen.
Ik heb alleen zo’n onwijze druk op mijn onderkant, lijkt alsof mijn schaambeen helemaal beurs is! voor mijn gevoel valt meneer er zo uit, hihi!

Starks komt mijn beste veriendinnetje (uit groningen) ik was “toevallig” bij haar toen haar bevalling begon. de eerste weeen meegemaakt, haar vriend gebeld en uiteindelijk zelfs het breken van de vliezen nog meegemaakt… heel bijzonder.
zou wel heel gaaf zijn als zij nu het begin van mijn bevalling mee maakt!
en anders heb ik wel weer ff gezellige afleiding en ben ik heel blij dat ik haar weer even “live” zie…

Groetjes!

Zou bijzonder zijn, we wachten het af …

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hi Gidget!

Ja, dat wachten na de 40 weken duurt inderdaad 2 keer zo lang! Ik heb het ook twee keer mee mogen maken!

Veel plezier met je vriendinnetje vandaag en het duurt sowieso niet lang meer!

Succes!

Lfs

Dat gevoel dat hij er zo uit kan vallen, ik had dat met Amy 1 nacht voor de bevalling Hopelijk duurt het bij jou dan ook echt niet lang meer, succes meid!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Zo te horen gaat het nu echt niet lang meer duren. Gok op twee ikkebenbaby’s dit weekend.

Groetjes en succes Ramona

hoi hoi,
er is niks “uitgevallen” vanacht! hihi
maar begin het toch wel zat te worden…
wij vroegen donderdag aan emma,wat denk jij ovr hoeveel nachtjes wordt de baby geboren? ze zei 3… (zondag dus)
verder geen aandacht meer aan besteed, toen vroeg de creche juf het gisteren ook, toen zei emma 2 (ze echt nog niet rekenen hoor!) puur op gevoel dus zouje zeggen… kan nog toevallig zijn. maar vaochtend vroeg ik het dus nog een keer en direct zei ze nog 1 nachtje! nu vind ik dat toch wdl heel eng worden, zou zij het aanvoelen? ik hoop het maar,
elke dag als ik wakker wordt zeggen wemorgen dan maar!"
dus wie weet…
groetjes!

Hihi dat is wel heel bijzonder ja Ik hoop voor je dat Emma gelijk heeft!

Spannend, ik kan me voorstellen dat je het wachten beu bent. Ik wens je bij deze alvast heeeeeeeel veel succes ! Zet m op meissie!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Wat grappig van Emma!
Ik hoop voor je dat ze gelijk krijgt meid, ik vond het wachten ook maar niks en ik was nog iet eens over tijd!

Heel veel succes als je morgen bevallen moet!

hoi
helaas… weer niks…
emma heeft dus geen gelijk gehad.
ik ben het zat en hoop dat het zo gaat beginnen! misschien wil hij zijn vader even ontzien, dat ie nog ajax feyenoord kan kijken en daarna aan de bak moet
ik hoop t maar!

en anders, tot morgen!

Wachten duurt lang he?! Veel succes en ik hoop voor je dat het echt niet lang meer duurt.

Groetjes Natasja

hoi
duurt heeeeel lang, begin er ook een beetje een hard hoofd in te krijgen.
begin steeds meer te denken dat hij een leuk verjaars kadootje voor zijn papa gaat worden (5nov)…

maar goed we gaan door, en probeer veel afleiding te zoeken zodat ik niet echt zo zit te wachten.
alleen ging vanochtend even een stukje fietsen, maar dat was niet zo simpel meer, uiteindelijk wel lekker.
Ik hoor alleen steeds meer mensen, jee doe je dit nog, jee doe je datnog? dan denk ik ja, omat ik de 40wk voorbij ben hoef ik toch niet alleen nog maar op de bank te gaan zitten? gisteren zelfs met boodschappen doen, jee datje dat nog doet zei 1 van de verkoopsters die ik redelijk ken… Ik dacht ja, mag dat niet meer na de 40 wk?
en mijn schoonmoeder vond het maar raar dat ik op de fiets was gestapt vanochtend…
maar goed, ik blijf zoveelmogelijk “bezig” en hoop op een snelle komst!

Boodschappen en fietsen kunnen echt niet meer. Met de pootjes omhoog achter de pc om ons elke 5 min op de hoogte te houden, na ja…elk uur dan vooruit.
Hahaha nee hoor, doe wat je kan maar doe ook vooral niks wat niet goed lukt. Nog even als een kippie broeden op dit mooie wonder want terug kan hij/zij straks nooit meer.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

haha, ja jij moet gewoon lekker een paar films huren en bankhangen verder niets doen. of uitzending gemist op upc kijken… of een complete serie volgen. gewoon die bank op. pootjes omhoog en wachten tot je mopje komt nogmaals sterkte met de laatste loodjes!

Lekker doen waar je zelf zin in hebt en wat noglukt en lak hebben aan een ander.
Maar ik hoop nog steeds op 2 ikkeben baby’s dit weekend.

Groetjes Ramona

Oh, ik kan me voorstellen dat je het nu wel zat bent joh, had ik ook. Ik fietste ook nog gewoon en sjauwde met boodschappen, je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Op de dag dat Max werd geboren, had ik alleen nergens zin meer in, dat was wel opvallend. Succes meid, 5 november lijkt me nogal sterk hoor, dan zou je nog bijna twee weken moeten? Nee…dat is echt te lang! Ik gok op 25-10! Jammer dat ’ helderziende’ Emma het niet goed had. Hoewel…vandaag duurt nog dik 3 uur en je weet hoe snel een tweede kan gaan he?Remember me? Wc-verhaal?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

dit weekend ga ik zeker niet meer redden, zit hier heerlijk op t bankje!
tis wel erg onrustig in mijn buik!
heb veel harde buiken/voorweeen, weet het verschil nie zo.
vanaf een uur of 18 was het echt wel om de 10 min, dat ik dacht, nou dat gaat ergens op lijken… ook een paar goeie tussendoor die echt pijn doen in mijn rug, maar nu is het alweer een half uur rustig

we wachten rustig af!

groetjes!

Nou je maakt het wel spannend.

Zal als ik het zo lees met je weeen niet al te lang meer duren. Hoop het in ieder geval voor je.

Nogmaals succes met inmiddels echt de allerlaatste loodjes die niet al te lang meer moeten gaan duren

Groetjes,
Sandra

hallo!
om het spannend te houden zijn de weeen vanacht na 3en weer gestopt. tot 3 uur heb ik nog zo nu en dan een paar flinke weeen gehad, waar ik echt wel een goede ademhaling bij nodig had… maar helaas…
Vanochtnd nergens last van.
op zich vind ik t niet erg om te wachten, maar die onzekerheid van wanneer die is echt beroerd. ik word zo ongeduldig. vannacht dacht ik als mijn vliezen nou warbe gebroken i.p.v. die voorweeen dan weet ik tenminste zeker dat het geen dagen meer kan duren…
we wachten af, morgen moet ik weer naar de VK,

groetjes!

Ik had de nacht voordat mijn vliezen braken ook weeën Dus wie weet! Bij mij hebben de weeën ook niet doorgezet, kon ik zondag mooi nog de 50e verjaardag van mn vader meevieren en die nacht erna begon het
Dus heeeeeeeeeeel veel succes vandaag als het vandaag bij jou gaat beginnen!