hoi allemaal,
kom net bij de verloskundige vandaan. het zit idd heel erg laag, dus dat gevoel klopt wel. helaas zegt dat ook weer niks, kan ook maar zo 2 weken heel laag zitten.
nou schrok ik een beetje van mijn bloeddruk dis is normaal altijs 120/65 dat is mijn hele zwangerschap zo geweest. vorige week was ie 75/125… oke dat kan aan het eind iets hoger (bij emma overgins nooit gebeurd)
Maar nu was ie 135/85 dus in 2 weken tijd is mijn onderdruk 20 gestegen, vind ik vrij veel… zij maakte zich niet zoveel zorgen erom want “pas” bij 90 of 95 gaan ze je doorsturen. Ik vind dat ik daar vrij dicht tegen aan zit en dat voor iemand die altijd een lage bloeddruk heeft.
toen gaf ze me een papiertje mee met verschijnselen waar ik op moet letten;
o.a.
misselijkheid > had ik vorige week al aangegeven bij de andere VK die gooide het erop dat de beby op mijn maag drukt (logisch dacht ik dus geen zorgen…)
vocht vasthouden, ineens veel vooral gezicht> ik lijkt wel een ballon in mijn gezicht sinds onegveer een week.
er staan nog veel meer dingen op maar die heb ik allemaal niet…
nu maak ik me toch wel wat zorgen… maar het is toch raar om nu meteen te bellen, kom er net vandaan, en ze leek zich niet druk te maken…
en verder een afspraak voor volgende week, mocht alles zo blijven. en dan pas met ruim 41 weken moet ik naar het ZH voor een echo etc… ik vind dat ook weer vrij laat, wanneer moest dat bij jullie?
ben er minder rustig vandaag gekomen dan dat ik ernaar toe ging, best jammer.
maar goed, zit nu ook alleen thuis, te malen, heeeel slecht geslapen vannacht dat helpt ook niet mee. nu stop ik met zeuren! sorry!
groetjes gidget